Mikä on tämä naisten tyynyhullutus!?
Sänky on niin täynnä tyynyjä, että ei puhettakaan että voisi päiväunet ottaa muutakuin jalkopäässä poikittain, muuten alkaa armoton motkotus "laitat sitten ne samalla tavalla kuin ne olikin", ihan Niinkuin muistaisin missä asennossa mikäkin tyyny on ollut.
Sama asia sohvan kanssa. Kolmen istuttava sohva niin täynnä tyynyjä, että yksi mahtuu istumaan. Nojatuoleissa tyynyjä. Olen huomannut etten ole ainoa tyynyhullun mies. Miksi niitä tyynyjä pitää olla riesaksi asti? Tähän ei oma vaimo osannut vastata mitään järkevää.
Kommentit (27)
Oöen itse nainen ja avomieheni välttämättä halusi tyynyt sänkyyn. Yksi niistä on valtava. Lattiatilaa ei ole paljon, niin kiva yrittää väistellä tyynyjä illalla tai aamulla, kun toinen on laittanut ne lattialle. Onneksi mieheni ei ole yhtä friikki niiden asennosta, itsekin vain heittää ne jotenkin sängylle. Rakastan häntä kuitenkin aina.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen enkä tarvitse edes sängyssä sitä yhtä tyynnyä. Ilman miestä meillä olisi 0 tyynnyä. Mitäs siihen sanot?
Tuo olisi jo turhan askeettista jopa minulle. Ap
Niissä pitää olla vielä tietynlaiset päälliset, tähtiä ja kirjoituksia jotta Sweet Home. :D
Vierailija kirjoitti:
Oöen itse nainen ja avomieheni välttämättä halusi tyynyt sänkyyn. Yksi niistä on valtava. Lattiatilaa ei ole paljon, niin kiva yrittää väistellä tyynyjä illalla tai aamulla, kun toinen on laittanut ne lattialle. Onneksi mieheni ei ole yhtä friikki niiden asennosta, itsekin vain heittää ne jotenkin sängylle. Rakastan häntä kuitenkin aina.
Meillä ei tulisi kuuloonkaan nakata tyynyjä lattialle. Illalla pitää taiteilla tyynytorneja tuoleille. Aamulla vaimo justeeraa sängyn kanssa varmaan 15 minuuttia ennen kuin on tyytyväinen tyynyjen asentoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei tulisi kuuloonkaan nakata tyynyjä lattialle. Illalla pitää taiteilla tyynytorneja tuoleille. Aamulla vaimo justeeraa sängyn kanssa varmaan 15 minuuttia ennen kuin on tyytyväinen tyynyjen asentoon. Ap
Miksi, eikö ole muuta tekemistä? Eiköhän tuo ylettömien tyynyläjien muoti ole jo vähän passee, jonkin laista käytännön mukavuutta sallitaan myös sisustukseen.
Sama joissakin hotelleissa. Huone voi olla tosi pieni, muuten ihan hieno ja kiva, kuten vaikka Clarionissa. Mutta tyynyjä on niin paljon, että kun ne kasaa jonnekin pois sängyltä, ei pääse enää vessaan. :D :D Ja nimenomaan koristetyynyjä niiden nukkumistyynyjen lisäksi, olisikohan ollut 8 isoa tyynyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, eikö ole muuta tekemistä? Eiköhän tuo ylettömien tyynyläjien muoti ole jo vähän passee, jonkin laista käytännön mukavuutta sallitaan myös sisustukseen.
Eihän koti ole asumista varten, vaan näyttämistä.
Tästähän ne siivousriidatkin saa alkunsa. Kun ei ole riittävää näyttävyyttä.
Asukoot eukot mausoleumeissaan omillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi? Sitähän mä kysyin jos täällä olisi muita tyynyhulluja. Kyllä vaimolla tekemistä on, työssäkäyvä ja harrastava ihminen kuitenkin. Ap
No enpä tiedä yksittäisen naisen tyynyhulluudesta. Ehkä se luki Glorian tyynyesittelynumeron, kuu oli oikeassa asennossa ja naps. Eksäni keräsi kaappikaupalla pikkusolttuja ja koottavia. Mistä nämä nyt kenelläkin johtuu...
Jos tyynyt tekee vaimokkeen onnelliseksi, ehkä niitä kannattaa sietää? :) Meillä on sohvalla 3 matalaa tyynyä kahdella käsinojalla, eivät häiritse istumista mutta piristävät sohvaa ja tekevät tilan viihtyisämmäksi. Kyllähän sänkykin näyttäisi kivalta, jos olisi päiväpeiton päällä muutama sisustustyyny, mutta totuus on että sänky pedataan ehkä 3 kertaa vuodessa. Päiväpeitto sentään löytyy näitä harvinaisia tilaisuuksia varten :D
Sinun vaimosi varmaan tykkää katsella siististi ja kauniisti laitettua sänkyä, ei ole käytännöllisyys ensimmäisenä mielessä. Kompromissi lienee ainoa ratkaisu. Esim. sinä siedät tyynyjä ja siirtelet tarvittaessa, vaimo ei kitise tyynyjen mahdollisista vääristä asennoista jälkeenpäin.
Meillä mies on tyynyjen perään. Sohvalla niitä taitaa olla 8 tällä hetkellä. Kun mies kömpii sohvalle tyynyjen sekaan, hän avaa telkkarin, rentoutuu ja naps, parissa minuutissa kuuluu kuorsaus. Minusta vähempikin tyynymärä riittäisi, mutta olkoon, kun mies tulee niistä onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyynyt tekee vaimokkeen onnelliseksi, ehkä niitä kannattaa sietää? :) Meillä on sohvalla 3 matalaa tyynyä kahdella käsinojalla, eivät häiritse istumista mutta piristävät sohvaa ja tekevät tilan viihtyisämmäksi. Kyllähän sänkykin näyttäisi kivalta, jos olisi päiväpeiton päällä muutama sisustustyyny, mutta totuus on että sänky pedataan ehkä 3 kertaa vuodessa. Päiväpeitto sentään löytyy näitä harvinaisia tilaisuuksia varten :D
Sinun vaimosi varmaan tykkää katsella siististi ja kauniisti laitettua sänkyä, ei ole käytännöllisyys ensimmäisenä mielessä. Kompromissi lienee ainoa ratkaisu. Esim. sinä siedät tyynyjä ja siirtelet tarvittaessa, vaimo ei kitise tyynyjen mahdollisista vääristä asennoista jälkeenpäin.
On itseasiassa hyvin viihdyttävää katsoa aamulla vaimon touhuamista niiden tyynyjen kanssa. Käy monta kertaa katsomassa kauempaa ja möyhii niiden tyynyjen kanssa ja ei, taas on joku huonesti ja vaihtaa paikkaa, möyhii... Jotkut tyynyt nyrkittää keskeltä littanoiksi. Ihan selvästi hän tykkää siitä, mutta olisi mukava jos homma ei olisi niin pirun tarkkaa.ap
Minusta tyynyt on ihania, oikeastaan haluaisin vuorata sänkyni tyynyillä.. :D niistä tulee jotenkin vain kotoisa olo ja ei niiden tartteisi olla edes koristetyynyjäkään
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen enkä tarvitse edes sängyssä sitä yhtä tyynnyä. Ilman miestä meillä olisi 0 tyynnyä. Mitäs siihen sanot?
Av:lla naiset synnyttääkin sisäänpäin.
Näissä ketjuissa puhutaan yleensä "in general" periaatteella. Kaikki tietävät jo, että av-naiset tekevät kaiken päinvastoin kuin muut naiset.
Mikäpä siinä, jos kerran tykkää ja on tilaa, niin voihan yhden sohvan päälle kasata vaikka kattoon asti tyynyjä. Joskus vain on kylässä vähän kiusallista, kun pyydetään sohvalle istumaan, ja sitten sitä pähkäilee niiden tyynykasojen kanssa, että istutaanko niiden päälle vai heitetäänkö ne edestä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Tyynny.
Nyt olen nähnyt kaiken.
Mulla on kahdeksan tyynyä ja kolme peittoa, olen levoton nukkuja ja pyörin tyynyltä ja peitolta toiselle. Sillä taas ei ole mitään väliä miten ne tyynyt ja peitot on sängyssä, kunhan on edes jokseenkin sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä pitää olla vielä tietynlaiset päälliset, tähtiä ja kirjoituksia jotta Sweet Home. :D
Ja näitä näkee niissä ikivanhoissa hometaloissa. Juu-u. Home, sweet home...