Tämä palsta oli kivempi silloin kun täällä ei ollut miehiä.
Tai niitä oli vain muutama hassu.
Jutut oli hauskempia ja fiilis rennompi.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kestä, jos eivät saa naisten huomiota. Näkee täällä palstallakin, kuinka katkeria ovat ja tulevat tänne purkamaan ja huomiota kerjäämään. Pilaavat kaikki aloitukset vänkäämisellään.
Ahaa, sillä ne miehet siis tunnistaa. Kaikki vänkääjät ovat siis miehiä. Vai olisiko tämä taas sellainen seksistinen yleistys?
Tämä palsta oli kaikista kivoin silloin alussa kun täällä ei ollut yhtään ihmistä, ei miehiä eikä naisia.
Täällä olen olen oppinut, että kaikissa parisuhteissa on parasta luottaa vain itseensä, enkä ikäpäivänä lähtisi vieraan miehen kanssa mihinkään suljettuun paikkaan. Itselläni on kyllä puolisona nyt ihana mies. On vaikea kuulla miten kamalia miehet voivat parisuhteessa olla lastensa äideille. Luulin ,että ex- mieheni oli se kaikkein kauhein painajainen äkki-pikaisuudessaan, mutta täällä kuulee varsinaisista psykopaateista.
Pidin tästä palstasta silloin kun täällä oli pelkästään meitä vauvoja. Hei, tämä on kuitenkin vauva.fi eli meidän vauvojen keskustelupalsta. Nyt tämäkin paikka on aukuisten pilaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon mies, joka kirjoittelee tänne ihan lähes pelkästään provoilu- ja seksijutut mielessä. Ja tunnistan aika varmasti kaltaiseni. Väittäisin, että seksipalstalla on miehiä vähintäänkin yhtä paljon kuin naisia. Esiintyvät sekä naisina, että miehinä. Ja sekös minua risoo! Ei minua kiinnosta miesten mielipiteet. Vaan naisten.
Osaatko kertoa syytä siihen miksi kirjoittelet lähes pelkästään provoilu- ja seksijutut mielessä? Miksi haluat tahallasi ärsyttää ihmisiä sen sijaan, että keskustelisit normaalisti? Eihän sellainen ole kovin tervettä käytöstä aikuiselta ihmiseltä (teinijonnet saa armahduksen tästä, kuuluu ikään).
No, ehkä tuokin viesti vähän provoavaan sävyyn kirjoitettu. Oon minä täällä oikeesti ihan asiastakin keskustellut, mutta paljon tulee myös tuota provoamista harrastettua. Välillä naisen ja välillä miehen roolissa.
Miksikö? En tiedä, tylsää kait. Ja kun ylilauta alkaa olla niin nähty ja kyllästetty kaikella saastalla, niin semmoinen hienovaraisempi hölmöily jossain muualla auttaa kuluttamaan aikaa.
Voi myös olla, että alitajuisesti hakee jotain keskusteluyhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen asioista, joista oikeasti haluaisi puhua omalle kumppanille. Mutta kun ei osaa - oikeasti eikä edes kasvottomasti netissä - niin sitten sitä vetää provot ja keksityt seksiaiheet käyttöön.
Turhautuimen. Siinä myös yksi syy. Turhautuminen omaan parisuhteeseen, joka tuntuu päivä päivältä vähemmän parisuhteelta ja enemmän kämmpismeiningiltä. Pahaa mieltä on sitten hyvä lievittää kirjoittamalla naisista yleistäen kaikkea negatiivista.
Säälittävää minusta täällä on ne miehet, jotka tuntuvat oikeasti kuvittelevan löytävänsä elämänsä rakkauden täältä kehumalla omia pillunnuolentataitojaan, tai lepertelemällä jotain myötähäpeätason korulauseita.
Samaa mieltä olen (!) naisten kanssa siitä, että turhan kauas tämä palsta on mennyt siitä kauniista ajatuksesta, että äidit ja äitikokelaat voisivat vaihtaa ajatuksiaan äitiydestä ja lasten hoidosta. Ilman mitään lieveilmiöitä.
Helpottipas. Ja tulipas ajateltua. Ehkä keksin itselleni jotain muuta ajanvietettä. Naiset ja äidit on kuitenkin aika hienoja kapistuksia turhaan häirittäväksi.
Pisteet tästä, hyvinhän osaat keskustella ja perustella, vaikka toisin luulet. Pahan mielen purkaminen aiheuttamalla muille pahaa mieltä saattaa kyllä olla sellainen itseään ruokkiva kehä, josta lopulta kärsii eniten itse. Eli kannattaisi varmaan kirjoitella ihan asiasta ja jättää provoilut vähemmälle, ehkä siitä kehkeytyisi noiden ongelmien kannaltakin ihan hyödyllistä keskustelua.
Miesviharinkinne alkaa natista liitoksistaan ;)
Kyllä, naisvihan, islamofobian ja rasismin määrä tällä palstalla on järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kestä, jos eivät saa naisten huomiota. Näkee täällä palstallakin, kuinka katkeria ovat ja tulevat tänne purkamaan ja huomiota kerjäämään. Pilaavat kaikki aloitukset vänkäämisellään.
Ahaa, sillä ne miehet siis tunnistaa. Kaikki vänkääjät ovat siis miehiä. Vai olisiko tämä taas sellainen seksistinen yleistys?
Sinustakin tunnistaa, että olet mies.
Jep, samaa mieltä. Kaikki on kivempaa ilman miehiä. Niitä täytyy jaksaa koko päivä muutenkin, niin ei enää vauvapalstalla jaksaisi. Oma puoliso toki poislukien :)
Tämä palstahan ei olisi mitään ilman tosikkoja mammoja!
Monesti on myös mammain järkeily sellaista kuin Speden naisen logiikka - sketsistä!
Vierailija kirjoitti:
Pari-kolme vuotta sitten tämä palsta jotenkin muuttui.
Tänne ilmaantui liuta mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä runkkareita vinkumaan, jankkaamaan ja vittuilemaan joka asiasta. Mistä lienee ilmestyivät. Ikävää.
No kai sinä tiedät mistä itse tulit?
Tämä topikki kommenteineen edustaa hyvin vallitsevaa, erään nimeltä mainitsemattoman ideologian lietsomaa, asenneilmapiiriä etenkin naisten keskuuteen, missä on täysin Ok haukkua miehiä miten lystää.(kun taas naisiin kohdistunut haukkuminen aiheuttaa luonnollisesti kiukkua ja itkuun pillahtamisen)
Pitäisikö perustaa Facebookiin sellainen av-ryhmä, johon ei miehet pääsisi? Lähtisittekö sellaiseen ryhmaan kirjoittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö perustaa Facebookiin sellainen av-ryhmä, johon ei miehet pääsisi? Lähtisittekö sellaiseen ryhmaan kirjoittelemaan?
Facebookissa löytyy noita jo ja se huumori on niissä ihan loistavaa! :D Päivittäin nauran niille vedet silmissä. Sehän se ihmetyttääkin että siellä osataan pääsääntöisesti keskustella hyvässä hengessä ja tunnelma ja huumori on iloista, mutta täällä se ei onnistu ilman että,jankataan kilttimiehistä, miesvihasta tai feminismin huonoudesta. Niinkuin wtf?! Liekö sitten ammattiprovoja vai huonosti voivia miehiä, naisia kun en jaksa niiden kaikkien uskoa olevan kun yli 10k naisen ryhmässäkin se keskustelu onnistuu hyvillä mielin.
Niin onhan se aina sellaisille ihmisille ikävää jotka ovat saaneet elää koko elämänsä pumpulissa ja tynnyrissä ja joutuvat nyt sitten kuulemaan jotain ehkä itselleen epämiellyttäviä asioita.
Kivempihan se on aina omissa pienissä piireissä ja omassa pienessä kuplassa taputella toisiaan selkään vaikka oltaisiin kuinka väärässä tahansa. Taidat olla suvaitsevainen?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli rennompaa! Täällä hengaavat miehet on pahimpia tosikkoja ikinä.
Mistähän sinäkin tiedät kuka täällä on mies ja kuka nainen :-D
Vierailija kirjoitti:
Mistä anonyymillä palstalla voi oikeasti tietää mikä sukupuoli on kyseessä ellei sitä kerro?
Ei mistään joten siksipä nämä palstan heikkolahjaisimmat wt:t kuvittelevat kaikkien viestien kirjoittajaksi miestä josta eivät tykkää ja kaikkien kivojen viestin kirjoittajaksi naista :-D
Eva Merao kirjoitti:
Kyllä, naisvihan, islamofobian ja rasismin määrä tällä palstalla on järkyttävä.
Unohdit miesvihan, jota on arviolta 20% viesteistä. Naisia vihaavat eniten naiset, lähinnä feministit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Vauva, ei "Mamma" -lehti, ja vauvoilla on myös isiä,pappoja,enoja ja isoveljiä
Paitsi että 90% täällä kirjoittavista miehistä ei oo vauvaa koskaan nähnytkään, saati omaa saanut...
Sittenhän palstan miehillä ja naisilla ei ole paljoakaan eroa.