Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni (26v) seurustelee 20-vuotiaan pojan kanssa!

Vierailija
21.03.2017 |

Niin kuin otsikosta käy ilmi on tyttäreni pari kuukautta sitten aloittanut seurustelun huomattavasti itseään nuoremman miehen kanssa. Toivon heille kaikkea hyvää, mutta pelkään ettei tule toimimaan varsinkaan kun ikäero on naisen hyväksi. Onko teillä kokemusta tällaisesta ja voiko tuollaisella suhteella olla tulevaisuutta? Voiko tuon ikäinen poika oikeasti olla rakastunut 26-vuotiaaseen naiseen vai hakeeko vain jotain jännitystä elämään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun avomiehellä on 5 vuotta ikäeroa. Kun alettiin seurustelemaan hän oli 21-vuotias ja minä olin 26-vuotias. Seitsemän vuotta ollaan yhdessä oltu ja onnellisia ollaan vieläkin. Häitä ollaan suunniteltu ensi vuoden syksylle.

Vierailija
2/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 21, ku aloitettiin seurustella. Itse olin 33v kahden lapsen yh.

Nyt yhteisiäkin lapsia ja yhteisiä vuosia 17.

Jos ihminen on kusipää, niin ei se parane sillä, että ikää tulee!

Jos taas ihminen on hyvä luonteeltaan, ei iällä ole väliä!

Vierailija
4/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikäeroa 20 vuotta mieheeni. Mieheni on siis nuorempi.  Kimpassa jo 10 vuotta. 

Vierailija
5/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani mies oli 19 v, ja tuttava 26 v kun menivät naimisiin. Lapsi syntyi vuoden päästä. Toinen oli yliopistosta valmistunut, toinen vasta mietti opiskeluja. Nyt heidän lapsensa on jo aikuisia, edelleen ovat naimsissa

Vierailija
6/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorena ja tyhmänä ajattelin, ettei nainen voi olla monta vuotta miestä vanhempi. Olin 25 ja tapasin 20-vuotiaan miehen, joka rakastui minuun. Minä kuitenkin torjuin hänet, ja hän löysi uuden. Mietin vieläkin häntä, 20 vuoden jälkeen. En ole koskaan rakastanut ketään toista niin paljon.

Vierailija
7/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kasvattanut tyttöösi älyä. Omena putoaa juuri niinkuin missä puussa se on kasvanutkin. Jos on tuossa iässä älyä, viihtyy vanhemmassa seurassa, mutta fiksussa. Tuossa iässä jos ottaa noin paljon nuoremman, kertoo se lähinnä ettei muita saa. Avainsana on seksi ja hyväksytyksi tulo, turvallisuus. Et voi tehdä muutakuin tukea ja samalla kasvaa vanhempana, katsoa peiliin.

Vierailija
8/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jos iköero olisi (klassisesti) tosinpäin, niin tuskin kukaan muu paitsi Ikis jaksaisi asiasta kovinkaan paljon avautua.  

Vierailija
9/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär on fiksu ja poikaystävänsä, mikä ongelma tyttären äidillä on?

Vierailija
10/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos iköero olisi (klassisesti) tosinpäin, niin tuskin kukaan muu paitsi Ikis jaksaisi asiasta kovinkaan paljon avautua.  

Mikä on ikis? Onhan täällä avauduttu ja paljonkin, kun noin parikymppinen tytär rakastuu isänsä ikäiseen eronneeseen mieheen, jolla on lapsia. Syytä on olla siitäkin huolissaan, äidit jotka näin tuntevat eivät ole tyhmiä. Seksi vie ja hyväksymisen tunne on elämä, ihan ymmärrettevää huonoista vanhemmista lähtien. Vaikeata on vanhempien katsoa peiliin, kun se olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin.

Vierailija
11/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikis? Onhan täällä avauduttu ja paljonkin, kun noin parikymppinen tytär rakastuu isänsä ikäiseen eronneeseen mieheen, jolla on lapsia. Syytä on olla siitäkin huolissaan, äidit jotka näin tuntevat eivät ole tyhmiä. Seksi vie ja hyväksymisen tunne on elämä, ihan ymmärrettevää huonoista vanhemmista lähtien. Vaikeata on vanhempien katsoa peiliin, kun se olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin.

Sinäkö olet Ikis? Jos aikuinen nainen rakastuu isänsä ikäiseen mieheen, ei muilla ole siihen sanomista.

Eikä tämä edes liity nyt aloittajan aiheeseen.

Vierailija
12/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuossa ainakin yksi hyvä puoli. miehen perimään ei todennäköisesti ole ennättänyt tulemaan korkeasta iästä johtuvia geenimuutoksia.

Vierailija
13/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero ja ikäfundamentalistit taas ihmettelee. Ei väliä minkälainen se ihminen on vaan nuo maagiset numerot määrittelee koko ihmisen ja hänen persoonansa. 

Vierailija
14/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on ikäerohullu, ja kyllä tämä postaus oli minusta normi-ikistä.

Vierailija
15/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain oman elämänkokemuksen perusteella jos oikeasti tuntuu että on löytänyt sen oikean ja hyvän ihmisen vierelle ei kannata välittää mitä jotkut muut ajattelee. Jokainen itse tietää parhaiten mitä haluaa ei kukaan muu.

-Arnoldi

Vierailija
16/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet Ikis? Jos aikuinen nainen rakastuu isänsä ikäiseen mieheen, ei muilla ole siihen sanomista.

Eikä tämä edes liity nyt aloittajan aiheeseen.

Päättele itse, olenko ikis. Narsistivanhempien tyttärenä, tosin olin onnistunut pitämään älyni, kovaa oli, pääasiassa halusin jutella kaikesta elämään liittyvistä asioista itseäni vanhempien ihmisten kanssa, myös naisten. Nuoremmat pojat, ikäiseni olivat vain seurustelun perässä, seksi kiinnosti ensisijaisesti, läpinäkyvää, yllätys. Jutut olivat pojilla elämän haihatteluita, toiveita, pätemistä, oman arvon hakua. Helppoja kohteita, ei kiinnostanut. Vaikkakin minäkin olin aikuinen parikymppisenä, kaiken kokenut, en pidä edelleenkään mitenkään parasta mahdollisena matchina parikymppistä kundia noin paljon vanhemmalla tyttärellä. Tosin, se riippuu älykkyydestä. Jos ei älykäs, tai mikä onkin, niin sitten juuri se, mikä tuntuu tyttärelle parhaimmalta. Jokatapauksessa tuon ikäisen tyttären olisi pitänyt olla jo niin omilla vahvoilla ja vanhemmistaan riippumattomilla tunteilla tekemään itse ratkaisunsa rakkauselämässään, että edelleekin kyseenalaistan, mikä on ongela on äidillä tai tyttären ja äidin suhteissa? Napanuora?

Vierailija
17/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 6 v ikäero ole mitään. Sitten miettisin, jos olisi 20 ja 36.

Vierailija
18/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 6 v ikäero ole mitään. Sitten miettisin, jos olisi 20 ja 36.

26 vuotiasta naista normaalisti kiinnostaa muukuin kun ensisijaisesti seksi 20-vuotiaan pojan kanssa. Tai no, onhan seksi number ykkösenäkin, mutta pelkkä seksi ja särmä ei riitä. 20-vuotiaan tytön ajatukset ovat enemmän rakkauden tunteessa, yhdistäviä asioita elämän riemut. Seksikin niihin liittyen. Ap meni katsomaan peiliin, hyvä.

Vierailija
19/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en olisi 20v ollut valmis vakavaan suhteeseen, mutta hyvä ystäväni oli ja ovat olleet nyt 15v yhdessä, kaksi lasta. 

Eihän kukaan voi päätellä kaikkea pelkästä iästä.