Leikkaatteko miehenne kynnet?
Vai kuuluuko tuo teidän mielestänne miehen omiin tehtäviin?
Kommentit (16)
En anna vaimoni leikata kynsiäni vaikka hän haluaisi. Ei siihen muuta syytä ole kuin että hän ei anna minun leikata pillukarvojaan, koska pelkää, että leikkaan häppäreihin. Näinpä sitten ei kumpikaan saa tehdä mitä haluaa.
Naisen kuuluu palvella miestä, joten kynsienleikkaus kuuluu naiselle.
Mies leikkaa itse omat kyntensä ja mun varpaankynnet :D
En leikkaa, mutta viilaan ja hoidan hänen kynsinauhansa. Tykkään huoltaa kynsiä, koska harrastan kynsitaidetta ja kun omista kynsistä ei löydy enää mitään huollettavaa, pitää siirtyä muiden kynsiin. :D
Joo, samalla tavalla kuin koirankin kynnet. Opetin miehen olemaan kynsiä leikatessa kiltisti antamalla makupalan aina kun hän ei rimpuillut.
Vierailija kirjoitti:
Joo, samalla tavalla kuin koirankin kynnet. Opetin miehen olemaan kynsiä leikatessa kiltisti antamalla makupalan aina kun hän ei rimpuillut.
Annoitko hänelle yhden Rieseneistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olut? vai saiko jopa röllykkää?
Jostain syystä leikkaan. Tiedän että osaa itsekin kun on monta vuotta pysynyt ihan itse hengissä ennen kuin tavattiin. Siistin myös kulma- ja korvakarvat. Pidän tuommoisesta pienestä toisesta huolehtimisesta, mies esim rasvaa minut aina suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä leikkaan. Tiedän että osaa itsekin kun on monta vuotta pysynyt ihan itse hengissä ennen kuin tavattiin. Siistin myös kulma- ja korvakarvat. Pidän tuommoisesta pienestä toisesta huolehtimisesta, mies esim rasvaa minut aina suihkun jälkeen.
Aika epätasa-arvoista, kun mies saa kiihottavan tehtävän ja sinä olet joku korvakarvojen nyppijä. Itse äänestäisin tuossa asemassa Feminististä puoluetta tulevissa kuntavaaleissa.
No voisin leikata, jos hän ei siihen itse jostain syystä kykenisi, mutta en kyllä muuten. Enkä nypi karvoja tai purista näppyjä tms. Rasvaan ja öljyän kyllä koko kropan silloin tällöin. Ja hän minun useimmin kuin silloin tällöin 😊
Jeesus. No en, en myöskään pyyhi hänen persettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epätasa-arvoista, kun mies saa kiihottavan tehtävän ja sinä olet joku korvakarvojen nyppijä. Itse äänestäisin tuossa asemassa Feminististä puoluetta tulevissa kuntavaaleissa.
Mistä sinä tiedät etten kiihotu karvojen nyppimisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko hänelle yhden Rieseneistäsi?
Kiitos tästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olut? vai saiko jopa röllykkää?
Mahaa? Häh?
No en. Olen hänen vaimonsa, en äitinsä.
Minähän en itse kynsiäni leikkaa. Yleensä kysyn tuolla kaupungilla asioidessani esimerkiksi kosmetiikkaosaston naisilta, että voisitteko kenties leikata kynteni. Palkkana suon heille kynsien leikkaamisen ajan kestävän juttutuokion kanssani.