Mies ei halua antaa minulle suuseksiä, ärsyttää
Toisinaan hän tekee minulle kaikkea ihanaa muuta, kuten sormettaa erittäin pitkään ja hyväilee sormillaan klitoristani. Hän myös halailee ja pussailee sekä makkarissa että ulkopuolella erittäin paljon ja kertoo sanoin tunteitaan.
Yksi asia, mitä hän ei minulle tee on suuseksi. Olemme asiasta keskustellut ja sanoi, että harkitsee asiaa, jos ehkä sitä tulevaisuudessa kokeilisi. Tiedän, että sanoi sen vain minun mielikseni eikä sitä ole tapahtumassa. Sanoin siinä keskustelun aikana, että jos et koskaan tule kokeilemaan sitä myös minä lopetan suuseksin antamisen jossain vaiheessa. Hän vain sanoi, okei jos haluat. Kuitenkin hän minulle vihjailee miten voisin ottaa paremmin suihin ja tehdä tuota ja tuota paremmin. Tämä ärsyttää. Mikä hän on jakelemaan neuvoja. Mielestäni sitä on kuitenkin ok antaa ja se kiihottaa myös minua, joten olen tähän mennessä sitä antanut.
Muutenkin seksimme on melko vaihtelevan tyydyttävää minulle. Välillä mies tyydyttää muilla tavoin minut ihanasti, mutta valitettavasti enemmän haluaa itselleen hyvää. Joskus olen sinut asian kanssa ja mietin, että onhan se luvannut yrittää. Joskus, kuten nyt, ärsyttää niin paljon ja tekisi jopa pistää hänet vaihtoon!! Sain edellisessä suhteessa parempaa seksiä, kyllä, paljon parempaa. Mutta se henkinen puoli sitten ei siinä toiminut kuten tässä.
Syyksi mies sanoi, että ei vain tykännyt ollenkaan kun joskus kokeile jollekin toiselle. Sanoin, että ehkäpä tämä nainen oli likainen ja haisi ja maistui pahalle, mutta kaikki eivät ole. Minä olen 20vuotias posliini ja pesen AINA itseni hyvin ennen seksiä. En kuitenkaan miestä halua painostaa, vaikka toiveita ja mielipiteitä olen esittänytkin vahvasti. Eihän se mullekkaan nautinnollista ole, jos näen miehen olevan epämukavassa tilanteessa - mikäs sen kiihottavampaa heh.
Lähinnä haluaisin kuulla teidän mielipiteitä tästä. Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mutta ärsyttää kun kaverit kertoo kuinka ihanaa suuseksiä heillä on jne. Minäpä en koskaan saa. Onko kellään samaa tilannetta?
Kommentit (13)
pesisit sen revas niin kiinnostais. T:miehes.
Ei, ei, ei! Älä missään nimessä itsekään anna suuseksiä, jos et sitä saa! Tuollainen on hyvin törkeää, ja on aivan sama, mitä mies muuten tekee tai millainen hän on. Tuo suuseksi-tilanne kertoo kaiken tarpeellisen. Tulevaisuudessa älä ikinä anna suuseksiä, ellet saa sitä ensin itse. Eli: lopeta, kunnes mieskin antaa sitä sinulle. Arvelen hänen kuitenkin pistävän sinut vaihtoon kun oikeasti lopetat suihinotot. Jos niin käy, sen parempi sinulle.
No en minäkään suostu pillua nuolemaan. Hyi helvetti.
Koet että tilanne on epäreilu, mitä se onkin. Toista ei voi vaatia tekemään jotain mihin itse ei ole valmis.
Alkajaisiksi, lopeta suihinotto.
Vaihda se johonkin VÄHÄN vanhempaan joka tekee mitä vaan saadakseen pitää sut omanaan
Meillä on kotona vastaava tilanne, mutta mies ei edes itse halua suuseksiä, juurikin siitä syystä, ettei häneltä itseltä sitä vaadita. Mies on traumatisoitunut pahasti seksin suhteen ja ongelmia on muutenkin ollut kaikennäköistä, kun mies kuvitteli samanlaisen seksin kelpaavan kuin silloin joskus 14-vuotiaana. Lähinnä siis nainen on patjana paikalla ja naiset ei kuulemma edes nautiseksistä (en muista milloj olisin viimeksi jotain tätä halventavampaa kuullut).
Suuri osa näistä vääristä uskomuksista ja huonosta tavoista on jo korjattu, mutta edelleen uupuu suuseksi, jota todella kaipaan. Onko kukaan päässyt tästä ongelmasta joskus eroon? En aio lähteä hakemaan sitä parisuhteen ulkopuolelta, joten jos ratkaisu löytyisi kotoa.
Heh, kuin mun kirjoittama, mutta saan sentään ehkä kahdesti vuodessa suuseksiä :D En tämän takia laittaisi miestä vaihtoon. Ei mielestäni ole myöskään hyödyllistä tai mitenkään hyvän parisuhteen merkki, jos pitää alkaa pelailemaan jättämällä itsekin suuseksin antamisen pois. Itse annan miehelle silloin kun ITSEÄNI huvittaa ja hän voi minut tyydyttää muillakin tavoin jos ei suuseksillä. Suuseksiä on kiva saada, mutta haloo, ei se ole mikään kovin suuri juttu lopulta, jos mies tekee kuitenkin muuta miellyttääkseen sinua!
Kokeilkaa tehdä sitä jossain muussa asennossa kuin siinä missä aina. Vaikkapa takaapäin niin ei ole koko ajan mielessä että sitä tässä nuollaan.
Eihän se toosa pestynäkään mitään herkkua ole. Olisikohan tuohon jotain apua seksikaupoissa, esim. eri makuisia syötäviä nesteitä mitä valella ruokahalun parantamiseksi?
"....Mies on valmis vaikka kitumaan ja kuolemaan,
Vaan jos pitää käydä pimppiä nuolemaan -
Voi hyvä vapahtaja kyllä jossakin on raja!
Vaasankin veri vapisee... " jne.
- Juicehan se siinä käsittelee suomalaisen miehen olemisen vaikeutta ☺.
Googlettakaapa!
Vaihtoon.
Sinkkum