Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen jolla on laiha mies

Vierailija
21.03.2017 |

Oliko laiha jo kun tapasitte ja mitä ajatuksia herätti? Onko laihuus plussa vai miinus? Kommentoiko kukaan? Vaikuttaako elämään jotenkin?

t. laiha mies

Ja laihalla tarkoitan nyt oikeasti laihaa. Ei riitä että on hoikka, normaalipainoinen tai treenaamaton.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli laiha tavatessamme ja on laiha edelleen. Olen aina pitänyt laihoista miehistä ja ollut vain laihojen miesten kanssa, joten ajatukseni hänen vartalostaan ovat positiivisia. 

En tiedä vaikuttaako sen kummemmin elämäämme, ei nyt ainakaan tule mitään erityistä mieleen. 

Mieheni on hieman reilu 180-senttinen ja hänellä on sellainen ruumiinrakenne, että laihuudestaan huolimatta näyttää mieheltä eikä riutuneelta pojankoltiaiselta.

Vierailija
2/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli laiha jo tavatessamme. Joku on joskus kommentoinut, mutta ajattelen vaan harmittavan muita toisen laihuus, kun itse eivät ole.

Hyvä, ettei minun tarvitse tehdä miehelle laihdutussapuskoita. Mies syö hyvin ja monipuolisesti kasviksiakin. Hän ei ole napostelija.

Olisihan se, että apua, jos hän olisi alkanut lihoa tapaamisemme jälkeen.

Laiha mies on minun makuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että pitkä, laiha jolla hyvät kasvot on aika nami nami.

Vierailija
4/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää miehestä jos niin laiha et luut näkyy.

Vierailija
5/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli myös tavatessa laiha. Ei haitannut. Kelpasi mulle.

Vierailija
6/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko laiha jo kun tapasitte ja mitä ajatuksia herätti? Onko laihuus plussa vai miinus? Kommentoiko kukaan? Vaikuttaako elämään jotenkin?

t. laiha mies

Ja laihalla tarkoitan nyt oikeasti laihaa. Ei riitä että on hoikka, normaalipainoinen tai treenaamaton.

Oli laiha jo kun tapasimme. Laihuus oli ja on neutraali asia, ei herätä kummempia ajatuksia. Tai ehkä sikäli myönteinen asia, että riski sairastua joihinkin tauteihin on pienempi, mutta en tule tuota usein ajatelleeksi. Ei ole tullut kommenttia muilta, itse joskus nauraa olevansa tällainen kuikelo.

Tapasimme opiskelijapiireissä, millä tietysti saattaa olla vaikutusta asiaan, siellä kun ihmisiin tutustuu muutenkin kuin pariutuminen heti ensimmäisenä asiana mielessä. Totesin että fiksunoloinen ja kuunteleva tyyppi, siitä se lähti.

Vierailija
7/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä ja laihoista miehistä, tyyliin sellainen riutunut runoilija/ taiteilija -tyyppi.

Vierailija
8/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli hyvin laiha, kun tapasimme, ja hoikka vielä silloinkin kun menimme naimisiin, mutta vuosien varrella hänelle on kasvanut melkoinen maha ja nyt hän on jo ylipainoinen. Yhtä rakas hän on kuitenkin. Hoikat miehet ovat kauniita katsella, mutta ison ja lämpimän miehen sylissä on mukavampi olla.

Vierailija
9/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pystyyn jäätynyt pulkannauru. Ei haittaa, ei siinä mitään erikoisen positiivistakaan ole. Reissussa hankalaa kun toinen haluaa kokoajan pitää evästaukoa, kuoleekohan jos joskus olisi yli 3h ajan vääntämättä paria voileipää nassuun.

Arvostan muita ominaisuuksia, ja tuon jatkuvan laiduntamisen kanssakin olen oppinut elämään.

Meidän tytöllä on sama ruumiinrakenne, mutta se pärjää 5-6 tuntia ilman ruokaa.

Vierailija
10/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli hyvin laiha kun tapasimme. Nyt hän on hiukan lihonut (8 vuotta oltu kimpassa), mutta on edelleen laihanpuoleinen. Ei haittaa minua yhtään. Painolla ei ollut merkitystä tutustuessamme.

Vierailija
11/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella laiha kun tapasimme, harmaa kalpea iso ja luut näkyt ja nahka roikkui. ikää siis 22 wee. 

en tykännyt, yökötti, yritin saada häntä syömään ym mutta ei se paljoa auttanut. oli vastenmielistä.

hän oli ex narkkari ja erottiin. on nykyäänkin jonkin sortin romun vetäjä. 

laihuus ei vetoa minuun. pitää olla lihasta ja päällä massaa jota voin heilutella ja hölskytellä ja ottaa kiinni, se on miehekästä. oikein testosteroni virtaa. siihen vähän hien hajua ja rintakarvoja. ah <3 

minulla käy sääliksi naisia joilla on laiha mies. mutta eipähän tarvii huolehtia että joku muu veis ;)

Vierailija
12/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuo laiha vai hoikka, joku 185cm ja just alle 70kg. Herkku mun makuuni, jänteinen rakenne kuin gasellilla. Lihasten anatomiaa voi opetella, sormien antaa hivelöidä niiden alkua ja loppua. Olen esteetikko ja keräilen kauniita asioita ympärilleni. Oli tuollainen tavatessamme. Ja jos jäi epäselväksi niin en olisi ikinä tutustunut ja ottanut selville sielusta jos ei olisi ollut hoikka.

Vierailija
13/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pitkistä ja laihoista miehistä, tyyliin sellainen riutunut runoilija/ taiteilija -tyyppi.

Oi, mäkin fanitan tätä miestyyppiä. Mun oma mies on vaan lyhyt ja laiha, mutta ei haittaa tippaakaan ja rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on. <3

Vierailija
14/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat miehet on just ihania. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi