Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa oikeasti

Vierailija
21.03.2017 |

Mistä johtuu, että tunnun huvittavan ihmisiä? Vastaantulijoillakin vetää tosi usein naaman virneeseen kun näkevät mut. Ylipäätään tunnen herättäväni jotenkin epätavallisesti kanssaihmisten huomiota vain pelkällä olemisella. En ole koomisen näköinen, enkä haise pahalta tai mitään muutakaan jonka pitäisi kiinnittää huomiota. Olen yrittänyt olla välittämättä ja ajattelematta muiden mahdollisia mietteitä minusta, mutta en pysty! Mun täytyy olla jotenkin tosi outo koska ihmiset ei reagoi minuun normaalisti. En vain tajua mikä minussa on niin outoa.. :'(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoottisia oireita

Vierailija
2/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

psykoottisia oireita

Oletko varma? Eikö voi johtua muusta? Ei tunnu psykoottiselta olo. Noin sanoisi varmaan psykoottinenkin, mutta siis ei mulla todellisuudentajussa ole häikkää ainakaan tietääkseni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
4/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien korvien välissä ongelma - ei vastaantulijoissa.

Vierailija
5/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto.

Sekin on, mutta ei se selitä ihmisten erikoista reagoimista minuun. Ap

Vierailija
6/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien korvien välissä ongelma - ei vastaantulijoissa.

Olisipa niin. Kyllä olen tietysti itekin ajatellut että kuvittelen vaan, mutta toisaalta en kai voi kuvitella ihmisten ilmeitä, näenhän ne silmillä. Tietenkin ne voi johtua jostain muusta kuin minusta, mutta kun sitä sattuu niin usein. Ap

Vierailija
7/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on varmaan sinulla kun tarkkailet vastaantulijoita ja vedät omia johtopäätöksiä. Ja varsinkin jos vaivaa mieltä. Olen ihan varma että liioittelet!

Vierailija
8/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että vaikutanko tekstin perusteella teistä oudolta? :D Ap

Vierailija
9/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on hassu perusilme, jota et itse huomaa koska peilin edessä olet erilainen

Esim.

-suu auki

-kulmat kurtuss

-huulet pitkänä

-tuijottavat silmät

Vierailija
10/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on hassu perusilme, jota et itse huomaa koska peilin edessä olet erilainen

Esim.

-suu auki

-kulmat kurtuss

-huulet pitkänä

-tuijottavat silmät

Jotain tällaista ajattelisin, muuten en keksi, jos ap on normaali.

Vierailija
11/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että vaikutanko tekstin perusteella teistä oudolta? :D Ap

Et ainakaan minusta ja mitä tulee tuohon ihmisten virnistelyyn niin pakko kompata ap:ta sen verran että saa kulkea kyllä ihminen aika silmät kiinni jos ei älyä ja halua tunnustaa että kyllä suomessakin liikkuu kaikenlaisia "vittunaamoja" jotka pitävät hauskana sitä että saavat virnuilla toisille. Siis ihan sillä mentaliteetilla että - saankohan pahoitettua ton mielen. Tossa on mun mielestä jotain niin hauskaa että mun pitää vittuilla.

Vierailija
12/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.

-suu auki

-kulmat kurtuss

-huulet pitkänä

-tuijottavat silmät

Tuota olen juuri miettinyt!! :D olen miettinyt, että jos mulla itselläni on vaikka se virne naamalla ja sitten muut ihmettelee että mitä hittoa tuo virnuilee ja virnuilee takaisin. xD Ap

Vierailija
13/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on miellyttävät kasvot ja ihmiset hymyilee sulle. Tai sit vaan kuvittelet kaiken.

Vierailija
14/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on miellyttävät kasvot ja ihmiset hymyilee sulle. Tai sit vaan kuvittelet kaiken.

Varmaan kuvittelenkin. Ehkä tämä on sitä psykoottisuutta. :/ Mulla on muitakin asioita mitkä viittaa psykoottisuuteen. Ap

Vierailija
15/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olemuksessani näkyy ilo ja se jotenkin herättää muiden ihmisten huomion.

Tai toinen vaihtoehto, että sinulla on ruskeat silmät, kuten minulla tumman ruskeat ja muille ihmisille voi tulla katseestasi napittava fiilis, vaikka se on normaali.

Panosta, että ilo näkyy silmissäsi eikä kylmyys.

Vierailija
16/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen esim aina naurua kuullessani, että nyt ne nauraa minulle, jos jotkut supisevat keskenään, ajattelen että se liittyy minuun. jne. Osaan kyllä kyseenalaistaa aina ajatukseni mutta ei kai tämä normaalia ole. Ap

Vierailija
17/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minua on kiusattu aika paljon, että voi kai siitäkin johtua ainakin osittain.. Ap

Vierailija
18/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sitten vähän outo, kun en oikeesti kato tai millään lailla noteeraa vastaantulijoita. En todellakaan huomaisi vaikka joku oikeesti nauraisi mulle. En edes tajuaisi, vaikka oma äitini kävelisi vastaan. Nyt kun luen tätä ketjua, niin voi olla että minä olen se onnekas :) Ei tarvitse pähkäillä muiden ilmeitä ja onko ilmehtimiseen perustetta vai ei.

Vierailija
19/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa millaisissa tilanteissa sulla tulee näitä kokemuksia. Esi merkiksi jos ympärillä on nuoria ihmisiä- ne jaksavat hihittää ja olla äänekkäästi iloisia ym. Aikuiset ihmiset ja vanhemmat ihmiset  taas tietävät ettei pyöriminen täällä ole pelkkää nousujohteista ilottelua. Isommissa kaupungeissa on niin paljon ihmisiä ja kaikennäköisiä, että kukaan ei juurikaan kiinnitä mihinkään tai kehenkään  huomiota. Jos istut aamulla metrossa et enää illalla muista minkä näköinen henkilö istui sinua vastapäätä.

Vierailija
20/20 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan sitten vähän outo, kun en oikeesti kato tai millään lailla noteeraa vastaantulijoita. En todellakaan huomaisi vaikka joku oikeesti nauraisi mulle. En edes tajuaisi, vaikka oma äitini kävelisi vastaan. Nyt kun luen tätä ketjua, niin voi olla että minä olen se onnekas :) Ei tarvitse pähkäillä muiden ilmeitä ja onko ilmehtimiseen perustetta vai ei.

Koska olet normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan