Minkä ikäisenä tapasit nykyisen miehesi?
Mietin vain onko junani mennyt jo ohi, olen 29v eikä vielä lapsiakaan.
Kommentit (69)
35 kohdattiin, oltiin hyvänpäivän-tuttuja eri jutuista aiemmin
36 mentiin naimisiin
36 sain esikoisen
38 toisen lapsen
41 kuopuksen
Olen ollut onnekas.
Ei kai se ihan iästä kiinni sinulla vielä ole?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 27-vuotias ja näyttää siltä, että ero pitkästä suhteesta on tulossa. Myös minulla on samanlaisia mietteitä kuin aloittajalla.
Olen samanikäinen ja minulla on myös sama tilanne. Ero ehkä tulossa, koska en itse halua vielä lapsia, mies haluaa.
32v, 9 v sinkkuuden jälkeen. 34 v mentiin naimisiin. 35v sain esikoisen ja 38v kuopuksen. Nyt 43 ja lapsiluku on täynnä. Ei ole sun junasi vielä mennyt 😊
Kiva kuulla, että ikähaarukka on laaja. Kyllähän se kait tiedostaakin, mutta kiva nähdä konkreettisia lukuja asiasta :) jospa tätä elämää ei tarvitse yksin kulkea vaikka olevinaan "unelmieni mies" minut jättikin.
Lisää vain lukuja kehiin :)
Ap
28. yhdessä kolme vuotta
..edellisen kanssa olin 12vuotta ja tein lapset hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
32v, 9 v sinkkuuden jälkeen. 34 v mentiin naimisiin. 35v sain esikoisen ja 38v kuopuksen. Nyt 43 ja lapsiluku on täynnä. Ei ole sun junasi vielä mennyt 😊
Meillä lähes identtinen tarina, mutta esikoisen syntyessä olin juuri ehtinyt täyttää 36 v ja kuopus on vasta haaveissa. Esikoisen vauvavuosi vielä menossa ja kuopusta toivottaisiin ensi vuodelle.
En kerro minkä ikäinen minä olin (epäolennaista, ikä vain numero) tavatessani nykyisen naiseni, mutta hän oli silloin 19-vuotias.