Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten miesten kullien vilkuilu

Vierailija
21.03.2017 |

Vilkuiletteko miehet toisten kulleja yleisissä suihkuissa ja saunoissa?

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..joo ja tykkään heitellä saippuapalaa lattialle suihkussa jotta jos joku erehtyy kyykistymään poimimaan sitä niin tuikkaan omalla kullillani pyllyyn.. =P

Mä tuikkaan mielellään!

ap

Vierailija
42/179 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vilkuilin mustan miehen kullia. Pesi ja esitteli hartaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kullin kasvamista suihkussa ei enää häpeillä, vaan jopa tavoitellaan. Halutaan näyttää isommalta. Monesti joku tulee suihkuun ja alkaa heti pyörittelemään muniaan niin, että hetken päästä on ainakin pari senttiä turpeampi. Sitten vasta kehtaa jatkaa suihkuttelua. :)

Tää on niin totta! Aika monesta kullista huomaa, että ei oo täysin lerppa. Mutta ei siinä mitään, komeeltahan ne näyttää. Vähän kookkaampi kulli puoliheijarissa, niin onhan se komee.

Mulla ainakin tahtoo käydä niin, että alkaa itselläkin ottaa eteen, jos näen orastavia puoliheijareita.

Vierailija
44/179 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän aiemmin ollut miesten saunassa mutta nyt eläkkeelle jäätyäni olen alkanut käydä uimahallin saunassa Aluksi mietin että alkaako mulla seistä kun olen nakuna ja siellä on tullut jonkun verran vertailtua omaa penistäni muiden kaluihin ja olen todennut että ei mulla niin kauhean pieni olekaan. (Kyllä sitä kehtaa näyttää vaikka ei seisokkaan)

Vierailija
45/179 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero, mutta kullien katselu kiinnostaa ja kiihottaakin jostain syystä. Itselläni on tapana katsastaa toisten miesten kullit, jos käyn esim. uimahallin saunassa tai kavereiden/tuttavien kanssa saunassa. On kiva katsella miten erinäköisiä kulleja toisilla miehillä on. Nuorilla ja vanhoilla. Jos on oikein hyvän näköinen kulli, niin on hauska hiukan leikitellä ajatuksella, miltä sitä tuntuisi koskettaa. Tai jopa hiukan lipaista :)

Joopasen joo "hetero". :D

Vierailija
46/179 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just viihdettä katella millasia vehkeitä toisilla on. Jos huomaa jollakin vähän heräilevän, niin on pakko seurata paljon se kasvaa ja miten tyyppi reagoi. Jotkut nolostelee, toiset esittelee ja kolmannet poistuu takavasemmalle.

Vierailija
47/179 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään uimahalli kirjoitti:

Aika vähän aiemmin ollut miesten saunassa mutta nyt eläkkeelle jäätyäni olen alkanut käydä uimahallin saunassa Aluksi mietin että alkaako mulla seistä kun olen nakuna ja siellä on tullut jonkun verran vertailtua omaa penistäni muiden kaluihin ja olen todennut että ei mulla niin kauhean pieni olekaan. (Kyllä sitä kehtaa näyttää vaikka ei seisokkaan)

Eläkeiässä olet ja pelkäät, että tuleekohan uimahallissa alastomuuden takia spontaani erektio. Täytyy onnitella, että aika hyvin on kyky säilynyt.

Vierailija
48/179 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on Aina suihkussa vähän kovettunut, liekö sitten se lämmin vesi ja peseminen vaikuttaa. Sekin on kyllä ihana näky jo pelkästään, vaikka ei tieten täydessä pituudessa olekaan. Tuskin se kovettuminen mun seurasta enää johtuu kun yhdessä jo yli 20v, olen kuiten ajatellut että se on terveen merkki eikä sillä ole seksin kanssa siinä tilanteessa mitään tekemistä, vaikka itsellä seksi tuleekin mieleen kun sen näen. N37

Vierailija
49/179 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on Aina suihkussa vähän kovettunut, liekö sitten se lämmin vesi ja peseminen vaikuttaa. Sekin on kyllä ihana näky jo pelkästään, vaikka ei tieten täydessä pituudessa olekaan. Tuskin se kovettuminen mun seurasta enää johtuu kun yhdessä jo yli 20v, olen kuiten ajatellut että se on terveen merkki eikä sillä ole seksin kanssa siinä tilanteessa mitään tekemistä, vaikka itsellä seksi tuleekin mieleen kun sen näen. N37

Toisilla on herkempi peli kuin toisilla. Itselläkin kasvaa mittaa hyvin helposti suihkussa yms. missä alasti. Toisilla taas peli vaatii enemmän herätäkseen.

Vierailija
50/179 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon erilaisiii ärsykkeitä ja usein niin ei jaksa muuten kuin aamustondarit

Vierailija
51/179 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen, mutta vain omaani ja ihmettelen, kuinka paljon tällainen nysä voikaan iloa itselleni tuottaa. Kuinka voin kaveriini luottaa, se minulle aina nautinnon ja valtaisan hekuman tuottaa.

Jatkamme yhdessä näin, ”käsikkäin”.

Vierailija
52/179 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin pehmeä ja veltto penis on yleensä ihan merkityksetön. Vähän kasvaneena alkaa sit näyttää komeelle. Sitä onkin hauskaa seurata, että näkyykö sellasia.

Vierailija
53/179 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt itse naisena olen saman sukupuolen kanssa saunonut, niin kyllä me zoomataan toisten kehot aika tarkkaan.

Mun mies tuntuu tietävän hyvinkin, minkä kokoinen on kelläkin kaveripiirissään, kai se aika yleistä on.

Vierailija
54/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katselen ja vertaan omaan.

Harvoin näkee "miestenpuolella" tosi isoja kulleja.

On se komeaa katsoa sellaista levossa vaaksan mittaista!

Vierailija
55/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katselen ja vertaan omaan.

Harvoin näkee "miestenpuolella" tosi isoja kulleja.

On se komeaa katsoa sellaista levossa vaaksan mittaista!

Useemmin näkee niitä, jotka on jo vähän kasvaneet ja heiluu isona. Harvalla ihan pienimmillään kovin iso on.

Vierailija
56/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän penispumppua aina ennen uimahalliin menoa. Nautin kateellisten katseista, viipyvistä silmäyksistä.

Nautin katsella estottomasti myös muiden kulleja. Tykkään kaikenkokoisista ja näköisistä.

Vierailija
57/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nuoressa iässä joskus koulun uimahalliretkellä naureskeltiin vehkeen koolle. Sen jälkeen en ole uskaltanut käydä yleisissä saunoissa, kaveriporukalla saunassa, tai missään ylipäätään jossa joutuisi tilanteeseen jossa etumus näkyisi. Olen aina häpeillyt itseäni, ehkäpä olin hieman hitaammin kehittynyt kuin muut ikäiseni ja se on vaikuttanut myös nuoruusiän kokeiluihin naisten kanssa, välttelin niitä tilanteita vaikka kaikkea muuta tuli puuhailtua vaikka millätavalla.

Olen juuri yli nelikymppinen ja on ollut seksiä ja suhteita ihan normaalisti, tai jopa ehkä keskivertoa enemmänkin. Olen kuullut monelta naiselta että vehkeeni on keskivertoa kookkaampi ja tuntuu erittäin hyvältä. Se on hunajaa korville, mutta se ei vielä oikein ole auttanut itsetuntoni ongelmiin. Kulli on löysänä aivan naurettavan näköinen ja siksikin itsetuntoni on asian suhteen matala, mutta pelikunnossa aivan eri juttu. Se paisuu moninkertaisesti suuremmaksi, ja joskus parisuhteessa olenkin naureskellut naiseni kanssa että ei uskoisi että niinkin pieni nappula paisuu tuollaiseksi. :D Olen normaalivartaloinen.

Vierailija
58/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Minulla on voimakkaat silmälasit ja ne menee huuruun saunassa ja suihkussa. Ja ilman ei näe.

Vierailija
59/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokuvaanjostain kirjoitti:

Itsellä nuoressa iässä joskus koulun uimahalliretkellä naureskeltiin vehkeen koolle. Sen jälkeen en ole uskaltanut käydä yleisissä saunoissa, kaveriporukalla saunassa, tai missään ylipäätään jossa joutuisi tilanteeseen jossa etumus näkyisi. Olen aina häpeillyt itseäni, ehkäpä olin hieman hitaammin kehittynyt kuin muut ikäiseni ja se on vaikuttanut myös nuoruusiän kokeiluihin naisten kanssa, välttelin niitä tilanteita vaikka kaikkea muuta tuli puuhailtua vaikka millätavalla.

Olen juuri yli nelikymppinen ja on ollut seksiä ja suhteita ihan normaalisti, tai jopa ehkä keskivertoa enemmänkin. Olen kuullut monelta naiselta että vehkeeni on keskivertoa kookkaampi ja tuntuu erittäin hyvältä. Se on hunajaa korville, mutta se ei vielä oikein ole auttanut itsetuntoni ongelmiin. Kulli on löysänä aivan naurettavan näköinen ja siksikin itsetuntoni on asian suhteen matala, mutta pelikunnossa aivan eri juttu. Se paisuu moninkertaisesti suuremmaksi, ja joskus parisuhteessa olenkin naureskellut naiseni kanssa että ei uskoisi että niinkin pieni nappula paisuu tuollaiseksi. :D Olen normaalivartaloinen.

Rohkeesti vaan! Tuon ehkä toisetkin miehet tietää. Kullien ihanuus on just niihin kätkeytyvä potentiaali. Kaikenlaisia kulleja on kiva katsella.

Vierailija
60/179 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokuvaanjostain kirjoitti:

Pieniä kulleja on saunat ja suihkut täynnä. Turha sitä on häpeillä. Suosittelen rohkaistumista, koska kokemuksen myötä se itsetunto paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi