Näin kuinka teinitytölle ostettiin Prismasta jopo, äidin kommentti"pääsee tyttö piireihin" hyi hitto
Minkälainen äiti opettaa lapselleen, että on oltava tietyn merkkinen tavara "päästäkseen piireihin" ? Todella ällöttävä asenne.
Kommentit (27)
Wt perhe.
Varmaan jo facessa hehkutetaan uutta jopoa. Niin kuin oisivat jonkun porchen ostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Olisin oksentanut sen jopon, tytön ja äidin päälle.
Onko sinulla yleensäkin tapana oksennella ihmisten päälle?
Pitää olla paljaat nilkat, juoksutrikoot, kånken ja jopo.
Vierailija kirjoitti:
No pyörävarkautta odotellessa... Jopot on haluttua kamaa, ei tarvi kauaa odotella kun se on varastettu
Kyllä. Meiltä varastettiin muutaman kuukauden välein pinkki ja vihreä jopo. Toinen lukitulta sisäpihalta, toinen kauppakeskuksen oven vierestä. Ilmeisesti sen verran tuttuja nää jopovarkaudet poliisille että kahteen vuoteen ei ole mitään kuulunut vaikka rikosilmoituksen tein molemmista.
Onneksi eivät edes halunneet enää Jopoja, paskojahan ne on ajaa. Mummopyörän mallisen ainakin 13 vee halusi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Olisin oksentanut sen jopon, tytön ja äidin päälle.
Onko sinulla yleensäkin tapana oksennella ihmisten päälle?
Yleensä pyrin kakomaan kovaan ääneen ja näyttämään sormet kurkkuun- liikettä. Muutaman kerran olen ulostanut kirjastoon- ja uimahalliin unohtuneisiin liksaisiin kånken-reppuihin. Näistä laitoin kuvia, mutta ne poistettiin heti. Myös muutaman paskaisen repun olen polttanut ja laittanut videota, nekin aina poistettu. Miksi? Kun kaksikin reppua olen löytänyt roskisten läheltä eikä sisällä ollut mitään?
t. Kånken-hullu (ja jopo-converse + timberland-hullu)
Sairasa, sairas, nykymaailma.