Mikä on tämä naisten tyynyhullutus!?
Sänky on niin täynnä tyynyjä, että ei puhettakaan että voisi päiväunet ottaa muutakuin jalkopäässä poikittain, muuten alkaa armoton motkotus "laitat sitten ne samalla tavalla kuin ne olikin", ihan Niinkuin muistaisin missä asennossa mikäkin tyyny on ollut.
Sama asia sohvan kanssa. Kolmen istuttava sohva niin täynnä tyynyjä, että yksi mahtuu istumaan. Nojatuoleissa tyynyjä. Olen huomannut etten ole ainoa tyynyhullun mies. Miksi niitä tyynyjä pitää olla riesaksi asti? Tähän ei oma vaimo osannut vastata mitään järkevää.
Kommentit (27)
Sitä sanotaan sisustamiseksi.
Muutama tyyny tuo viihtyisyyttä, mutta liika on tietysti liikaa ja epäkäytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdeksan tyynyä ja kolme peittoa, olen levoton nukkuja ja pyörin tyynyltä ja peitolta toiselle. Sillä taas ei ole mitään väliä miten ne tyynyt ja peitot on sängyssä, kunhan on edes jokseenkin sängyllä.
Ehkä et pyörisi ja seilaisi ympäriinsä jos olisi vain se yksi tyyny ja peitto.
Kyllä pyörin ja herään lisäksi joka kerta siihen, kun ei olekaan tyynyä pään alla. Sen takia olenkin hamstrannut tyynyjä, ettei tartte herätä sitä viittä kertaa yössä tyynyn puutteeseen.
Mä tykkään tyynyistä, koska niitä möyrimällä saan pehmoisen, pesämäisen istumapaikan :) En kyllä tykkää siitä jos tyynyjä tulvii niin ettei sekaan mahdu, joten älyttömiä määriä niitä ei ole. Sohvalla on 3, nojatuoleissa yhdet eikä ne ole mitään jättityynyjä. Nukkumatyynyjä on mulla ja miehellä kummallakin 3, ne myllerretään iltaisin niin että kumpikin saa haluamansa asennon, aamulla puolet löytyy lattialta :D
Minullakaan ei ole yhtään tyynyä. Eikös tätä tyynyvimmaa ole leffoissa ja sarjoissakin joskus käsitelty?
Mä välillä olen yrittänyt laittaa koristetyynyjä mutta ei ne ole käytännöllisiä. Pari sohvalla riittää, konmaritin loput roskikseen!
Minulla ei ole sängyllä koristetyynyjä (on kyllä 6 nukkumatyynyä!!), mutta sohvalla niitä on 8. Oih, miten rentouttavaa on asetella itsensä "pesään" lämpimään ja sieltä sitten katsella telkkaria tai lukea. :-) Varsinkin talvisin tarvitsen oman talvipesän, johon asetun lasteni ja kissojeni kanssa. Sellainen superpehmeä viltti siihen vielä, niin....
Lisäksi tyynyt tuovat kivaa väriä harmaalle sohvalle.
Ehkä et pyörisi ja seilaisi ympäriinsä jos olisi vain se yksi tyyny ja peitto.