hei av-palstalainen, oletko niin köyhä, ettei sinulla olisi nyt tällä hetkellä varaa ostaa uutta tablettia hajonneen tabletin tilalle?
Kommentit (45)
Mä olen niin varakas, että voisin ostaa vaikkapa useammankin tabletin, jos tarvitsisin, mutta kun en tarvitse tällä hetkellä kuin yhden ainoan.
Minkä hajonneen? En käytä tablettia. Känny on kätevämpi.
Seuraava kysymys.
Vain köyhillä ihmisillä on yleensäkään tabletteja. Hyödyttömiä välimuotoja kännykän ja läppärin välillä.
Mulla ei ole tablettia mutta voisin ostaa sellaisen välittömästi, jos tarvitsisin ja haluaisin. En tarvitse enkä halua.
Tabletti on huono palstailuun. Kannettavalla on paljon paremi kirjoittaa. Tabletti sopii paremmin nettilehtien selailuun. Ja joo, on minulla varaa ostaa heti uusi. Jos ei olisi, ostaisin käytetyn tai saisin jonkun kaverin vanhan.
2/3:lta kysyn, että miksi olet niin köyhä, ettei sinulla ole varaa ostaa uutta tablettia?
Eihän ne niin paljon maksa edes. Halvimmat uutena ostetut jotain 170 euron hintaisia, jos lienee halvempiakin.
Noo itselläni on tonnin tabletti, mutta joo voisin ostaa heti useammankin, mutta ei siinä mitään järkeä olisi.
Ei tarvi ostaa koska takuu tai kotivakuutus kattaa.
Ei pienintäkään käsitystä siitä mitä tabletit maksaa mutta kannettavaa tietokonetta ei olisi varaa ostaa. Eikä esim pesukonetta.
N39
Joo, olen. Tilillä rahaa 1,20e joten sillä ei paljoa tabletteja ostella.
Olen. Ei ollut rahaa ostaa edes tarpeellisia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Sama täällä. Tekisi mieli kysyä Ap:lta että entäs sitten?
Tabletista on lasi halki. On ollut jo pari vuotta. Jälkikasvu pudotti sen lattialle. On oppinut varovaisemmaksi koska olemme sanoneet pädin hajoavan lopullisesti jos vielä putoaa ja uutta ei osteta. Puhelin on pysynyt ehjänä. Syynä ei ole köyhyys vaan uhkailu ja kiristys. Lahjontaa käytetään vasta viimeisenä oljenkortena.
En. Käytössä iPad mini ja olisi varaa ostaa vaikka kymmenen uutta.
Ei olisi, mutta mulla on pitkäaikainen suhde saunalahden kanssa joten kyllä he uuden tablen tilalle hankkisivat.
Vierailija kirjoitti:
2/3:lta kysyn, että miksi olet niin köyhä, ettei sinulla ole varaa ostaa uutta tablettia?
Eihän ne niin paljon maksa edes. Halvimmat uutena ostetut jotain 170 euron hintaisia, jos lienee halvempiakin.
Minä elän minimityökyvyttömyyseläkkeellä. 170 euroa hujahtaa tuosta noin vaan ihan lääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhillä ihmisillä on yleensäkään tabletteja. Hyödyttömiä välimuotoja kännykän ja läppärin välillä.
Minulla on Ipädi, läppäri, tabletti ja kiinteä pöytätietokone.
Puolisoltani löytyvät kaikki nuo edellä mainitut paitsi hänellä ei ole tablettia ja läppäriä.
Mutta jos tablettini hajoaisi, minulla olisi varaa uusi tilalle ostaa.
En ole. Ei tabletit nyt niin kalliita ole...