Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin eston muutamalle ihmiselle instassa ja nyt haluaisin purkaa eston, mutta en pääse käyttäjätunnuksella enäää heidän profiiliin

Vierailija
21.03.2017 |

miten voi siis poistaa eston ilman että pääsee estetyn henkilön profiiliin?

Ilman tunnuksia pääsen näiden tyyppien profiiliin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetukset...

Vierailija
2/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet omaan profiiliin, sit painat oikeesta yläreunasta kolmea pistettä ja sieltä estetyt käyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä menen asetuksiin ja otan sieltä estetyt henkilöt ja sitten kun painan jotain niistä, niin ista väittää, että käyttäjää ei löydy. 

Vierailija
4/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on estänyt sut.

Vierailija
5/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yhteensä 4 estettyä henkilöä. voisiko todella olla niin, että ovat kaikki "estäneetn takaisin" ja siksi en heitä löydä? vai mikä juttu?

Vierailija
6/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki olivat sukulaisia joihin halusin ottaa etäisyyttä ja silloin ku tein ton eston, niin en tajunnut, että voin pelkästään poistaa heidät seuratuista... äh

No nyt tämä tietää sitten sukuriitaa!

Vierailija
7/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ihmiset oikeasti ovat tajunneet, että olen estänyt heidät. Ja he pikkusieluisuudessaan ovat estäneet takaisin. Voi perse!!! Ja kaikki vaan sen takia, että olisin halunnut ottaa etäisyyttä sukuun!! aaaarg!! Sosiaalisesta mediasta on pelkkää haittaa, prkl.

Onko siis nyt niin, että minä eikä nämä estetytkään henkilöt voida enää löytää toisiamme? Koska on "tuplaesto". Yksi näistä estetyistä oli äitini! Olen järkyttynyt, että hänkin on estänyt minut ja kostanut.

Vierailija
8/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta miten he voivat estää minut jos minä olen estänyt heidät? Siis miten he edes löytävät minut? Silloin jos olen heidät estänyt, niin ei heidän pitäisi löytää minua. Outoa!!

Vierailija
9/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yritin seurata näitä tyyppejä, mutta en pystynyt. Ilmeisesti ovat estäneet minut. Ei kai siinä sitten mitään. Näillä mennään :D Kuvitella, että jopa äiti esti minut! :D