Onko sinulle koskaan tehty kauneuskirurgisia leikkauksia?
Kommentit (13)
Leukaimplantit Virossa. Koska olen bisnesalalla enkä halua olla liian erikoisen näköinen. En asu enää Suomessa.
Ei ole, mutta haaveilen meneväni kasvojenkohotukseen. En ole vielä uskaltanut.
Tissi ja pylly implantit ja huulitäytteet. Haluan julkkikseksi ja ruma ei pötki pitkälle :) Työmahdollisuuksia on auennut ja pääsin muuttamaan Hesaan
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kiusatu koulussa ja olen elänyt pitkään masennuksessa. En ole koskaan seurustellut. Sitä vain aina pysähtyy miettimään, että missä meni pieleen. Jotenkin sitä sitten jälkikäteen on vain niin hankala hyväksyä itseänsä sellaisen kuin on.
Niin kylläminäkin ajattelen, että nenä tulisi ainakin leikata, sitten tarvitaan douppia ja kaikenlaista. Minä en tiedä mikä tässä nykymaailmassa enää on "järkveää" ja mikä ei. Niin makaa kuin petaa.
Yläluomet on leikattu, koska roikkuivat ripsien päällä. Suosittelen kyllä kaikille, jotka kaipaavat nuorempaa ilmettä pienellä toimenpiteellä.
Mielenkiintoinen aloitus!
Itse haaveilen nenäleikkauksesta mutta hitokseen kallis ja lopputuloskin on monesti vähän niin ja näin... Mutta kaunis klyyvari olisi kyllä kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Yläluomet on leikattu, koska roikkuivat ripsien päällä. Suosittelen kyllä kaikille, jotka kaipaavat nuorempaa ilmettä pienellä toimenpiteellä.
15v päästä on mullakin edessä, sukuvika vahvasti meinaan. Eikö ollut kuitenkin melko pieni toimenpide? Toivuitko nopeasti ja oliko pitkä saikku?
Olen käynyt vatsanpeitteiden korjausleikkauksessa, tyhjä nahkapussi roikkui vatsan kohdilla vielä yli 10 vuotta viimeisimmästä synnytyksestä. Ei auttanut laihdutukset eikä treenaukset.
Nyt on litteä vatsa ja istuu vaatteetkin paremmin päällä. Olen tosi onnellinen uudesta vatsastani vaikka samassa yhteydessä selvisi, että kärsin keloidista eli arven liikakasvusta ja kyljestä kylkeen paksu punainen arpi. En kadu ja koen, että olen ansainnut tämän koska kärsin niin pitkään löysästä vatsanahastani :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kiusatu koulussa ja olen elänyt pitkään masennuksessa. En ole koskaan seurustellut. Sitä vain aina pysähtyy miettimään, että missä meni pieleen. Jotenkin sitä sitten jälkikäteen on vain niin hankala hyväksyä itseänsä sellaisen kuin on.
Niin kylläminäkin ajattelen, että nenä tulisi ainakin leikata, sitten tarvitaan douppia ja kaikenlaista. Minä en tiedä mikä tässä nykymaailmassa enää on "järkveää" ja mikä ei. Niin makaa kuin petaa.
Nenän pituuden tulisi vissiin olla sopusuhtainen silmien pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehillä vissiin niin, että kasvojen tulisi levetä ylhäältä alaspäin. Mutta sitä voidaan hiuksilla muokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehillä vissiin niin, että kasvojen tulisi levetä ylhäältä alaspäin. Mutta sitä voidaan hiuksilla muokata.
Siis kaventua.
Olen käynyt käsivarsien rasvaimussa sekä keskivartalon rasvaimussa. Molempiin operaatioihin olen todella tyytyväinen. Keskivartalon rasvaimun jälkeen sain valtavan inspiraation elämäntapamuutokseen ja nyt muutama vuosi operaation jälkeen olen 15kg kevyempi kuin ennen operaatiota (60/168) ja olen saanut salilla aikaiseksi jo hieman erottuvat vatsalihaksetkin :) Vaikea kuvitella, että olisin ilman tuota jälkimmäistä rasvaimua päässyt tähän tilaan. Jotenkin sitä vain oppi arvostamaan kroppaansa eri tavalla kun siihen panosti tuhansia euroja, mikä saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta näin se vaan minulla meni.