Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisten naisten pimppien tiirailu suihkussa

20.03.2017 |

N30. Tunnustakaa muutkin! Kuinka moni muu nainen tiirailee suihkutiloissa toisten naisten pimppejä. Olen hetero, mutta pimppien katselu kiinnostaa ja kiihottaakin jostain syystä. Itselläni on tapana katsastaa toisten naisten pimpit, jos käyn esim. uimahallin saunassa tai kavereiden/tuttavien kanssa saunassa. On kiva katsella miten erinäköisiä pimppejä toisilla naisilla on. Nuorilla ja vanhoilla. Jos on oikein hyvän näköinen pimppi, niin on hauska hiukan leikitellä ajatuksella, miltä sitä tuntuisi koskettaa. Tai jopa hiukan lipaista :)

Kommentit (4)

1/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43. Kyllä vaan minä olen ainakin tiiraillut pimperoita vuosikausia. Saatanpa siinä vähän kosketella omaanikin niitä katsellessa, jos asianomainen ei huomaa. Olen aika pieneltä paikkakunnalta, jossa väki tuntee toisensa. Aktiivisena uimahallikävijänä tiedän aika lailla kunnan naisten pimpsojen ulkonäöt. Ja niin tietää muuten miehenikin, jolle kerron yksityiskohtaisesti miltä kenenkin tuttavanaisen pimpero näyttää. Millainen on karvoitus ja minkälaiset häpyhuulet jne. Se kiihottaa meitä molempia. 

Vierailija
2/4 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ja ensimmäinen kommentoija ovat poikia. Löytyykö näiden transujen lisäksi kaapissa olijoita tai isokyrpä-kyselijöitä? Pysyisi palstan viihdetaso normaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiraile, paitsi joskus vahingossa. Itse myös peitän laudepyyhkeellä omani kun käyn julkisissa saunoissa ja suihkutiloissa olen seinään päin. En mitenkään pakonomaisesti tee noin tai häpeile alapäätäni, lähinnä tavan vuoksi.

Vierailija
4/4 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiraile, ellei pimppi tunkeudu väkisin silmieni eteen. Tässä kerran niin kävi, kun vanhempi nainen pyllisti edessäni pukuhuoneessa juuri samalla hetkellä, kun autoin lapselleni vaatetta päälle. Kaikki näkyi :o