Voihan, Robinin uudella sinkulla joku Nelli Matula mukana
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu et tuolla Nellillä on vähä liian iso osa biisissä tai ainaki musavideossa...
Pianhan tämä selviää. Robinin biisissä kyllä tosiaan kuuntelis mieluiten lähinnä Robinia.
Ja näin naisena mieluummin katselis videollakin Robinia, mitä mummoalkkareissa keikistelevää neitokaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu et tuolla Nellillä on vähä liian iso osa biisissä tai ainaki musavideossa...
Pianhan tämä selviää. Robinin biisissä kyllä tosiaan kuuntelis mieluiten lähinnä Robinia.
Ja näin naisena mieluummin katselis videollakin Robinia, mitä mummoalkkareissa keikistelevää neitokaista
Jep jep. En tiedä mitä esim MES-videolla oli ohjaajasetä ajatellut, kun kuvattiin sitä mallitytyä imeskelemässä sormiaan ja tuijottamassa kameraan halukkaasti.
Ei tuu video huomenna, kuten arvelinkin. Mutta biisi yöllä spotifyssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö se valvoa puolille öin Robinin biisin takia... x)
täällähän on varsinaista girl poweria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö se valvoa puolille öin Robinin biisin takia... x)
Ite valvon silloin varmasti vielä muutenkin, joten eiköhän tuu samalla kuunneltua :)
Saas nähä miten pian se video sit tulee.
Huomenna Robin tietysti joka radiokanavalla haastateltavana, pitääpä koittaa joku haastis kuunnella et mitä hän itse sanoo uudesta biisistä..
Öh tuota..yöllä jo kuuntelin, mutta vieläkään en osaa sanoa onko biisi paska, aivan hyvä vai jotain siltä väliltä 😅
Vierailija kirjoitti:
Öh tuota..yöllä jo kuuntelin, mutta vieläkään en osaa sanoa onko biisi paska, aivan hyvä vai jotain siltä väliltä 😅
Hyviäkin elementtejä on, mutta sanojen kornius pistää korvaan, vaikka ois kuin tarkotuksellista. Ja kertsin latinotahdit muistuttaa turhankin paljon jotain euroviisusävelmän tapasta.
Mä tykkäsin! Tällanen kivan pirtee ja kesäinen :)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin! Tällanen kivan pirtee ja kesäinen :)
Kyllä mäkin oon monille biiseille sulanu, vaikka alkuun on ollukin vähän hämmentyny fiilis. Mutta katellaan :)
Ei ihan täydellisesti mun makua edusta, mut luulen kyllä et noussee aika suosituksisi kappaleeksi
Ei voi ainakaan syyttää, että yrittäisi mukailla liikaa tätä tän hetkel tropical house tyyppistä poppia.
Toivon välillä, että Robin laulais englanniksi niin nää sanat ehkä menis paremmin :D
Kertsi raikaa jo kivasti päässä 😁
Siihen nähen iham hyvä, ku mulla ei todellakaan ollu mitkään hyvät ennakko-odotukset. Nimen ja muun ennakkotiedon perusteella...
Robin - Suomen oma Enrique Iglesias
Vierailija kirjoitti:
Robin - Suomen oma Enrique Iglesias
Siltähän tämä nyt kuulostaa 😂
Nyt vaan sit ootellaan sitä videota.
Siinähän sitä enemmän on jännitystä :D