Tämä palsta oli kivempi silloin kun täällä ei ollut miehiä.
Tai niitä oli vain muutama hassu.
Jutut oli hauskempia ja fiilis rennompi.
Kommentit (134)
Me hallitsemme tätäkin tilaa. Kuten hallitsemme jalkovälejännekin.
Vierailija kirjoitti:
Pari-kolme vuotta sitten tämä palsta jotenkin muuttui.
Tänne ilmaantui liuta mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä runkkareita vinkumaan, jankkaamaan ja vittuilemaan joka asiasta. Mistä lienee ilmestyivät. Ikävää.
Minun mielestäni ne ilmestyivät ennen 2011 vaaleja. Ei silloin tosin vielä näin paljon, mutta jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Vauva, ei "Mamma" -lehti, ja vauvoilla on myös isiä,pappoja,enoja ja isoveljiä
Käsi sydämellä, uskotko, että omistautunut tuore vauvan isä roikkuu AV:lla tehtailemassa misogynistisiä provoja, jankkaamassa feminismin pahuudesta, huutelemassa ylilautameemejä ja valittamassa sinkkumiesten epäreiluja lisääntymismahdollisuuksia?
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Vauva, ei "Mamma" -lehti, ja vauvoilla on myös isiä,pappoja,enoja ja isoveljiä
Unohit sedät
Ja isoisät ja isoäiteet.
Pappa mainittiin jo ja isoäitee on nainen,jonka on laillista ja luvallista femipoliisien mukaan olla täällä
Ite oon mies, joka kirjoittelee tänne ihan lähes pelkästään provoilu- ja seksijutut mielessä. Ja tunnistan aika varmasti kaltaiseni. Väittäisin, että seksipalstalla on miehiä vähintäänkin yhtä paljon kuin naisia. Esiintyvät sekä naisina, että miehinä. Ja sekös minua risoo! Ei minua kiinnosta miesten mielipiteet. Vaan naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näille häiskille on rento huumorintaju täysin tuntematon käsite 😃. Veren maku suussa tivaavat että miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä.
Samaa tivaamista olen huomannut toisinkin päin. Miks mun mies, miksei mun mies, miks kaikki miehet, miksei kukaan mies...
Siinä taas yksi runkkari paljastui.
Tais osua...😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta oli kivempi silloin kuin täällä ei vielä ollut rasisteja ja VE-rajakkeja.
Mikä on VE-rajakki?
Varmaan tuossa viitataan Suomi Ensin -ideologiaan, jolla vastustetaan EU:ta, Natoa, maahanmuuttoa, globalisaatiota jne. ja siten tosiasiallisesti pelataan Suomen eristämiseen ja kontrollointiin pyrkivän Venäjän pussiin. Onpa sitäkin esitetty, että tälläkin palstalla päivystäisi venäläisten trollitehtaiden työntekijöitä.
Paljin tampoonit nostavat Putinin miehisyyttä?
-
Ja meikälle on kyllä edelleen epäselvää onko ne eu-banksterit pahempi uhka kuin Putin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne ilmaantui liuta mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä runkkareita vinkumaan, jankkaamaan ja vittuilemaan joka asiasta. Mistä lienee ilmestyivät. Ikävää.
Syytän tällä palstalla viihtyineitä toimittajia, jotka nostivat omiin radio- ja lehtijuttuihinsa tämän palstan keskusteluja. Hei onx mun rinnat ok tyyppisistä jutuista se lähti... sitten nämä tiivi taavi jonnet löysivät oivan paikan tavata naisia, kun normaalielämässä eivät heitä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
usein näin miehenä kuvottaa jos joku mies kysyy ihan rehellisesti neuvoa niin saa vain vittuilua osakseen.
esim. jos kysyy miten auttaisi naisia parhaiten arjessa niin saa vain jotain jätä naiset rauhaan pervo huutoa.
Yleisin tyyli vastata miehelle täällä on vittuilu, pari ihmistä sadasta pystyy vastaamaan normalisti. Jokuhan täällä kysyi mikä olisi hyvä kihlajaissormus, monta sivua jotkut raivoamassa sille miehelle kuinka hän alistaa ja henkisesti pahoinpitelee naista, syy mies kysyi neuvoa kihlajaissormukseen.
Noin toimii rento ja aina hyväntuulinen, huumorintajuinen nainen vauvafoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä, uskotko, että omistautunut tuore vauvan isä roikkuu AV:lla tehtailemassa misogynistisiä provoja, jankkaamassa feminismin pahuudesta, huutelemassa ylilautameemejä ja valittamassa sinkkumiesten epäreiluja lisääntymismahdollisuuksia?
Kyllä, en miä ainakaan. Ok,penskoilla voi olla jo koulukypsyys kyseesä. Karkotatko miut kaksplussaks?
En ole jankannut mistään,enkä es tehnä alotuksia,vastannut kyllä sitäkin intosammin
pax
Naisvihaajat pitäisi vain jättää täysin huomiotta. Ei kommentteja, ei alapeukkuja, ei mitään. Häipyisivät varmaan aika pian.
Verenpaine laskuun kirjoitti:
Ei ehkä kannata lukea aloituksia, joiden otsikoista jo näkee, että aloittaja on ikis, lassukka, kilttimies tai pituusjankkaaja.
Vaikee sanoo kuka noista on ärsyttävin.
Feministishenkiset juorukerhot on hajotettava sisältä päin. Kunnioitus takaisin miehille.
Olet oikeassa.
Parhaimmat jutut ovat edelleen hauskoja ja hilpeimmät tarinat ovat verbaalinerojen naisten kirjoittamia.
Äänekkäimmät palstamiehet ovat vastenmielisiä naisia nöyryyttäviä, kilteiksi itseään luulevia öykkäreitä, joiden älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumero. Pidän kiusallisena jatkuvia noloja teinien tai henkisten teinien vastenmielisiä seksimölinöitä, ikämiehiä iskemässä lastensa tai lastenlastensa ikäisiä naisia, JOKA viestissä jankuttavat feministi- ja miesvihahokijat. Minusta on kuvottavaa kirjoittaa tuomittujen pedofiilien kanssa. Ylilauta-jonnet ovat tympeitä ja heidän kirjoituksensa ovat huolestuttavia.
Onneksi palstalla kirjoittaa myös useampi fiksu ja kiinnostava mies, joka osaa keskustella, huomioida toisia ja käyttäytyä kohteliaasti ja asiallisesti.
Kiitos kaikille teille mukaville, hilpeille, inhimillisille ja kiinnostaville kirjoittajille!
Syy ei ole lainkaan miehissä, vaan kiroilevissa naisissa. Sama juttu kuin bussissa nuorten tyttöjen jutuissa, joka toinen sana on veellä alkava. Tervehtivätkin tavatessaan 'mitä v...ua'.
- m65
Vierailija kirjoitti:
Av-miehet tuntuvat olevan jotenkin naisista sekä normaalista elämästä vieraantuneita, tehdään seksipainotteisia keskustelunaloituksia ja vängätään vastaan jos joku vastaus ei miellytä jne. Kyllähän se huonontaa yleisilmapiiriä ja rentoa fiilistä.
Ai jos naisten älyllä esitettyjä mielipiteitä vain hieman ohjataan oikeaan suuntaan?
Herkästipäs menee fiilis pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytän tällä palstalla viihtyineitä toimittajia, jotka nostivat omiin radio- ja lehtijuttuihinsa tämän palstan keskusteluja. Hei onx mun rinnat ok tyyppisistä jutuista se lähti... sitten nämä tiivi taavi jonnet löysivät oivan paikan tavata naisia, kun normaalielämässä eivät heitä tapaa.
Muistatteko sen keskustelun "mistä voin ostaa kelluvia rusinoita simaan"? Silloin oli vielä hauskaa. Sitten joku toimittajaperse teki siitä jutun iltapaskaan, ja sen jälkeen tänne ilmaantui kaikkia vajaamielisiä kirjoittelijoita.
Taitaa siitä enemmän kyllä olla aikaa, kun ylempänä arvelemani 2-3 v...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivi-Taavi -jonne. :D
Vierailija kirjoitti:
Ite oon mies, joka kirjoittelee tänne ihan lähes pelkästään provoilu- ja seksijutut mielessä. Ja tunnistan aika varmasti kaltaiseni. Väittäisin, että seksipalstalla on miehiä vähintäänkin yhtä paljon kuin naisia. Esiintyvät sekä naisina, että miehinä. Ja sekös minua risoo! Ei minua kiinnosta miesten mielipiteet. Vaan naisten.
Osaatko kertoa syytä siihen miksi kirjoittelet lähes pelkästään provoilu- ja seksijutut mielessä? Miksi haluat tahallasi ärsyttää ihmisiä sen sijaan, että keskustelisit normaalisti? Eihän sellainen ole kovin tervettä käytöstä aikuiselta ihmiseltä (teinijonnet saa armahduksen tästä, kuuluu ikään).
Näin on. Ennen sai nauraa maha kippurassa palstan jutuille, nyt hauskat ketjut ovat todella harvinaisia. Aina vaan kaikkea ikävää, ilkeää ja inhottavaa.