Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalla elää erikoinen käsitys, että hyväpalkkainen mies olisi ansioitunut ja siksi jotenkin aviomiesmatskua

Vierailija
21.03.2017 |

Miksei alipalkattu mies voisi olla patriarkaatin uhri yhtä lailla kuin ilman omaa syytään alipalkattu nainen? Mieheltä odotetaan siis enemmän kuin naiselta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä niinkuin joku köyhä luuseri vai?

Vierailija
2/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tätä ideaa yrittää naisille myydä? Miehet itse. Juurkin tänään sinkkumiehellä ei ollut mitään muuta kerrottavaa itsestään kuin palkka ja status. Naiset sitten yritti saada selville että mitä miehessä voisi olla oikeasti kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootsä niinkuin joku köyhä luuseri vai?

Lukitsetko tämän vastauksen?

Vierailija
4/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tätä ideaa yrittää naisille myydä? Miehet itse. Juurkin tänään sinkkumiehellä ei ollut mitään muuta kerrottavaa itsestään kuin palkka ja status. Naiset sitten yritti saada selville että mitä miehessä voisi olla oikeasti kiinnostavaa.

Tänäänkin moni naisoletettu on esittänyt, että miehen iso palkka kertoo onko miehestä aviopuolisoksi, luotettavaksi lasten isäksi sekä lasten roolimalliksi ja sen mittariksi, onko miehellä intohimoa elämän tärkeitä asioita kohtaan.

Sinkkumies on patologinen trolli, jos häntä tarkoitat.

Vierailija
5/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon työtön moniongelmainen, mutta puhun tunteistani etenkin mielenterveyspolilla. Voin kertoa niistä sinullekin. Olen siis kiinnostavaa aviomiesmatskua ja syön Klorpomania.

Vierailija
6/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon työtön moniongelmainen, mutta puhun tunteistani etenkin mielenterveyspolilla. Voin kertoa niistä sinullekin. Olen siis kiinnostavaa aviomiesmatskua ja syön Klorpomania.

No kai sä tajuat että skitsofrenia pelottaa ihan palkkapussin koosta riippumatta. Mutta, maailmassa on varmasti naisia joita ei pelota tai joilla on itsellään skitsofrenia, etkä naisten mollaus täällä auta sua tippaakaan löytämään niitä naisia.

Vierailija
7/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hassua miten mies nähdään automaattisesti kiinnostavana/ kunnollisena jos sillä on tietty ammatti/ tilipussi.

Vaikka todellisuudessa ihan samalla tapaa ne voi olla juoppoja, narsisteja, itsekkäitä, vastuuttomia, väkivaltaisia, laiskoja, epäsiistejä, sairaita tai vaikkapa persusta myöten veloissa kuin se alemmin koulutettu/ vähemmin tienaava mies. Ja toisinpäin, roskakuski voi olla mitä parhain aviomies ja perheenisä.

Unelmien poikamies olisi paljon jännempi jos ammatteja ei paljastettaisi puolin eikä toisin ollenkaan ennen loppua... siinähän se tosirakkaus testattaisiin!

Vierailija
8/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sä tajuat että skitsofrenia pelottaa ihan palkkapussin koosta riippumatta. Mutta, maailmassa on varmasti naisia joita ei pelota tai joilla on itsellään skitsofrenia, etkä naisten mollaus täällä auta sua tippaakaan löytämään niitä naisia.

WTF???

Vierailija
9/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tukijärjestelmän pienentyessä tulevaisuudessa miehen tuloilla tulee olemaan vielä suurempi merkitys. Suomi on ollut lintukoto, varakkaista miehistä kilpaillaan selvästi enemmän maissa joissa tukia ei ole. En sano että kehitys on oikein tai väärin, mutta noin tulee tapahtumaan.

Vierailija
10/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tämä ketju, niin saat uutta tietoa palstalla vallitsevista käsityksistä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2821097/nyt-rehellisesti-naiset-miten-ka…

.

Vierailija
11/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakasko ottaisi köyhän? 

Vierailija
12/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakasko ottaisi köyhän? 

Mitä yrität kertoa?

Vierailija
13/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene pikemminkin niin päin, että kun mies menee naimisiin ja saa perheenlisäystä, niin hän saa tästä lisäbuustia ja motivaatiota tsempata sen uransa eteen? Kuka nyt itsensä puolesta viitsii loputtomasti rehkiä? Mutta kun on kotona vaimo ja lapsia ja haluaa näille parasta, niin töissäkin löytyy aivan uusi vaihde silmään.

Ei mun miehellä ollut kummoinenkaan palkka kun tavattiin, mutta nyt kelpaisi tulojensa puolesta nirsommallekin mammalle olutvatsoineen kaikkineen.

Vierailija
14/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mene pikemminkin niin päin, että kun mies menee naimisiin ja saa perheenlisäystä, niin hän saa tästä lisäbuustia ja motivaatiota tsempata sen uransa eteen? Kuka nyt itsensä puolesta viitsii loputtomasti rehkiä? Mutta kun on kotona vaimo ja lapsia ja haluaa näille parasta, niin töissäkin löytyy aivan uusi vaihde silmään.

Ei mun miehellä ollut kummoinenkaan palkka kun tavattiin, mutta nyt kelpaisi tulojensa puolesta nirsommallekin mammalle olutvatsoineen kaikkineen.

Tämäkin on totta. Mun yksi kaveri on tosi korkealle edennyt duunissaan ja opiskelijana ryhtyi seukaamaan miehen kanssa jolle käytännössä ollut koulutusta ja joka teki hanttihommia, ei edes lukiota käytynä, mutta joka oli muuten fiksu ja spessu. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin mieskin on akateeminen ja korkean statuksen duunissa.

Vierailija
15/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aika balanssissa. Mutta joskus saattaa tulla sellaisia hiljaisia päiviä, jolloin kuulemma pysähdyn. Olen sellainen maan hiljainen muutenkin.

Mielenkiintoista kuitenkin kuinka paljon ennakkoluuloja mieleterveyskuntoutujia kohtaan on. 

Vierailija
16/16 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ominaisuuden pitäisi olla selvästi näkyvissä miehessä jo ennen parinmuodostusta ja lapsia, jos AV-palstaa uskoo.