Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä sitoutumiskammo tms. Miten naisena kannattaisi toimia?

Vierailija
20.03.2017 |

Mies on ujo ja epävarma, mutta haluaa tapailla minua. Ei ole valmis ainakaan vielä seurusteluun kanssani. Hänellä ei ole omien sanojensa mukaan muita (uskon sen myös siksi, että meillä on pari yhteistä tuttua). Totta puhuen en tiedä, onko hänellä vielä kokemustakaan parisuhteesta. Olemme aika nuoria vielä.

Miten kauan kannattaa odottaa, haluaako mies parisuhteeseen? Itse olisin valmis jo, ja pari kuukautta jaksan varmasti odottaa. Luulen, että useita kuukausia en kuitenkaan jaksa odotella, jos toinen ei osoita merkkejä sitoutumishalusta. Haluaisin seurustella ns. virallisesti suhteellisen pian, mutta en halua pelästyttää miestä. Miten minimoin riskin, että mies ahdistuisi minun takiani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kovin kiinnostunut susta. Jos olisi kiinnostunut niin haluaisi sitoutua. Näin yksinkertaista se on. 

Vierailija
2/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kovin kiinnostunut susta. Jos olisi kiinnostunut niin haluaisi sitoutua. Näin yksinkertaista se on. 

Tätä juuri pelkäänkin. En haluaisi olla vain "ihan kiva" nainen, jota on kiva nähdä kerran viikossa. Jos tilanne ei etene seuraavan kuukauden aikana, täytyy ehkä itse tehdä jotain. Miten miehelle saisi rivien välistä ilmaistua, että hänen täytyy ottaa tai jättää minut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitoutumiskammoisia ihmisiä, on vain kiinnostuksen puutetta.

Vierailija
4/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvä rintaääni kirjoitti:

Ei ole sitoutumiskammoisia ihmisiä, on vain kiinnostuksen puutetta.

Niinkö? Miten selität hitaasti lämpiävät henkilöt joilla huonoja kokemuksia edellisistä suhteista (tai suhteesta)?

5/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omalla kohdallani ei kiinnostus ole koskaan voimistunut riittävästi, jos sitä ei ole alussa ollut kovin paljoa. Jos toisen kanssa haluaa olla, kyllä sen pitää näkyä ja tuntua molemminpuolin. Onhan tietysti hitaastilämpiävikn tyyppejä, mutta luulisin, että ovat varmaan vähemmistönä.

6/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla hyvinkin kiinnostunut sinusta, mutta ei halua edetä nopeasti ja pilata sillä kaikkea.

Ehkä oma kokemattomuus tekee epävarmaksi. Ehkä mies ei vielä tiedä, miten toimia.

Älä hätiköi, äläkä hätäile. Tutustukaa rauhassa. Ei se hukkaan mene, jos tutustutte ensin kavereina.

Te olette nuoria, ei teillä ole kiire. Kaiken ehditte.

7/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulujen laulussakin sanotaan jotenkin, että älkää häiritkö, älkää herätelkö rakkautta ennen kuin se itse haluaa.

Hitaasti etenemiseen liittyy siunaus.

Vierailija
8/10 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyrkii manipuloimaan sinua esittämällä ahdistunutta. Tyypillinen misogynistinen paskasäkki jollaisiin valitettavasti törmää yhä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
9/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viklo