Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla vähemmän rasittava ja suositumpi??

Vierailija
21.03.2017 |

Tuntuu, että en kelpaa ystäväksi uusille ihmisille. Puolitutuksi kyllä, mutta kanssani ei haluta syvempää ystävyyttä. Kahvittelu- ym tapaamisehdotuksiini vastataan välttelevästi, ja sitten saan kuulla että on mieluummin menty joidenkin muiden kanssa. En tule valituksi työpaikkoihin, koska persoonassani on jotain mikä ei "sovi" työpaikkaan (en tarkkaan tiedä miksi, mutta joku toinen on aina sopivampi persoona). Vanhat ystäväni eivät pidä minuun yhteyttä, yhteydenpito on minun varassa. Olen ihan puhelias ja kysyn aina muiden kuulumisia, en jauha itsestäni. En ole takertuvainen vaan annan tilaa muille, en jää roikkumaan. En ole myöskään mitenkään masentunut tai mitään sellaista. Olen tulkinnut, että minussa täytyy olla jotain rasittavaa, koska en "kelpaa". Siis persoonana tai ihmisenä en kelpaa muille. En keksi miten olen rasittava, mutta kai sitten olen, muutenhan minulla olisin "suositumpi" ihmisten keskuudessa, koska itse olen aktiivinen muiden suuntaan. Kertokaa te, jotka tiedätte rasittavia ihmisiä, että miten ja miksi ne on rasittavia. Yritän saada kiinni mikä minussa on vikana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa : tosikkoja, loukkaantujia, juoruajia, pätijöitä.

En kyllä jaksa käydä kahvillakaan...

Vierailija
2/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa : tosikkoja, loukkaantujia, juoruajia, pätijöitä.

En kyllä jaksa käydä kahvillakaan...

Kiitos :) . En ole tosikko, vaan harrastan paljon vitsejä ja nauramista (mutta en ilkeile), en myöskään loukkaannu enkä hermostu, olen rauhallinen ja joustava ja itse pidän erilaisista ihmisistä ja olen sallivainen muiden vikojen suhteen. En myöskään juoruile, mutta se on kai vikani, koska muut haluavat usein juoruilla, ja minusta ei saa mitään irti noihin juorukeskusteluihin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä listaa asioista joista itse ärsyynnyn:

- ei anna suunvuoroa

- utelee henkilökohtaisia asioita

- kommentoi henkilökohtaisia ominaisuuksia tai möläyttelee epäkohteliaasti

- ei anna fyysistä tilaa

- ei anna henkistä tilaa

- kuulostaa nauraessaan rääkätyltä hyeenalta

- epävarma kaikesta, ei omia mielipiteitä

- myötäilee ja mielistelee

- aina negatiivinen, valittaa kaikesta

- laukoo voimakkaita, loukkaavia mielipiteitä

- puhuu noloista asioista kovaan ääneen julkisella paikalla

- moralisoi ja tuputtaa aatteita

- haisee pahalle

En tiedä sopiiko näistä mikään sinuun. Ehkä voit kysyä joltain tuntemaltasi ylirehelliseltä ihmiseltä mitä ominaisuuksia voisit itsessäsi kehittää. Saattaa olla, että olet yksinkertaisesti sellainen persoona, että sinuun ei saa helposti kontaktia, ja tuttavuudet jäävät niin pintapuolisiksi, ettei seuraasi muisteta kaivata.

Vierailija
4/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tässä listaa asioista joista itse ärsyynnyn:

- ei anna suunvuoroa

- utelee henkilökohtaisia asioita

- kommentoi henkilökohtaisia ominaisuuksia tai möläyttelee epäkohteliaasti

- ei anna fyysistä tilaa

- ei anna henkistä tilaa

- kuulostaa nauraessaan rääkätyltä hyeenalta

- epävarma kaikesta, ei omia mielipiteitä

- myötäilee ja mielistelee

- aina negatiivinen, valittaa kaikesta

- laukoo voimakkaita, loukkaavia mielipiteitä

- puhuu noloista asioista kovaan ääneen julkisella paikalla

- moralisoi ja tuputtaa aatteita

- haisee pahalle

En tiedä sopiiko näistä mikään sinuun. Ehkä voit kysyä joltain tuntemaltasi ylirehelliseltä ihmiseltä mitä ominaisuuksia voisit itsessäsi kehittää. Saattaa olla, että olet yksinkertaisesti sellainen persoona, että sinuun ei saa helposti kontaktia, ja tuttavuudet jäävät niin pintapuolisiksi, ettei seuraasi muisteta kaivata.

Ainoastaan ensimmäinen noista pätee vähän minuun. Olen tosi eloisa (vaikka rauhallinen siis silleen etten ärsyynny enkä hermostu oikein koskaan) ja puhelias, siksi hiljaiset ja hitaat ei ehkä saa kanssani helposti suunvuoroa. En kuitenkaan tarkoita olla koko ajan äänessä, mutta puheliaana ihmisenä nyt vaan asiaa on paljon :) . En puhu kuitenkaan paljoakaan itsestäni vaan kyselen sen kanssaihmisen mielipiteitä ja puhun häntä kiinnostavista asioista. Ap.

Vierailija
5/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tämän palstan lukeminen. Täältä oppii todella rasittavia ajattelu- ja puhetapoja.

Vierailija
6/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Kuulostat kyllä ihan kivalta ja normaalilta ihmiseltä, jolla varmasti olisi ystäviä jos olisi törmännyt samanhenkisiin ihmisiin. Harmi ettei kukaan innostu kahville!

Itse en jaksa epäkiinnostavia tapauksia.. Tai siis jos meillä ei ole henkilön kanssa mitään yhteistä niin olisi kiusallista mennä kahville keksimään sitten puheen aihetta..

Vierailija
7/7 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Kuulostat kyllä ihan kivalta ja normaalilta ihmiseltä, jolla varmasti olisi ystäviä jos olisi törmännyt samanhenkisiin ihmisiin. Harmi ettei kukaan innostu kahville!

Itse en jaksa epäkiinnostavia tapauksia.. Tai siis jos meillä ei ole henkilön kanssa mitään yhteistä niin olisi kiusallista mennä kahville keksimään sitten puheen aihetta..

Kiitos. Koen olevani kiva ja normaali. Minulla on myös paljon mielipiteitä, eli kanssani voi keskustella monenlaisesta, enkä vain myötäile vaan esitän näkemyksiä ja osaan perustella niitä, mutta myös muuttaa näkemyksiäni jos toinen perustelee omansa paremmin. Koen siis, että olen kiinnostava tyyppi samanhenkisten mielestä, mutta jos elämässä kiinnostaa ihan eri asiat, niin yhteistä juttua ei tietysti sitten ole. En ole edes ikärasisti vaan yritän tutustua eri ikäisiin tyyppeihin. Jotain vikaa minussa kai sitten kuitenkin on kun en kelpaa :( . Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä