Miehet vastatkaa
Jos varattu kivanoloinen nainen lähettää sulle viestin vaikka että hyvää syntymäpäivää niin mitä mietit?
Vai ihmetteletkö mitään?
Kommentit (18)
Ajattelisin varmaan, että onpas kivaa kun muisti merkkipäivänä ja vastaisin "kiitos paljon :)"
Miettisin että onpa tylsä mimmi ku ei muuta osannu laittaa. Poskeen otosta juttelisin minäkin mielummin
Jorma.
Miettisin että tuota petollista muijaa olisi kiva kairata, mutta taidan kuitenkin säilyttää avioliittoni mieluummin.
Ajattelen, että opiskelu- tai työkaverini onnittelee samalla tavalla muitakin (fb-)tuttuja.
Riippu tietysti siitä, kuka se on. Naimissa oleva naispuolinen lapsuudenystäväni vai joku hyvänpäivän tuttu töistä.
Mitä jos se on joku hyvänpäivän tuttu?
Naispuolinen työkaveri lähetti kerran ja ihan kiva kun muisti.
Ilmoittaisin naisen suvulle että tuo nainen on kivitettävä.
Mietin että mikä vitun tyrkky horoperse.
Ajattelen että tuolta saa varmaan helposti pillua ja tuskin jää nurkkiin notkumaan kun löytyy jo ukko kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos varattu kivanoloinen nainen lähettää sulle viestin vaikka että hyvää syntymäpäivää niin mitä mietit?
Vai ihmetteletkö mitään?
Eli mitä muita viestejä sieltä voisi sitten tulla?
Että mistä hitosta se mun syntymäpäivän on onkinut tietoonsa. Ilmiselvä Stalkkeri -> siittä pitää päästä eroon tavalla tai toisella.
Sinkkumies
Mitäkö mietin? En jaksa tuollaisesta kantaa huolta, olen iloinen kun joku muisti. Ei hänen tunteensa ole minun vastuullani.
Riippuu tiedänkö naisen olevan varattu. Mikäli tiedän, niin en varmaan mieti kummempaa kuin että kiva kun joku muisti. Mikäli en, niin alan pohtia että onko tässä joku taka-ajatus.
Kysyn, että suostusko ottaa poskeen.