Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rusketus kapselit yms. kokemuksia?

Vierailija
20.03.2017 |

Ootteko käyttäny ikinä, oliko worth it? Nää on siis näitä rusketusta edistävii pillereitä missä ilmeisesti sama vaikutus ku porkkanalla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitten pointti lähinnä tuo karoteeni? Itselläni vähänkään runsaampi porkkanansyönti näkyy oranssina "turpana" eli renkaana suun ympärillä, tekeeköhän tällaiset kapselit saman? 

Ei ole kyllä tälläistä ilmiötä käynyt koskaan. Ainakin kuusi vuotta olen käyttänyt, tietty talvella en käytä, paitsi jos lämpimään matkustaa. Mulla nuo toimii, ruskettuu helposti, eikä pala. En viihdy auringossa kuin vähän aikaa, niin siksikin sopii mulle.

Vierailija
22/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaikuttaa ruskettumiseen,mutta mitä hintaan tulee niin suurin hinta ei ole rahalla mitattavissa.Sisäelimiä kuormittavat enemmän kuin porkkanaöverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että kuinkahan ne oikeasti juuri auttaa ettei pala yhtä helposti.. Olisihan se lisäturva aurinkorannikko kanssa, jos on kovin herkkä palamaan. Muutamilla olikin kokemuksia tästä, entä muut? Dermosil myy ainakin myös kapseleita.

Vierailija
24/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitten pointti lähinnä tuo karoteeni? Itselläni vähänkään runsaampi porkkanansyönti näkyy oranssina "turpana" eli renkaana suun ympärillä, tekeeköhän tällaiset kapselit saman? 

Onko sellanen Trump-lookki nyt viimesin kuuma juttu?

Vierailija
25/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön porkkanaa melkeinpä joka päivä, ja totesin peiliin katsoessani, että näillä keleillä näkyy jo tulleen päivetystä naamaan. Mulla on vaalea iho, joka ei pala, mutta ei myöskään rusketu helposti – paitsi parina viime vuonna, jolloin olen syönyt porkkanaa oikein urakalla. Viime kesänäkin olin (minuksi) niin ruskea, että tutut oikein ääneen ihmettelivät, että oletpa ruskea.

Vierailija
26/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee porkkanasta ihan tasainen rusketus (ei rengasta suun ympärille tmv.), mutta kyllä se varmaan vähän kellertävää sävyä on. Toisaalta rusketukseni on muutenkin kellertävä, joten eroa porkkanattomaan ei varmaankaan kauheasti ole.

Vierailija
27/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö Helsingissä joku? Lähden 16.3. aurinkolomalle ja haluaisin pohjustaa. Kiitos vastauksesta jo erukäteen.

Vierailija
28/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettaviin pillereihin ei tarvitse lisäksi aurinkoa ruskettumiseen. Netistä noita saa ainakin tilattua, googlettamalla löytyy ”rusketuspillerit”

Vierailija
29/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta aloittaa käyttö vähintää viikkoa ennen matkaa..

Vierailija
30/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseruskettaviin pillereihin ei tarvitse lisäksi aurinkoa ruskettumiseen. Netistä noita saa ainakin tilattua, googlettamalla löytyy ”rusketuspillerit”

Kiitos ystävällisestä vastauksestasi. Mukavaa illan jatkoa !

Vierailija
31/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön porkkanaa melkeinpä joka päivä, ja totesin peiliin katsoessani, että näillä keleillä näkyy jo tulleen päivetystä naamaan. Mulla on vaalea iho, joka ei pala, mutta ei myöskään rusketu helposti – paitsi parina viime vuonna, jolloin olen syönyt porkkanaa oikein urakalla. Viime kesänäkin olin (minuksi) niin ruskea, että tutut oikein ääneen ihmettelivät, että oletpa ruskea.

Kuinka monta porkkanaa päivässä? Ja kauan kestää että iho päivettyy?

Vierailija
32/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut käyettyä ja ainakin itseruskettavilla pillereillä olen saanut hyvän sävyn iholleni. Olen tyytyväinen.

Vierailija
33/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kohtuullisuudessa täytyy pysyä.

Vierailija
34/36 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
35/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt käyttää kotimaista MultiKarosinia, sitä suositeltiin täällä:  Beetakaroteeni, parhaat aurinkokapselit ja rusketus, tuolta löytyi muutenkin hyvin luotettavan oloista tietoa aurinkokapseleiden turvallisuudesta ja niistä aineista, mitä ne sisältää.

Vierailija
36/36 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kertoisitko minkä niminen tuo edullinen apteekin rusketusta edistävä tuote on?

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi