Minkä ikäisenä tapasit nykyisen miehesi?
Mietin vain onko junani mennyt jo ohi, olen 29v eikä vielä lapsiakaan.
Kommentit (69)
16. Puolisen vuotta kaverasimme netissä, sitten tapasimme livenä ja jäin sille tielleni. 19 vuotta olemme toisiamme nyt katselleet, ja edelleenkin kelpaa :)
Olin 33. Oltiin ensin kavereita ja vasta kun olin 35, käytiin seurustelemaan.
Lapset syntyivät kun olin 36 ja 38. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
18. Nyt 24 ja edelleen onnellisesti yhdessä :)
Sama vastaus minulla :D
Olin 21 kun tavattiin ja täyttänyt 22 kun alettiin seurustella samana vuonna.
Tavattiin kun olin 13 ja alettiin seurustelemaan kun olin 14 ja nyt 24 ja yhdessä
Olin 14v. Tosin seurustelemaan ei alettu kuin vasta 19v. Ihme kun jengi on alapeukuttanut näitä nuoria ikiä täällä, minä ainakin olin mieheni kaveri vuosia ennen seurustelua, mutta tavattiin tosiaan noin nuorena.
Oltiin 19 kun alettiin seurustelemaan. Tiedettiin kyllä toisemme ennestään, kun oltiin samassa lukiossa.
Nyt ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, naimisissa ja 2 lasta.
En myöskään usko että juna meni vielä :) Toisaalta aikaa ei ole hirvesti hukattavaksi, jos haluat useamman lapsen ja myös asua miehen kanssa jonkin aikaa yhdessä ennen lapsia. Tunnen valitettavan monta naista, jotka biologisen kellon tikittäessä menivat vauhdilla naimisiin ja hankkivat lapsia puolituntemattoman kanssa - ja erosivat yhtä nopeasti.
30-vuotiaana. Pari vuotta myöhemmin esikoinen ja nyt on jo kolme lasta. Olen 40-vuotias.
18
Viime vuosituhannen puolella tavattiin, eikä ole vieläkän lapsia.
19. Esikoinen syntyi kun olin 20, seuraava kun olin 25 ja kuopus kun olin 29. Yhdessä kohta 28 vuotta.
No nyt mua alkaa kyllä kiinnostaa myös nämä, jotka aikuisena ovat miehensä löytäneen - tai mies sinut, niin missä tapasitte?? :D
Ap
36 vuotiaana ja alettiin seurustelemaan kun olin 38. Mies nyt 50 ja mä 40.