Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla hikoilu

herranjestas
21.03.2017 |

Nyt jumaliste alkaa suonet päässä turpoamaan niille ihmisille jotka valittavat tai katsovat kuin yleinensyyttäjä jos HIKOILEE kuntosalilla!! Eikös sinne kuntosalille yleensä mennä URHEILEMAAN ja urheillessa nyt kun sattuu aineenvaihdunta kiihtymään niin sitten hikoillaan? Iltapaskalehdissäkin uutisia mm. "top 5 ärsyttävimmät kuntosalin käyttäjät" ja sielä ykkösenä komeilee hikoilia. Siis mitä helv..?! Jos niin paljon häiritsee toisten ihmisten hikoilu kuntosalilla niin jääkää valittajat kotiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet ymmärtänyt kontosalin pointin aivan väärin. Ekaksi hommataan lihakset ja fitness perse jossain muualla, ja sitten mennään salille näyttämään niitä muille ja varotaan ettei tekokynnet lohkea,  eikä kalliiseen kireään urheilupaitaan tuu hikiläikkiä.....

Vierailija
2/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin aina saamaan hien pintaan. Pyyhin myös laitteet desinesteellä aina käyttöni jälkeen. Saan hikoilustani aina tympeän näköisiä ja suorastaan halveksivia katseita.

N.40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin aina saamaan hien pintaan. Pyyhin myös laitteet desinesteellä aina käyttöni jälkeen. Saan hikoilustani aina tympeän näköisiä ja suorastaan halveksivia katseita.

N.40v

2 jatkaa vielä. Eikä hikoilu tarkoita samaa kuin haiseminen. Käyn pikaisesti suihkussa ennen salille menoa, jos olo tuntuu vähäkin nihkeältä.

Vierailija
4/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hikoilemisen dissaaminen tarkoittaa ilmeisesti ainakin noissa iltapäivälehdissä sitä, ettet pyyhi hikilammikoita laitteista poislähtiessäsi..Toki hikoilla saa ja pitääkin mutta jälkensä voi toki siivota niin muillakin on mukavampaa =D

Vierailija
5/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kymmenillä eri saleilla elämässäni ja missään ei ole katottu pahalla jos oon hikoillut. Ja jos näin kävisi, katsoisin pahasti takasin ja jatkaisin treeniä.

Vierailija
6/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen mitä hikoilen. Suksikoot vittuun valittamaan.

M

Vierailija
7/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tälläinen hikoilija:D yleensä kuivaan vaan vähän naamaa jos hiki valuu silmille, mutta en todellakaan häpeile. Kroppahan jäähtyy kaikista parhaiten siten että hiki haihtuu iholta. Jos hien pyyhkii, samaa jäähtymistä ei tapahdu. Joskus vaihdan paidan jos jo aerobisessa oon ihan märkä.

Tykkään olla aika ryönäisissä treenivaatteissa. Ehjissä ja puhtaissa, mutta en todellakaan ole välineurheilija muuten kuin kenkien suhteen. Jollain hölmöllä tavalla nautin jopa siitä että näen ne pimutreenaajat tälläytyneinä, mutta itse olen ihan mukavuusalueellani niissä "rääsyissä".

En muuten tajua sitä että ne istuinosat pitäisi pyyhkiä käytön jälkeen. Jos jokainen tekee sen omalla pikkupyyhkeellään, siinähän vaan levittää pöpöjä. Omalla salilla ei ole mitään desinfiointiaineita, mutta materiaalit kuivuu kyllä aika nopeesti.

Salit ei kyllä oo niitä varten jotka nipottaa hiestä. Suurin osa miehistäkään ei pese käsiä jos käy vessassa välillä. Välillä tosin näen että joku aivastaa kämmeniin ja sit näprää laitteita, silloin saatan kavahtaa vähän.

Vierailija
8/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 euron trikoita ei huvita kauheesti hikoiluttaa, ja pestä.

Vierailija
9/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille mennään vain näyttämään työn tuloksia. Onko kukaan oikeasti saanut niitä kuntosalikäynneillä?

Vierailija
10/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilen mitä hikoilen. Suksikoot vittuun valittamaan.

M

Vierailija
11/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta, mutta rajansa siinäkin. Omalla salillani käy yksi arviolta 35v nainen, joka hikoilee valehtelematta niin, että hikipisarat valuvat pitkin naamaa. Ja huom!, tämä hikoilu alkaa jo ensimmäiseen laitteeseen istuessa, on nimittäin niin hirveän lihava ihminen. Onhan se nyt kuvottavan näköistä, kun niitä hikilaikkuja leviää harmaaseen paitaan läskipoimujen kohdalle. Ymmärtäisi hyvä ihminen laittaa vähän väljemmän paidan, tai edes vaikka mustan. Tulee aina kauhea myötähäpeä kun ihmiset tirskuen katsovat tätä yhtä punnertajaa. Kukaan ei halua mennä perässä samalle laitteelle josta tämä lähtee, koska ei yleensä pyyhi jälkiään ja penkki on MÄRKÄ! Hiestä märkä siis. Hyi, oikein oksettaa edes ajatella.

Vierailija
12/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olet ymmärtänyt kontosalin pointin aivan väärin. Ekaksi hommataan lihakset ja fitness perse jossain muualla, ja sitten mennään salille näyttämään niitä muille ja varotaan ettei tekokynnet lohkea,  eikä kalliiseen kireään urheilupaitaan tuu hikiläikkiä.....

Olen siis ymmärtänyt kuntosalikulttuurin täysin oikein ja pysytellyt niiltä poissa. Hoidan kuntoani ja mielenvirkeyttä muilla keinoin. Ja joo, hikoilen. 

Normaalit, kaikille ihmisille yhteiset ruumiintoiminnot tuntuvat olevan joillekin kauhistus. Kuntosalilla ei saa hikoilla, yleisessä vessassa ei voi käydä pissalla tai kakalla (eikä välttämättä kotonakaan, jos paikalla on muita). Kaiken huippu on synnytykseen valmistautuvat naiset, jotka miettivät sheivaamista ja sitä, miltä naama näyttää kun synnyttää. Ja voi herranen aika, jos synnyttäessä oksentaa tai tulee kakka! Vauvasta viis, kunhan äipän hius- ja ripsipidennykset ovat ojennuksessa, rakennekynnet pysyvät kunnossa ja alapää on karvaton kuin pienellä tytöllä. 

Vierailija
13/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun pyyhkisit pyllyn ennen varsinaista suoritusta? Noh kukin tyylillään. 

Vierailija
14/14 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta, mutta rajansa siinäkin. Omalla salillani käy yksi arviolta 35v nainen, joka hikoilee valehtelematta niin, että hikipisarat valuvat pitkin naamaa. Ja huom!, tämä hikoilu alkaa jo ensimmäiseen laitteeseen istuessa, on nimittäin niin hirveän lihava ihminen. Onhan se nyt kuvottavan näköistä, kun niitä hikilaikkuja leviää harmaaseen paitaan läskipoimujen kohdalle. Ymmärtäisi hyvä ihminen laittaa vähän väljemmän paidan, tai edes vaikka mustan. Tulee aina kauhea myötähäpeä kun ihmiset tirskuen katsovat tätä yhtä punnertajaa. Kukaan ei halua mennä perässä samalle laitteelle josta tämä lähtee, koska ei yleensä pyyhi jälkiään ja penkki on MÄRKÄ! Hiestä märkä siis. Hyi, oikein oksettaa edes ajatella.

Silmiini sattuu lukeä tätä. Ehkä syys siihen että käy salilla on siinä juuri että on lihava! Jotkut ihmiset myös hyväkuntoiset hikoilee todella paljon. Ja faktahan on se että mitä nopeammin saat sykkeesi nousemaan ja mitä nopeammin sen laskemaan niin olet hyvässä kunnossa. Joten sinä lihavia ihmisiä arvosteleva hikeä pelkäävä foorumikirjoittelia on aika katsoa peiliin. Siinä olen samaa mieltä että jotain pyyhettä voi käyttää hien pyyhkimiseen mutta ei sitä herranjestas tarvitse alkaa desifiointi aineella putsaamaan! Kyllä se  kuntosalin henkilökunta pesee ne vehkeet ainakin toivottavasti huolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan