Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ihastun aina vanhempiin miehiin??!!

Vierailija
20.03.2017 |

Olen 20v nainen ja tuntuu siltä että itseni ikäisen kumppanin löytäminen on mahdotonta. En nimittäin ihastu nuoriin (18-24v) miehiin vaan itseäni ainakin 10v vanhempiin.. Tällä hetkellä olen korviani myöten ihastunut 36v mieheen ja sitä edellinen ihastukseni on 37v. En ole kuitenkaan ollut parisuhteessa niin vanhojen miesten kanssa koska en uskalla. Olin pari vuotta sitten treffeillä itseäni melkein 20v vanhemman miehen kanssa mutta ei siitäkään mitään sitten tullut.
Sanokaa nyt joku että miten voisin alkaa ihastua nuoriin miehiin enkä yli kolmekymppisiin? Vai onko okei jos alan heilastella jonkun varhaiskeski-ikäisen kanssa? Minulla ei ole kokemusta parisuhteista yhtä yläasteaikaista suhdetta lukuunottamatta enkä ole edes harrastanut seksiä kenenkään kanssa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti, tule syömään. T. äiti 

Vierailija
2/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet, että kun heillä on rahaa niin olisi muukin elämä järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta laisinkaan juuri teini-ikänsä ohittaneet nuoret naiset. Olisihan se kummallista kulkea naisen kanssa, joka voisi olla helpostikin oma tyttäreni, tai hänen ystävänsä. Keskity vaan itsesi ikäisiin miehiin.

M45 

Vierailija
4/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulet, että kun heillä on rahaa niin olisi muukin elämä järjestyksessä.

Tässä ei ole nyt kyse siitä, olen nimittäin jo varhaisteini-iästä asti ihastunut lähes pelkästään itseäni huomattavasti vanhempiin miehiin. Kai tässä on taustalla jotain ongelmia lapsuudenaikaisten kiintymyssuhteiden kanssa tms. mutta samanikäinen ei vaan kiinnosta.

Vierailija
5/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Nelonen siis ap

Vierailija
6/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on puolellasi, sillä kaikki me vanhenemme. - Vaikeampaa, etten sanosi vinksahtanutta se saattaisi olla, jos olisit 20 vuotiaana aina ihastunut vähintän kymmenen vuotta nuoempaan...  Mitä vanhemmaksi tulemme sitä enemmän ikä on vain numero. 

Vierailija
7/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että mieltymyksiään on aika vaikea muuttaa. Jos sinulla kerran on ollut kiintymyssuhdeongelmia, niin terapia voisi auttaa? Terapiaan tosin ei pääse kuin lääkärin lähetteellä ja sekin on kivien ja kantojen takana. Yksityinen terapeutti taas maksaa todella paljon.

Vierailija
8/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, pidä vähän meteliä tuosta taipumuksestasi niin miehiä riittää kohta ihan jonoksi asti. Väitän että suurin osa kolmekymppisistä miehistä ottaisi sinut jos olet edes suurin piirtein tavallisen näköinen, normaalipainoinen ja valmis antamaan pillua riittävän usein.

Vierailija
9/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti halusi vanhempia miehiä kohtaan johtuu isä suhteestasi. Asia kannatta rsim ammattilaisen kanssa käsitellä ja miettiä miten asian kanssa toimit. Itse huonolla isäsuhteella mutta tiedostan asian päädyin naimisiin 11v vanhemman miehen kanssa tämä on ihan ok minulle :)

Vierailija
10/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti-setä odottaa sinua täällä jo... ;))

Vierailija
11/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan kiinnosta laisinkaan juuri teini-ikänsä ohittaneet nuoret naiset. Olisihan se kummallista kulkea naisen kanssa, joka voisi olla helpostikin oma tyttäreni, tai hänen ystävänsä. Keskity vaan itsesi ikäisiin miehiin.

M45 

Joo, mä olen sinua kymmenen vuotta nuorempi. 16- vuotiaana muutin omilleni, nuoruus meni jengissä. On tullut nähtyä ja koettua vähän kaikenlaista, lähinnä sitä, että elämä ei ole aina pelkkää onnea. Kavereita on kuollu huumeisiin, pari pidempää parisuhdetta takana.

En elä nykyajassa, en ole missään instassa, facessa, twitterissä tai tinderissä, ne tuntuu jotenkin vaan ihan naurettavalle ajanvietteelle. Duunia teen ja vapaa-aikana menen mielummin jonnekkin erämaahan, kuin "bileisiin". Kohta ollu jo 3 vuotta ilman naisen läheisyyttä, joten voisihan sitä jonkun kivan tytön kanssa hauskaa pitää, mutta en kyllä usko olevani mitenkään samalla levelillä siinä suhteessa, että siitä mitään vakavampaa vois tulla, kun ei kiinnosta tämä nykyajan "kulttuuri" oikein mitenkään.

M35

Vierailija
12/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentti-setä odottaa sinua täällä jo... ;))

Sun äitisi komensi sut syömään jo aikoja sitten :D

Vierailija
13/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä? Minulla on ollut vain pari 1-2 vuotta vanhempaa poikaystävää ja loput yli 30-vuotiaita. Se nyt vain on minun makuni. Suurin ikäero minun menneessä suhteessani on 12 vuotta. Yksi ex on tänä päivänä 35 v.

Vierailija
14/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti halusi vanhempia miehiä kohtaan johtuu isä suhteestasi. Asia kannatta rsim ammattilaisen kanssa käsitellä ja miettiä miten asian kanssa toimit. Itse huonolla isäsuhteella mutta tiedostan asian päädyin naimisiin 11v vanhemman miehen kanssa tämä on ihan ok minulle :)

Saanko kysyä että miten päädyit yhteen miehesi kanssa? Oletteko olleet pitkään yhdessä ja oletteko onnellisia?

t. ap

Vierailija
15/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä? Minulla on ollut vain pari 1-2 vuotta vanhempaa poikaystävää ja loput yli 30-vuotiaita. Se nyt vain on minun makuni. Suurin ikäero minun menneessä suhteessani on 12 vuotta. Yksi ex on tänä päivänä 35 v.

Oma ikäni alkaa kakkosella. Eikä se ole 29. Tai 28. Tai 27.

Vierailija
16/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikäni alkaa kakkosella. Eikä se ole 29. Tai 28. Tai 27.

ps. Minunkin isäsuhteeni on aina ollut huono ja lähes olematon. Varmaan tämä mieltymykseni 30-vuotiaisiin juontaa juurensa sieltä. Olen erittäin vahvatahtoinen nuori nainen, mutta omalla tavallani nautin siitä, että poikaystävä on vähän sellainen isällinen minua kohtaan. Mutta eipä tästä ole mitään haittaa itselleni, joten sou wat.

Vierailija
17/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on nyt illan aikana ollut ainakin kolme aloitusta nuorista naisista jotka haluavat vanhemman miehen. Joko Ikis on keksinyt vihdoinkin uudenlaisen tavan provota tai sitten isäongelmat ovat nuorten keskuudessa yleisempiä kuin kuvittelin.

Oli miten oli niin kyllähän nuori nainen joka on valmis ottamaan esim. 10-15v vanhemman miehen löytää sellaisen varmasti, eri asia on sitten että rakastaako se mies oikeasti vai onko vain pillun perässä. Kannattaa olla tarkkana ettei tule jonkun perverssin keski-ikäisen hyväksikäyttämäksi.

Vierailija
18/20 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ihastua myös tuon ikäisiin, mutta jotakin kummallista ehkä siinä on jos et ihastu lainkaan omanikäisiin?

Vierailija
19/20 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä jauhantaa taas. Kaarlo, et jaksaisi.

Vierailija
20/20 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut aina vanhempi mies. Oman ikäiset ovat niin kersoja.

Tällähetkellä seurustelen 8 vuotta vanhemman kanssa, mutta olen ollut suhteessa myös 19 vuotta vanhemman kanssa. Olen kuitenkin todennut että suhde ei toimi jos liian suuri ikäero. 

Täytyy kuitenki olla itsellä jalat maassa jos haluaa vanhemman miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan