Onko muita miehiä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa partnerin miesten määrä?
Ihan sama onko nolla vai onko sata tai enemmän. Ainoa, mikä kiinnostaa on, ettei ole samanaikaisesti muita kuin minä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin että paljon paneviin miehiin taudit ei tartu, mutta naisiin kyllä?
Antakaa ihmisten panna niin paljon kun haluavat sukupuolesta riippumatta ja olkaa parisuhteissanne niin huomioivia ettei tarvitse pettämistä pelätä.
Jos tässä on heteromiehistä kyse, niin sama kai se sille on kuinka paljon naapurin Pertillä on seksitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko nolla vai onko sata tai enemmän. Ainoa, mikä kiinnostaa on, ettei ole samanaikaisesti muita kuin minä.
Mun naisella on ollut tasan nolla, ja sekään ei ole mitenkään positiivinen asia.
Seurustelin jonkun aikaa virolaisen pirihuoran kanssa jolle tuo sata ei riittänyt alkuunkaan, vaikka ikää oli vasta 18.
Omaa määrää en edes tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärtänyt että nuo korreloi, kumppanimäärät ja pettämiset. Tajuaa sen maalaisjärjelläkin, ympäriinsä paneskelevat paneskelevat useammin ympäriinsä suhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kiinnostaa. Naisella joilla paljon miehiä on todennäköisesti myös seksitauteja. Terveys aina etusijalla.
Miehet ovat niitä, jotka välttelevät suojattua seksiä kaikin keinoin. Mies on siis yleensä se tautipesä. Mutta eihän miestä haittaa että tartuttaa naisen. Mies vain ei halua mitään uusia tauteja omiensa lisäksi.
Niin, ne miehet jota kyläpyöriä panee, ovat tuommoisia. Siksi ne toiset miehet jotka ei todellakaan harrasta ilman suojaa muuta kuin täysin exklusiivisessa suhteessa, eivät halua "kokenutta" naista.
Enpä ole koskaan eksistä kysellyt. Jostain syystä naisia on aina jossain vaiheessa kiinnostanut tietää entisistä naisistani.
On olemassa. Netissä tosi usein vouhotetaan tästä, niinkuin tässäkin keskustelussa.. Ei yllätä yhtään. Aika harvaa todellisuudessa kiinnostaa edes kuulla montako kumppania sulla on ollut.
Mun mies tietää mun historiikin, joka on noin 8 kertainen verrattuna miehen omaan. Ei sitä se juuri kiinnostanut. Tervejärkinen ja edes vähän itsevarma mies osaa kyllä suhtautua asiaan fiksusti olettaen ettei puhuta päälle sadasta panokaverista.
Yleisesti ottaen se numero on jotain jonka vain sinä tiedät ja mitä ei kellekään muulle edes tarvitse kertoa. Oma mielipiteeni koko hommaan on että mieluummin kerron miehelle ja jos se on joku deal breaker niin olkoot. Panen niin paljon kun lystään enkä edes haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka ei sen asian yli osaa päästä.
Seksuaalisuuttaan vapaasti toteuttava nainen ei petä suhteessa yhtään sen todennäköisemmin kuin muutkaan. Nämä asiat ovat hyvin erilaisia. En ole vahingossa mennyt panemaan ketään sinkkunakaan, se on aina päätös ja siinä ei ole moraalisesti yhtään mitään väärää. Pettämisessä on. Aika moni jossakin vaiheessa elämäänsä pettää ja se syy löytyy yleensä jostain muualta kuin pettäjän seksikumppanien lukumäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärtänyt että nuo korreloi, kumppanimäärät ja pettämiset. Tajuaa sen maalaisjärjelläkin, ympäriinsä paneskelevat paneskelevat useammin ympäriinsä suhteessakin.
Tämä on yksi niistä syistä, miksi kyläpyörään ei kannata sitoutua.
En missään tapauksessa vertaa, nimittäin käytetyn auton voisin ottaa huonokuntoisenakin, mutta en koskaan ympäriinsä persettään jakanutta naista.
Mut hei, mä oon kyllä tosissani enkä heitä tätä vitsinä.