Mikä on nolointa mitä on tapahtunut tuoreen kumppanin seurassa?
Kertokaa pliis tosi noloja juttuja, t. Nimimerkki pierasin suuseksin aikana ja ripulia tuli samalla. Ihana aamu.
Kommentit (39)
Laitoin pizzeriassa vahingossa pippuria hänen pizzaansa ihan kunnolla, kun hän pyysi laittamaan oreganoa. Ei nyt ihan ekat treffit olleet, mutta aika alkuvaiheessa suhteemme silloin oli.
Olin joskus parikymppisenä ihan leikkimielellä kirjeenvaihdossa yhden kuusikymppisen kehitysvammaisen miehen kanssa. Äitini työskenteli silloin kehitysvammaisten parissa. Tämä mies oli tasoltaan n. 6-vuotiaan lapsen tasolla. Kävin hänen kanssaan kerran elokuvissa ja hänellä pääsi jännittävässä kohdassa pissat housuun. Kaivoin laukustani paperia jotta hän sai housunsa kuivattua mutta huomasin että koko penkki oli pissassa. Jouduimme poistumaan ja sanoin työntekijälle että kävi vahinko. Aloin tuolloin tapailla yhtä oman ikäistäni miestä. Kerran yhdessä kesätapahtumassa ja tämä kehitysvammainen tuli vastaan. Hän halasi minua iloisesti ja kajautti (hänellä oli r-vika myös) Hei *Hanna, hyvä että silloin treffeillä tuli vaan pissat eikä kurat niinkuin mulla eilen tuli kirkossa" tässä oli vähän selittämistä jälkeenpäin mutta lopulta nauroimme jälkeenpäin koko jutulle :D
Pyykkikoneeni oli hajonnut joten pesetin pyykit hetkellisesti (hössöttävällä ja ylihuolehtivalla) äidilläni. Äidillä oli omat avaimet asuntooni. Olimme sopineet että hän antaa merkkisoiton aina ennen tuloaan. Minulla oli nainen kylässä ja olimme pääsemässä itse asiaan juuri kun äitini paikkasi ovesta sisään mukanaan kasa puhtaita pyykkejä ja korvapuusteja. Huikkasi ovelta "Tutteli (hellittelynimeni lapsena) täällä on nyt puhdasta pyykkiä ja pullaa" en ollut kuullut soittoa. Naisesta en kuullut enää sen jälkeen enkä ihmettele. T. Mies tuolloin 32v
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus parikymppisenä ihan leikkimielellä kirjeenvaihdossa yhden kuusikymppisen kehitysvammaisen miehen kanssa. Äitini työskenteli silloin kehitysvammaisten parissa. Tämä mies oli tasoltaan n. 6-vuotiaan lapsen tasolla. Kävin hänen kanssaan kerran elokuvissa ja hänellä pääsi jännittävässä kohdassa pissat housuun. Kaivoin laukustani paperia jotta hän sai housunsa kuivattua mutta huomasin että koko penkki oli pissassa. Jouduimme poistumaan ja sanoin työntekijälle että kävi vahinko. Aloin tuolloin tapailla yhtä oman ikäistäni miestä. Kerran yhdessä kesätapahtumassa ja tämä kehitysvammainen tuli vastaan. Hän halasi minua iloisesti ja kajautti (hänellä oli r-vika myös) Hei *Hanna, hyvä että silloin treffeillä tuli vaan pissat eikä kurat niinkuin mulla eilen tuli kirkossa" tässä oli vähän selittämistä jälkeenpäin mutta lopulta nauroimme jälkeenpäin koko jutulle :D
Miksi tämä sai alapeukkuja? Lämmöllä muistan silloista kirjeystävääni, nyt jo edesmennyt.
Seiskaluokalla oli juuri tulleet markkinoille älypuhelimet,kysyin luokkalaisetamme pojalta "alkaisitko olemaan" hän vastasi "en mä nyt tollasen kanssa"
Voit olla ap varma ettei miehestä enää kuulu.
Lensin perseelleni kun kävelimme kaupungilla.
Purin pitsaa syödessä poskeen ja vedet vain tirisi silmistä. No, mies poltti heti perään suunsa kahvilla :D joten jää oli rikottu
Mulla on kans pari ihan sairaan noloa vuosien varrelta.
Uusi mies, varmasti alle kk tapailua takana ja oltiin vasta alettu seksihommiin. Hävettää niin muistella edes tätä että korvia kuumottaa pelkkä kirjoittaminenkin.
En oikein tiedä miten päädyttiin kokeilemaan suuseksiä niin, että makaan sängyllä selin, pää reunan yli kallellaan ja mies työntää kankea suuhun seisoen siinä sängyn vierellä. Periaatteessa jos olisin sellainen kunnon syväkurkku niin vehje uppoaisi vaikka mahalaukkuun asti tuosta asennosta - mutta kun en ole ja oksennusrefleksi on aika herkässä, siinä kävikin niin että kunnon survaisun seurauksena ponkasin istualteen oksentaen kaaressa pitkin seiniä ja päälleni. Sen koommin ei tuollaista asentoa kokeiltu.
Nolottaa vieläkin niin vitusti etten voi jatkaa kirjoittamista :D
Menimme pitseriasta päiväkaljoille, aloimme pussailla ja yritimme livahtaa vessaan panolle. Kiinni jäätiin ja lensimme ulos, hitto kun hävetti !
Otin hermostuksissani suullisen todella kuumaa teetä, suu paloi kurkku paloi ja huolella tehty silmämeikki valui pitkin poskia.
Puolisen vuotta miehen kanssa etäsuhteessa, nähtiin hyvin harvoin välimatkan takia ja aina useampi päivä kerrallaan. Olin hänen luonaan ja kävimme syömässä hänen suosikissaan, intialaisessa ravintolassa. En muista mitä siinä annoksessa oli mutta se oli niin vahvaa ja tulista, etten pystynyt todellakaan syömään edes puolia annoksesta mikä jo sinällään hävetti, sillä lautanen näytti lähes koskemattomalta ja hän tietysti maksoi.
Illallisen jälkeen hänen kämpilleen ja voitte arvata, että sekaisinhan se pakki sapuskasta meni. Mahassa möyri _todella_ äänekkäästi ja ravasin vessassa piereskelemässä ja ripuloimassa mutaa joka poltteli peräreikää niin että kyyneleet valu silmistä :D Makasin sängyllä ja perseestä vaan tuhnusi ihan järkyttäviä kalmanlöyhkäisiä kaasuja pinnistelyistä huolimatta... Asiasta ei keskusteltu ja mies huomaavaisena ei mitään asiasta maininnut, mutta mä voin vannoa ettei tässä ollut mitään epäselvää sillä ei sitä myrkkykaasua yksinkertaisesti voinut olla haistamatta.
Tästä on aikaa jo ainakin vuoden ja ollaan edelleen ja asutaan nykyään yhdessä, mutta tähän päivään mennessä ei toistamiseen ole mies ehdottanut intialaista ruokaa :D
Teininä seurustelin silloisen poikaystäväni kanssa ja oli hieman hevosenleikkiä eli tönittiin ja tuupittiin toisiamme. Oli liikaa keli ja olimme kävelyllä ja jäin hieman jälkeen odottamaan että saan hieman välimatkaa jotta voin juosten tönäistä hänet lumipenkkaan. Juoksin ja liukastuin, löin pääni ja taju lähti hetkeksi. Sitä hössötyksen määrää 🙈 Minua hävetti ihan kamalasti ja rupesin itkemään ja hän luulee että teen kuolemaa
Nyt tulee hieman aiheen vierestä, koska olimme tämän tapahtuessa olleet naimisissa ainakin 5 vuotta. Hävetti silti ja hävettää edelleenkin, varsinkin kun mies ei näytä unohtavan ikinä.
Oltiin kevätajelulla syrjäisellä tiellä maaseudulla, ja käväisin pissalla tien vieressä. Sitten jonkun kuningasajatuksen siivittämänä päätin koikkelehtia housut nilkoissa tielle auton eteen pyllistelemään miehelle... onnistuin tietysti kompastumaan pöksyihini niin lahjakkaasti, että lensin asfaltille nenälleni. Mies tietysti säntäsi säikähtäneenä autosta auttamaan pystyyn ja tarkistamaan olinko vielä hengissä - minkä nyt siltä naurunremakaltaan kykeni. Polvet hieman kärsi, mutta itsetunto kaikkein eniten....
Oltiin vasta alettu seurustelemaan, oli vielä menossa se häveliäs vaihe. Mulla on tosi herkkä vatsa, jos syön vähänkään itselleni epäsopivasti, niin vatsa menee sekaisin.
Makoiltiin sängyllä laiskana lauantaiaamuna, ja mulla kiersi mahassa, varmaan tyhjään mahaan juotu aamukahvi. Oli pakko päästää ilmaa ulos, yritin tehdä sen hienostuneesti ja hiljaa. Mutta tokihan kuului kamalat äänet, ja yöhousuihin lensi aimo kasa ripulia. Äänestä ja hajusta ei voinut erehtyä.. Nousin salamana sängystä, ja juoksin vessaan paskaisissa näteissä yöshortseissani, taisivat vielä olla oikein satiinia.
Mies vain totesi, tullessani pesulta, että voitais vaihtaa lakanat.. Yhdessä ollaan edelleen, välillä kuulen tästä alkuajan tapahtumasta, minusta sai kuulemma varsin maanläheisen kuvan!
Harrastimme seksiä toisilla treffeillä. Olin juuri aloittanut pillerit, ja mulla oli sellaista ruskeaa tiputteluvuotoa. Tätä vuotoa tulikin sitten odotettua enemmän, se sotki lakanat ja näytti aivan paskalta. Tietenkin myös töräytin kaksi erittäin pitkää ja kovaäänistä pillupierua, kun vaihdoimme asentoa. Hänen kämppiksensä oli käytävällä oven ulkopuolella ja varmasti kuuli :D Hävetti.
Nukuimme vierekkäin. Mulla oli maha hieman sekaisin, ja pidättelin pierua. Unen ja valveen rajamailla heräsin siihen, että kontrolli petti ja pieraisin aivan järkyttävän kuuloisen pierun, johon mieskin heräsi. Teeskentelin nukkuvani, en tiedä menikö läpi.
Olin kipeänä uuden poikaystävän luona. Hän laittoi ruokaa ja minä lepäsin sohvalla. Olin vähän stressaantunut, ja sain pienimuotoisen itkukohtauksen siinä sohvalla maatessani. Rauhoituttuani päätin lähteä vessaan. Siinä vaiheessa mulle oli noussut kuume, ja hoipertelin sekavana kohti huussia. Näytin aivan karsealta, hiukset olivat liimautuneet otsaani rasvaisina hiestä ja kyynelistä, räkä valui paakkuisena pitkin naamaa, silmät olivat punaiset ja turvonneet. Tietenkin pyörryin siihen vessan lattialle, ja kaatuessani vedin mukanani kaikki lavuaarin päällä olleet purnukat, mistä aiheutui kauhea kolina.
Mi
Miten tämä on ylipäätään mahdollista :DDD ihana