Lahjakkaana naisena en koskaan tule tarvitsemaan seksiä
Älyllinen kapasiteettini on niin suuri että osaan nousta eläimellisten vaistojen yläpuolelle. En käsitä kuinka tahdotte harrastaa seksiä sukupuolen kanssa joka ei pidä teitä minään tai vaihtoehtoisesti pitää teitä esineinä.
Kommentit (13)
Voihan sen rumuutensa noinkin itselleen validoida.
Älykkäänä ihmisenä ymmärrän ettei kaikkia tietyn sukupuolen edustajia voi yleistää samaan ryhmään.
Et taida kelvata kellekkään.
Happamia sano....
Vierailija kirjoitti:
Älyllinen kapasiteettini on niin suuri että osaan nousta eläimellisten vaistojen yläpuolelle. En käsitä kuinka tahdotte harrastaa seksiä sukupuolen kanssa joka ei pidä teitä minään tai vaihtoehtoisesti pitää teitä esineinä.
Paskat ole. Kukaan suuren älyllisen kapasiteetin omaava ei kirjoita AV-palstalle. Varsinkaan leuhkiakseen aseksuaalisuudellaan.
Otsikon pitäisi olla: "rumana naisena en koskaan tule saamaan seksiä"
Olen kehittänyt saman kaltaisia "liian älykäs seksiin ja naisille" -ajatuskulkuja naisten suhteen. Uskoisin että tämä ajattelutapani on lähtenyt siitä, etten ole kelvannut naisille.
M28
Ok. Minä oon kai sitten täysin retardi, koska naiminen on kivaa :D Jännä kun ei muut ole huomanneet älykkyyteni puutetta...
Miksi miehiä ei saisi yleistää? Miehet ovat niputtaneet naiset yhteen nippuun koko historian ajan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon pitäisi olla: "rumana naisena en koskaan tule saamaan seksiä"
Tai sitten "En koskaan saa munaa, koska olen ärsyttävä ja itseäni täynnä oleva akka, joten keksin tekosyyn seksittömyydelleni ja tulin tänne pätemään".
Älykkäänä ihmisenä ymmärrän seksin nautinnon ja siitä saatavan ilon, hyödyn ja tunteen.
Ihan kun kuka tahansa nainen ei saisi seksiä halutessaan. Lisäksi olen saanut treffikutsuja liiaksikin.
Älykkyys suojaa alistajilta ja rivouksilta.
Osaatko älykkäänä naisena laittaa myös aivosi narikkaan ja esineellistää hyvälle tuoksuvaa ja parhaat geenit omaavaa miestä tarpeisiisi sopivasti? Lopun aikaa voit hyvin olla oma älykäs ja ajatteleva itsesi, mutta ainakin olet silloin saanut ja se saaminen saattaisi lisätä entisestään noita mainitsemisiasi hyviä puoliasi ja lisäksi olisit vielä entistä kauniimpikin.
Alba pitkästä aikaa.