Miksi kakarakeskustelu poistettiin?
Täällä oli keskustelu, jossa 20v nainen haaveili miehestä, joka kohtelee häntä kuin kakaraa. Moni nainen paljasti haaveilevansa samasta. Miksi keskustelu poistettiin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Koska äidit ei keskimäärin halua tietää, kuinka ylös heidän parikymppisen tytön seuranhaun yläikäraja voikaan olla viritettynä Tinderissä.. :P
Hah, no se voi tietysti olla :D
Joku vähän innostui ja sanoi että ap pitää pukea vaippoihin ja työntää lastenrattaissa ympäri kaupunkia
Vierailija kirjoitti:
Joku vähän innostui ja sanoi että ap pitää pukea vaippoihin ja työntää lastenrattaissa ympäri kaupunkia
Ja tämmönen helmi on jääny multa lukematta :(
Harmi että poistettiin, mutta oli mukavaa ehtiä nähdä, että meitä kakaroita on enemmänkin :)
Minä ilmoitin asiattomaksi. Kun keskustelu jonka olen avannut tai josta pidän poistetaan jonkun toisen ilmoituksesta niin ilmoitan asiattomaksi muutaman keskustelun joista en pidä. Kuittaan vain tilit.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin asiattomaksi. Kun keskustelu jonka olen avannut tai josta pidän poistetaan jonkun toisen ilmoituksesta niin ilmoitan asiattomaksi muutaman keskustelun joista en pidä. Kuittaan vain tilit.
Kukin tavallaan. En silti ymmärrä miksi ylläpito sen poisti, ei ollut todellakaan mitenkään yliseksuaalinen kessa
Vierailija kirjoitti:
Kuittaako jollekin randomille aiheutettu vitutus sen oman vitutuksen vai? :D
t. alkuperäisen ketjun ap. nyt pitää olla sinun takiasi kiukutteleva pentu ;)
Koska äidit ei keskimäärin halua tietää, kuinka ylös heidän parikymppisen tytön seuranhaun yläikäraja voikaan olla viritettynä Tinderissä.. :P