Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että mies jännittää seksiä niin paljon

Vierailija
19.03.2017 |

Ettei välttämättä pysty siihen ollenkaan. Tai jos pystyy, niin jossain vaiheessa erektio vain laskee? Minulla kokemusta parista tällaisesta miehestä. Oletteko löytäneet hyviä rentoutuskeinoja vai millä konstilla jännitys on lientynyt? Vai onko lieventynyt lainkaan?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva myös kuulla miesnäkökulmaa tähän ongelmaan. Mistä se oikein johtuu? Nainen ei ole tarpeeksi viehättävä/ahdistaa/ei kiinnosta?

Mulla se jotenkin johtuu jännittämisestä vaikka oon aivan rento muuten. Kiva kun alapeukutatte, vaikka tuohon ongelmaan ei ole muut keinot auttanut, niin kokeilin nyt erektiolääkkeitä.

-1

Jännitätkö aina kaikkien kanssa vai korostuuko se joissain tietyissä tilanteissa? Meneekö se jännittäminen esim. parisuhteessa pois?

Kaikkien kans tähän mennessä. Enpä oo päässyt vielä seurusteluun asti kenenkään kans, varmaan ollut vaikutusta tolla.

Vierailija
22/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on meillä miehilläkin. Joku juttu, asenne, sana tai reakointi vie halut silmänräpäyksessä. Vaikka nainen saattaakin pitää itseään seksin jumalattarena niin ei se kuitenkaan olen käytännössä niin.  Esimerkin vuoksi: nainen syystä tai toisesta kertoo jostain kurttuisesta lähisukulaisestaan, jonka mies on kerran nähnyt  ja mielikuva palaa muistiin, bai bai stondis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se jännittämisestä johdu.. teillä ei vain kemiat kohtaa. Ei naisetkaan kostu jokaisen kanssa vaikka olisikin viehättävä partneri.

Ai ei vai?

Puhu vaan omasta puolestasi......

Vierailija
24/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä oli samaa vaivaa. Useimmiten syynä oli liiallinen humalatila ja/tai jännittäminen. Hyvännäköisten ja ihastusten kanssa oli suorituspaineita, kun "halusi onnistua". Niiden yhdentekevien kanssa onnistuikin sitten paremmin. Naiset osasivat kyllä aina suhtautua hienosti ja ymmärtäväisesti.

Vierailija
25/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ohimenevää siinä tapauksessa, että asutte erillään. Asutteko, ap?

Mies jännittää siksi kun etukäteen miettii tapaamistanne ja sitä että miten hyvin onnistuu sekstaamisessaan. Vika on siis miehen päässä, ei munassa. Kun saatte olla enemmän yhdessä, nukutte öitä vierekkäin, niin miehen jännittäminen loppuu, kun ei tarvitse miettiä koko ajan milloin saa vai eikö saa.

-m65

Vierailija
26/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä ja kamalaa, uskon että seksi onnistuu vain oikean kanssa

No yleensä se seksi jännittää nimenomaan tärkeän ihmisen kanssa. Eihän se yhdentekevän kumppanin kanssa olisi ongelma.

Tämä pitää yleensä paikkansa. Ja monesti sitä jännittää enemmän sen potentiaalisen hyvän naisen kanssa noin yleisesti, koska on jotain hävittävää eikä halua mokata. Ne yhdentekevät naiset on nimensä mukaisesti yhdentekeviä, joten mitä jännitettävää heissä on.

Vierailija
27/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia jännittää ensimmäisillä kerroilla uuden tuttavuuden kanssa. Erityisesti jos tulee fiilis, että vastapuolella on paljon erilaisia odotuksia ladattuna tilanteeseen, ei välttämättä onnistukaan. Ja ihan vaan väsymys, alkoholi tms. voi myös vaikuttaa asiaan.

Toisaalta on perää myös tuossa kemioiden kohtaamattomuudessa. Jonkun kanssa seksi ei vaan toimi, tai onnistuu vain kohteliaisuuttaan hoitamaan jutun finaaliin. Joku fyysinen detalji, ihmisen ominaishaju tms. voi vaikka tökkiä. Pidemmän päälle tuollaisista pinnallisista seikoista ei niin välitä, mutta alussa ne voivat haitata.

Vierailija
28/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se on meillä miehilläkin. Joku juttu, asenne, sana tai reakointi vie halut silmänräpäyksessä. Vaikka nainen saattaakin pitää itseään seksin jumalattarena niin ei se kuitenkaan olen käytännössä niin.  Esimerkin vuoksi: nainen syystä tai toisesta kertoo jostain kurttuisesta lähisukulaisestaan, jonka mies on kerran nähnyt  ja mielikuva palaa muistiin, bai bai stondis.

Jatkan vielä: Kun se kiihotus on mennyt syystä tai toisesta, mies ei halua paljastaa, että vika on ehkä ollut jossain asiassa naisen puolelta. Siinä sitten äkkiä keksaistaan joku hätävale omasta jännittämisestä tms. vaikka tosiasiassa saada kiihottumisen takaisin lerpahtamisen jälkeen. Kiihottuminen on suurimmaksi osaksi mielentila ja saa olla aika suggestiomestari että sen oikean tilan saa takaisin jos nainen lakkaa syystä tai toisesta kiihottamasta.

Vierailija
29/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittynyt etupeppu, muuten rento

n39

Vierailija
30/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole harrastanut seksiä muutamaan vuoteen kumppanin kanssa. Ja kyllä minua jännittää, vaikka en oikeastaan tiedä, että mikä siinä jännittää. - Kun luullakseni hyvin usein seksi on monesti uuden kumppanin kanssa ensimmäisellä kerralla aina vähän hapuilua ja hakemista eli seksi ei varisinaisesti ole mitään rakettitiedettä vaativaa.  

Vaan kai olen kehittänyt itselleni ongelman, asiasta, joka ei varsinaisesti ole ongelma. Kun on ollut ykin, niin on ollut liikaa aikaa mietti ja pohtia ja ajatella; sen sijaan, että tyytyisi vain luttamaan siihen, että kyllä seksi(kin)  sujuu sitten taas, kun sopiva aika koittaa. Siihen asti näillä mennään.

En koe mitään tarvetta siihen, hankkisin itselleni maksullisen kumppanin jonka kanssa "hajoittelisin" asiaa. Jotenkin uskon siihenkin, että ihmisen suurin "seksi elin" sijaitsee korvien välissä. Minulle seksi on muutakin kuin van hätäinen yhdyntä.  

En tuomitse heitä, jotka harrastavat aktiivisesti esimerkiksi yhden illan juttuja, pitääkseen "virettä yllä" mutten koe niitä omaksi "jutukseni."  - Mikään aseksuaali en koe olevani. - Toisinaan on tuntunut, että sinkkuuteni on monelle muulle paljon isompi ongelma kuin minulle itelleni; ikäänkuin parisuhde siis olisi merkki vähintään puolisäännöllisestä seksielämästä. Vastaavasti hämmennystä ja aiemmin ärtymystäkin olen kokenut silloin kun seksuaalista suuntautuneisuuttani on enempi vähempi ääneen epäilty. Vaikka olen uskoakseni olen hetero, niin mitä sitten. Jos olisin homo niin olsiiko se sitten jotenkin merkki siitä, ettei tarvitse tai ole kiinnostunut tai "oikeutettu" seksiin niin paljon.    

31/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jännittäjä enkä tästä syystä harrasta enää seksiä.

Erektio tulee helposti esim. pussaillessa tai ylipäätään kun on läheisyyttä, mutta kun ruetaan harrastamaan seksiä niin huonostihan siinä käy. Tai no 1 tälläinen kokemus enkä sen jälkeen ole enää kokeillut. Suuseksi vielä menee mut yhdyntä, no way. Päähän vain alkaa tulla se ajatus "kohta se laskee, kohta se laskee" ja niinhän siinä sitten käy.

32/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Olen jännittäjä enkä tästä syystä harrasta enää seksiä.

Erektio tulee helposti esim. pussaillessa tai ylipäätään kun on läheisyyttä, mutta kun ruetaan harrastamaan seksiä niin huonostihan siinä käy. Tai no 1 tälläinen kokemus enkä sen jälkeen ole enää kokeillut. Suuseksi vielä menee mut yhdyntä, no way. Päähän vain alkaa tulla se ajatus "kohta se laskee, kohta se laskee" ja niinhän siinä sitten käy.

Aika helpolla olet luovuttanut. Sinun pitää toimia täsmälleen päinvastoin eli hankkia mahdollisimman paljon lisää kokemuksia, muuten jäät tuon pelon ja kokemuksen vangiksi. Se on sama juttu kuin vaikka kolarin jälkeen ajaminen. Pitää ns. nousta vain heti uudestaan ratsaille.

33/78 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies ei jännitä. Kiltillä lerpahtaa helposti.

Alapeukuista huolimatta minusta tässä on perää. Jännämiehet ovat yleensä itsevarmoja ja rentoja eivätkä suhtaudu seksiin tunteella, kilttimiehet taas ajattelevat enemmän sitä millaisen vaikutuksen tekevät toiseen, ovat herkempiä ja saattavat jännittää ja olla ujompia jne. Minä olen kohdannut yhden jännittäjämiehen ja hän on nykyinen puolisoni. Jännämiehet ovat jääneet historiaan, he olivat minulle yhdentekeviä ja minä heille.

Jännittäminen on pelkästään inhimillistä ja sympaattista ja osoitus siitä, että on ihminen jolla on tunteet ja herkkyyttä. 

Vierailija
34/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies ei jännitä. Kiltillä lerpahtaa helposti.

Alapeukuista huolimatta minusta tässä on perää. Jännämiehet ovat yleensä itsevarmoja ja rentoja eivätkä suhtaudu seksiin tunteella, kilttimiehet taas ajattelevat enemmän sitä millaisen vaikutuksen tekevät toiseen, ovat herkempiä ja saattavat jännittää ja olla ujompia jne. Minä olen kohdannut yhden jännittäjämiehen ja hän on nykyinen puolisoni. Jännämiehet ovat jääneet historiaan, he olivat minulle yhdentekeviä ja minä heille.

Jännittäminen on pelkästään inhimillistä ja sympaattista ja osoitus siitä, että on ihminen jolla on tunteet ja herkkyyttä. 

Hyvin sanottu. Sillä juuri noin minäkin ajattelen. En ole ikinä okein ymmärtänyt miksi tuosta erektion lopahtamisestaakin tehdään niin suuri numero. Kun se on todellakin niin inhimillistä, että minäkin ajattelen vain, että onpa ihanan herkkä mies. Ja tuollainen inhimillisyys vain lähentää.

Vierailija
35/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin auttaako erektiolääkkeet tähän hommaan? Kehtaanko ehdottaa miehelle, vai katsonko, mihin tilanne kehittyy, ja alkaako itsestään sujumaan. Olemme tapailleet vasta parisen kuukautta, joten voihan ongelma helpottaa. Mies syö kyllä myös masennuslääkettä, jossa yhtenä sivuvaikutuksena on ainakin orgasmivaikeudet.

Tämä on minulle melko iso ongelma myös, koska panettaa koko ajan, mutta panetuksen kohde ei vain aina pysty. Tuntuu, että vika on minussa, vaikka tiedän, että näin ei ole. ap

Luultavasti auttaa. Itselläni auttoi ja muutaman onnistuneen kerran jälkeen ei lääkkeitä tarvinnut.

Vierailija
36/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä kerrasta lähtien on tätä ongelmaa ollut. Lieventyy seksikertojen mukana sitten, joskus tokalla, joskus viidennellä. Nyt melkein nelikymppisenäkin edelleen sama juttu, mutta  nainen ei enää huomaa ongelmaa koska hoidan oireet lääkkeellä, jonka otan salaa. Käytän ensimmäiset viitisen kertaa, sitten jätän pois. 

No, ei se pelkästään jännityksestä ole kiinni enää, kuten se oli silloin teininä ja parikymppisenä. Ekat kerrat on aina suorittamista, pikkasen teatteria jolla yritän varmistaa että... ns pääsen jatkoon. Syvemmän henkisen yhteyden puuttuessa, tarvitsen vähän erilaista oikeasti syttyäkseni, enkä voi tätä erilaisuutta näyttää heti alussa. Kun nainenkin on kiintynyt pikkasen, ja ollaan luotu parempi yhteys, sitten vasta voin mennä luonnollisesti sekä tehdä niitäkin asioita josta minä pidän.

Vierailija
37/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miesten kommentteja tullaan hakemaan nykyisin VAUVA-lehden palstoilta?

Vierailija
38/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä kerrasta lähtien on tätä ongelmaa ollut. Lieventyy seksikertojen mukana sitten, joskus tokalla, joskus viidennellä. Nyt melkein nelikymppisenäkin edelleen sama juttu, mutta  nainen ei enää huomaa ongelmaa koska hoidan oireet lääkkeellä, jonka otan salaa. Käytän ensimmäiset viitisen kertaa, sitten jätän pois. 

No, ei se pelkästään jännityksestä ole kiinni enää, kuten se oli silloin teininä ja parikymppisenä. Ekat kerrat on aina suorittamista, pikkasen teatteria jolla yritän varmistaa että... ns pääsen jatkoon. Syvemmän henkisen yhteyden puuttuessa, tarvitsen vähän erilaista oikeasti syttyäkseni, enkä voi tätä erilaisuutta näyttää heti alussa. Kun nainenkin on kiintynyt pikkasen, ja ollaan luotu parempi yhteys, sitten vasta voin mennä luonnollisesti sekä tehdä niitäkin asioita josta minä pidän.

Olipa hyvä!

Vierailija
39/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no miksei täällä voisi anonyymisti turvallisesti jakaa kokemuksia ja ajatuksia aiheesta kuin aiheesta?

Vierailija
40/78 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miesten kommentteja tullaan hakemaan nykyisin VAUVA-lehden palstoilta?

Juuei 60-luvulla toimittu näin! On se maailma sekaisin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme