Puu-heppa ja muut TVT tai TOT-leikkauksessa olleet
Heippa, kerrohan Puu-heppa, miten nyt sujuu? Sain lähetteen leikkaukseen myös. Kertokaa muut myös kokemuksia, jos olette olleet TOT tai TVT -leikkauksessa. Kiitos jo etukäteen!!!
Kommentit (5)
Ihanaa kuulla, että sulla menee hyvin. Mä toivon myös, että itsellänikin menee sitten noin hyvin. Leikkaus on kesän jälkeen vasta. Minulla on myös toi sama yöpissalle herääminen harmina. Ja odottelen innolla, että voin tanssia, kuntoilla jne ilman varomista. Kiitos kun vastasit! Sain taas lisää rohkaisua.
Vielä kysyisin, kauanko jouduit olemaan pois töistä ?
joten en tarvinnut sairaslomaa. Käsitin, että kaksi viikkoa olisin saanut sairaslomaa, jos olisin tarvinnut. Eli sen saman ajan, joka pitää ottaa iisisti.
Jos haluat päästä nopeammin niin kannattaa soitella peruutusaikoja. Ainakin minä sain lopulta, kun ahdistelin. :)
Pitääpi soitella sinne, saisi hoidettua asian ennen töihin paluuta. Ja mieskin voisi pitää siinä vapaata, kun nuorimmaista täytyy kuitenkin vielä jonkin verran nostella. Vitsit, nyt mä odotan ihan innoissani, että pääsisin pian eroon tästä vaivasta pian!
Täällä sujuu erinomaisesti! :)) Viikko piti ottaa rauhallisesti. Jos olin intoillut (lähinnä kävellyt liikaa), tunsin sen kyllä illalla nivusissani ja reiden sisäosissa. Toinen viikko jo tuntui normaalilta. Jotenkin sitä varoi yskimistä tai aivastuksia... jos sitten tulisikin se hirveä pettymys, että lirahtaa. Mutta sain kuin sainkin kunnon flunssan ja ensimmäistä kertaa olin flunssasta iloinen ;). Kaikki loistavasti kunnossa!!!! Ainoa mitä nyt en vielä ole testannut, on pitkät juoksulenkit mutta se jääkin luonnostaan myöhempään kevääseen. Nyt vielä kuitenkin patikoin metsässä ja hiihtelen. Elin voin sanoa, että apu on ollut tähän asti 100%. Lenkit kertovat sitten sen viimeisen totuuden.
AI niin, ja tämä on auttanut minun kohdallani myös yöllä pissaamiseen. Aikaisemmin jos havahduin hereille jostain syystä, minun oli pakko lähteä pissalle. Paineen tunne oli niin kova. Nyt ei tarvitse. jotenkin se nauha vissiin tukee koko rakkoa niin, että sitä paineen tunnetta ei tule.
Ei muuta kuin tsempillä vaan toimenpiteeseen!!