mies esti yhteynotot
Pitkä suhde varattuun. Päättyi ilmituloon. Mies ei halua minusta kuulla. Ilmeisesti erosi. Tiedän, että omaa hölmöyttä koko homma. Mutta vaikea päästä asian yli kun ei saanut minkäänlaista keskustelua käydä. Aiheutin itse sen, että suhde tuli ilmi. Olin niin kyllästynyt koko touhuun. Yritin lopettaa sitä monesti ja mieskin yritti, mutta aina se vaan jatkui (puhutaan vuosista).
Itse olen sinkku. Tiedän, hölmöä parkua tuon miehen perään. Mutta näköjään kaipaan silti.
Olen harmissani itselleni tästä kun en pääse tästä yli. Mietin niitä hyviä hetkiämme. En voisi hänen kanssaan suhteessa olla edes.
Kommentit (5)
No niin, nythän se sitten loppui, kuten molemmat halusitte. Mitä sitä enää turhaan jauhamaan. Kumpikin jatkaa eri teitä. Onnea matkaan.
P.S. Seuraavalla kerralla valitse sinkku tunteittesi kohteeksi ja varmista, että olet itsekin sinkku silloin.
Kurjaa mutta varmaan ihan odotettavissa ettei pääty hyvin tuollainen suhde.
No, miehelle se oma vaimo oli ykkönen ja sinä ikuinen kakkonen. Eli kun käräytit (mielestäni tosin ihan ansaitusti) tuon miehen, hän menetti sen ykkösrakkautensa eikä anna sitä sinulle anteeksi. Sen pituinen se.
Tottakai häiritsi miehen avokki. Se oli syy miksi halusin koko touhusta eroon keinolla millä hyvänsä. Mua itseäni petettiin liitossa useasti. Tottakai haluan että seuraava kohde on vapaa. Jotenkin tunteet heräsi kun tämä ko mies pitkään piiritti. En mitenkään puolustele tekojani.
Joo hyvä näin. Paljastui myös samalla että mies oli jo pettänyt aiemmin ja heillä oli suhteen korjaus meneillään kun minun kanssa sääti.
Että semmoista. Nooh kai tää ikävä joskus laantuu.
Eikö sua ollenkaan haitannut miehen vaimo ja vehtaaminen hänen selkänsä takana?
Karma is a bitch että hyvää jatkoa vaan sullekin