Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että mies jännittää seksiä niin paljon

Vierailija
19.03.2017 |

Ettei välttämättä pysty siihen ollenkaan. Tai jos pystyy, niin jossain vaiheessa erektio vain laskee? Minulla kokemusta parista tällaisesta miehestä. Oletteko löytäneet hyviä rentoutuskeinoja vai millä konstilla jännitys on lientynyt? Vai onko lieventynyt lainkaan?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin auttaako erektiolääkkeet tähän hommaan? Kehtaanko ehdottaa miehelle, vai katsonko, mihin tilanne kehittyy, ja alkaako itsestään sujumaan. Olemme tapailleet vasta parisen kuukautta, joten voihan ongelma helpottaa. Mies syö kyllä myös masennuslääkettä, jossa yhtenä sivuvaikutuksena on ainakin orgasmivaikeudet.

Tämä on minulle melko iso ongelma myös, koska panettaa koko ajan, mutta panetuksen kohde ei vain aina pysty. Tuntuu, että vika on minussa, vaikka tiedän, että näin ei ole. ap

Olen juuri eronnut 1,5 vuoden suhteesta, jossa alku oli juuri tuota. Kamalinta oli, että niin oli loppukin. Viimeisenä puolena vuotena seksiä ei enää ollut. Olin kärsivällinen ja ymmärtäväinen, mutta mies ilmeisesti tulkitsi suhtautumiseni niin, että "okei on ok jännittää niin paljon että ei oo pakko yrittää". Siihen se seksielämä sitten päättyi, lopullisesti.

Lopulta minä tein päätöksen, etten halua elää tässä suhteessa. Rakkaus riitti aikansa, mutta lopulta koko suhde tuntui vain typerältä kämppiselolta, jossa mies jää illalla koneelle runkkaamaan ja minä typeränä yksin nukkumaan.

Plaaaaah. Olen suorastaan vihainen itselleni, etten heti tajunnut.

Vierailija
42/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne ensimmäiset kerrat uuden kumppanin kanssa ovat aika jännitäviä. Siihen liittyy myös suorituspaineita, yhdyntä pitäisi tietysti onnistua, eikä saisi myöskään laueta liian nopeasti. Joutuu tasapainoilemaan sen kanssa että meneekö petipuuhiin puutteessa, jolloin varmasti seisoo, mutta mahdollisesti laukeaa jo reisille, vai päästeleekö vähän omatoimisesti paineita, ettei mene treffeille "ladatuan aseen" kanssa, mutta sitten on riskinä se että ei saakkaan helposti erektiota.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miesten kommentteja tullaan hakemaan nykyisin VAUVA-lehden palstoilta?

Miehilläkin on vauvoja nykyisin.

Vierailija
44/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne ensimmäiset kerrat uuden kumppanin kanssa ovat aika jännitäviä. Siihen liittyy myös suorituspaineita, yhdyntä pitäisi tietysti onnistua, eikä saisi myöskään laueta liian nopeasti. Joutuu tasapainoilemaan sen kanssa että meneekö petipuuhiin puutteessa, jolloin varmasti seisoo, mutta mahdollisesti laukeaa jo reisille, vai päästeleekö vähän omatoimisesti paineita, ettei mene treffeille "ladatuan aseen" kanssa, mutta sitten on riskinä se että ei saakkaan helposti erektiota.

t.mies

Jep, miehen pitäisi olla naisesta hyvin kiihottunut mutta ei nyt NIIN kiihottunut että laukeaa pian!

Miehen pitäisi myös alusta alkaen osata tyydyttää nainen samalla naisen rooli on olla läsnä, hereillä ja antaa pillua!

Vierailija
45/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

vieras-m kirjoitti:

Olen jännittäjä enkä tästä syystä harrasta enää seksiä.

Erektio tulee helposti esim. pussaillessa tai ylipäätään kun on läheisyyttä, mutta kun ruetaan harrastamaan seksiä niin huonostihan siinä käy. Tai no 1 tälläinen kokemus enkä sen jälkeen ole enää kokeillut. Suuseksi vielä menee mut yhdyntä, no way. Päähän vain alkaa tulla se ajatus "kohta se laskee, kohta se laskee" ja niinhän siinä sitten käy.

Aika helpolla olet luovuttanut. Sinun pitää toimia täsmälleen päinvastoin eli hankkia mahdollisimman paljon lisää kokemuksia, muuten jäät tuon pelon ja kokemuksen vangiksi. Se on sama juttu kuin vaikka kolarin jälkeen ajaminen. Pitää ns. nousta vain heti uudestaan ratsaille.

Miehenähän niitä kokemuksia onkin todella helppo hankkia...

Vierailija
46/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin,olen liiankin innokas ja saattaa mennä koko homma reisille tai hyvä että saa sisälle ja rojut on rännissä.

Se vasta noloa on. Ja toteamus tulixjo?

Vierailija
47/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lerpahti kerran kun näin naisen alapäässä satunnaisia paloja kuivunutta vessapaperia. Yöks :(

Vierailija
48/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka yleistä on, että mies jännittää seksiä niin paljon"

Ihan helv:n yleistä . 

Vierailija
49/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppanini jännitti alussa todella paljon. Muistan silloin kyselleeni täältä vauvasta, että mikä on kun terveellisesti syövällä, tupakoimattomalla ja urheilevalla miehellä ei seiso.

Meillä ongelma poistui ajan kanssa. Otettiin lungisti ja leikiteltiin toistemme kanssa kuitenkin sillä ajatuksella, että emme halua yhdyntää. Kun ei ollut paineita siitä, niin jöpötys alkoi pysymään. Muutenkin tutustuessa toiseen paremmin alkoi luottamus kasvamaan jne, ja ongelma poistui muistaakseni ihan siinä kuukaudessa tms.

Vierailija
50/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lähtökohtaisesti hieman erilainen tilanne miehellä ja naisella kiihotuksen tilan kanssa; toisella se näkyy, toisella ei. Eli miehellä pienikin lerpahdus voi aloittaa sellaisen kohti-katkarapua-syöksykierteen että siitä ei ole paluuta muutenkuin viheltämällä pelin poikki ja antamalla aikaa. Naisella taas hetkittäinen kiihotuksen heikkeneminen ei vaikuta juuri mitenkään, jos on jo siis kostunut ja "tilanne käynnissä". Miehenä ainakin voin omakohtaisesti sanoa että rakastelu/sekstailu on kokoaikaista oman vehkeen tilantarkkailua ja naisen reaktioiden tarkkailua. Se vaatii aika paljon. Olen kyllä siinä mielessä ehkä erikoisempi tapaus, että aistin herkästi sen, mistä nainen pitää ja tykkää. Ja kun flow-tilassa ollaan niin seksi on aivan upeaa!

Mutta joskus lerpahtaa, johtuen joko jo useammasta pidätellystä orgasmista tai sitten jostain muusta, ei sitä aina tiedä mikä sen aiheuttaa, niin silloin siirryn vaikkapa nuolemaan naistani tai sormettamaan tai sitten vain makoillaan ja chillaillaan. Kun psykologinen paine päässä on helpottanut enkä tuomitse itseäni epäonnistumisesta niin kappas, jalkojen välissä jöpöttää kanki taas kovana ja sitten mennään uudestaan :)

M46

Vierailija
51/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi vie ainakin minulta kaiken tunnon ja kovuuden. Olen ympärileikattu.

Ilma kumia ei mitään ongelmia, ja on paljon spontaanimpaakin:)

Vierailija
52/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut kyllästyttää tuo kumppanini lurppailu. Olen itse usein halukas ja hänkin sanoo olevansa...m utta se ei näy kuin sekunnin aloitellessa yhdyntää ja sitten on taas lurpahtanut. Muissa suhteissa(2 pitkää suhdetta ja muutama tapailu) ei tuota ongelmaa ole juurikaan ollut. Olemme nyt seurustelleet jo pari vuotta ja kyllä tämä syö jo itsetuntoa. Aina saa posket kipeenä imeä kesken yhdynnänkin(n. 1-5min yhdynnän aikana), että kykenee edes lyhyeen aktiin :(

Vierailija
53/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena uuden poikaystävän kanssa eka kertaa oli hänellä niin kova jännitys tilanteessa, että seisokki lopahti täysin eikä siitä enää palautunut, hän oli todelle murheissaan ja sanoi vihaavansa itseään. No jätettiin homma siihen kun hänellä oli niin kova paine asiasta. Muutaman päivän kuluttua kesämökillä kaikessa rauhassa homma luonnistui mainiosti, samoin hänen kotonaan. Tuo ensimmäinen yritys oli autossa...

Vierailija
54/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 seksikumppanista 3 ollut jännittäjiä, nyt viimeisin poikaystävä pahin. Ekaan 7kk ei hommasta meinannut tulla mitään. Mutta kun minä suhtauduin rennosti ja tsempaten alkoi vaiva helpottaa ja mikä rakastaja hänestä kuoriutuikaan :) Välillä kävi mielessä lopettaa suhde kun seksittömyys oli kurjaa mutta mies muuten niin täydellinen että päätin katsoa loppuisiko jännitys joskus ja loppuihan se ja onneksi odotin, olisin menettänyt elämäni parhaan seksin :P Miestä jännitti kuulemma kun edellisissä suhteissa petetty ja ei osaa luottaa muihin nopeasti eikä osaa harrastaa seksiä jos ei luota. Onneksi alkoi minuun luottaa etten ole mihinkään menossa enkä muita etsimässä :) Suhdetta takana nyt 3vuotta.

Vierailija
55/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan "lerpahtanut", mutta silloin tällöin ei vaan nalli pala, eli en ole tullut. Siinäkin syynä on ollut muutama drinkki liikaa. Sitten myöhemmin oon paikkailut suoritusta. Eli ei se ole ollut naisesta kiinni, vaikka joku on joskus turhaan itseensä ottanut.

56/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kovimmallakin panomiehellä joskus lerpahtaa jopa selvinpäinkin. Erektiota kun ei voi nappia painamalla nostaa taikka laskea, muutenhan homma olisi liian helppoa ja yksinkertaista jopa meille miehille :)

Yleensä lerpahtaminen johtuu jännittämisestä, suorituspaineista yms., kun on uusi/vielä tuntematon kumppani. Tyypillistä on, ettei kaatunutta telttaa saa välittömästi uudestaan pystyyn niin millään paitsi ottamalla aikalisän koko hommaan. Tämä lerpahtelu menee kyllä ohi ajan kanssa ihan itsestään. Mitä enemmän on kokemusta makuuhuoneesta eri naisten kanssa, niin sitä harvinaisemmaksi se käy. Toki voi olla jokin rakenteellinen tai fysiologinen poikkeama, joka tekee lerpahduksen, mutta se on harvinaista.

M30

Vierailija
57/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet ja psykologinen jännitys laukasee ton. Joitain kertoja on käynyt tyttöjen kanssa joita on kauemmin lämmitellyt ja kun tilaisuus tulee niin siinä on käynnistynyt sellanen pikkujännitys eikä hommasta tule mitään.

Jos tekee sen virheen, että alkaa ajattelemaan seisooko vai ei  niin silloin touhusta ei kyllä varmasti tule yhtikäs mitään. Tästä lähtee sitten pään sisällä ittesäälisii ajatuksii ja sitten on pasmat sekasin pari päivää.

Muistan kun mulle kävi ekaa kertaa näin yhden erittäin kauniin naisen kanssa ketä olin jo kauemmin tapaillut, Tuli juttua tästä sitten jälkeenpäin poikien kanssa ja yks mun kaveri sillon paljasti et oli jotunu käymään muutaman kerran psykologilla päätä selvittämässä kun hänellä oli tullut muutama vuosi suhteen aloittamisesta tällainen ongelma. Ei vain yksinkertaisesti saanut seisomaan silloin ku paljon odotettu tilaisuus tulisi (heillä oli aikalailla jäänyt kertaan kuussa noi touhut) ja tuo koko ongelma on vain pään sisällä.

t:25v

Vierailija
58/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva myös kuulla miesnäkökulmaa tähän ongelmaan. Mistä se oikein johtuu? Nainen ei ole tarpeeksi viehättävä/ahdistaa/ei kiinnosta?

No kai se jännitys voi tulla vaikka suoriutumispaineista ja että onko riittävän hyvä seksissä. Jos vaikka tulisi ajatus jostain aiemmasta omasta mielestä epäonnistuneesta seksikerrasta, ja sitten kun alkaa uudestaan harrastamaan seksiä, palaa ajatus mieleen ja se saa jännittämään sen hetkistä seksiä. Ajatuksia riittää kyllä ja nehän vaikuttavat kaikkiin muihinkin suoriutumista vaativiin asioihin, kuin vain seksiin. 

59/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä. Omalla miehellä erektio lopahti kesken kaiken kun kyseessä oli hänen ensimmäinen kertansa. (Siis ikinä, ei vain minun kanssani.) Häntä hävetti ja nolotti mutta sanoin vain, että ei haittaa yhtään, ensi kerralla sitten. Ei ole sen jälkeen tapahtunut nuupahtamista. :)

Vierailija
60/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän