Te, joita lapsena ei kiinnostanut lukeminen eikä kirjat, mitä teistä tuli isona?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
...
NYKYINEN PÄÄMINISTERI.
Tällähetkellä helpotan vanhempien töitä auttamalla maatilahommissa, mutta aidon kyllä omankin työni hankkia tässä kun hetki koittaa. Itselleni on ihan sama millainen työ on, kunhan sillä pystyy elämään eikä tarvitse itseään kipeäksi uurastaa.
Musta tuli äiti, Yhäri sellanen ja ainoot kirjat on ollut mun lasten koulu kirjat. Kirjastosta mä lainasin joskus kuvakirjoja ja siitä tuli mulle vittuilua niin sen jälkeen en oo kirjastossa käyny enkä tuu ikinä käymään. Sano äidilles ja et sakkoja on mun mielestä sen tason vittuilua ei mitään rajaa.
Mun miehestä tuli tutkija. Lukeminen alkoi kiinnostaa enemmän sitten lukioikäisenä.
Lakimies. Oikiksen pääsykoekirjat oli ekat kirjat, jotka luin kokonaan kannesta kanteen. Uskokaa tai älkää.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on isossa yrityksessä johtajana. Ei varmasti ole pienenä lukenut kuin Aku Ankkaa ja koulukirjoja. Hän oppii helposti ja on hyvä muistinen.
Tais käydä hyvä Tuuri!
Mieheni on isossa yrityksessä johtajana. Ei varmasti ole pienenä lukenut kuin Aku Ankkaa ja koulukirjoja. Hän oppii helposti ja on hyvä muistinen.