Miksi KOTIPIZZASTA TILAAMINEN on ihan *****tanan vaikeeta??!???
Kokeilkaapa https://www.kotipizza.fi/fi tulee vaan kasa jotain lättyjä naamalle ja siitä sitten innosta piukeena kun rupeet tilaamaan niin pitää rekisteröityä ja täyttää sata lomaketta lemmikkien nimet yms ja sitkun oot kaiken saanu tehtyä ja keskisormi pyörii ympyrää niin RAVINTOLAA EI OLE TOIMITUSETÄISYYDELLÄ.
MITÄHÄN JOS KERTOISITTE SEN EKA EIKÄ VIKA. SAAMARIN IMBESILLIT!
Nälkä. :(
Kommentit (36)
Kuka käyttää enää sanaa imbesilli? joku 40-50 tuulipuku?
Täälläpäin kotipizza ei edes kuljeta enää ja mitään woltteja ei ole olemassakaan, mut mikäs siinä jos ei heille raha kelpaa! en lähde hakemaan bussilla pitsaa ja kävellessä varmaan jäätyisi koko lätty joten rahat menee muualle jotka kuljettaa kotiin
Tuo on ihan totta, että tilausprosessissa pitäisi ensin olla ravintolahaku, niin että näkisi kannattaako edes yrittää tilata kotiinkuljetustilausta. Eihän tosiaan kaikilla ole kuljettavaa Kotipizzaa etäisyydellä. Tästä voisi ihan laittaa palautetta Kotipizzalle. Toimiihan Pizza-Onlinekin juuri niin että ensin haetaan lista ravintoloista jotka toimittaa omaan osoitteeseen, ja sitten vasta tilataan jostain niistä.
Muuten kyllä pidän Kotipizzan tilaussyssteemiä ihan ok:na, ei sinne ole edes pakko rekisteröityä. Itse en ole rekkautunut vaikka aika usein tilailenkin niitä etäpäivänä kotiin (inhoan ns. ählämpizzoja). Automaattitäytölle menee osoitetiedotkin lomakkeeseen joten sitä varten ei tarvi rekisteröityä ettei tarvisi joka kerta täyttää koko osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tilaa karvakädeltä? Kotipizzan lätyt on törkeen pieniä ja kalliita. Yhen kotipizzan hinnalla saa paikallisesta pizzeriasta kebabin ja pizzan kotiinkuljetuksena.
Joo, tympeällä juustontapaisella, omituisella pohjalla ja kasvistäytteet suoraan purkista, ja usein niitä on aivan liikaa. Ikinä en ole itse saanut hyvää pizzaa karvakäsipaikoista, joskus sentään siedettävän. Kotipizzassa on moniakin mielestäni hyviä.
Ja se pienempi koko on monille vain plussaa, ainakin itse kun olen taipuvainen lihomaan helposti niin 950 kcal pizza on paljon parempi kuin 1500 kcal pizza...
Ne kysyy aina, saako olla valkopisuli? Vastaat joo, ne sanoo ei oleee.
Ehkä tuo nettisivu kehittyisi paremmaksi, jos täällä avautumisen sijaan kirjoitat niille rakentavaa palautetta siitä, että toimitusetäisyys kannattaisi mainita ravintolalistauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsaonline
Hahaa, tilasinkin just täältä. :) Rahat meni sit ählämeille kun suomalaiset feilaa. Kiitos kaikille kannustavista (tai emmätiiä en lukenu niitä) kommenteista! Ap.
Ählämipitsa on parempi ja isompi. Ei huono valinta!
Mä sain viimeks karvan. Meinas oksu lentää. Ei enää ikinä somppupizzaa.
https://www.youtube.com/watch?v=E_opXaM0AQQ bon appetit vaan seuraavan kerran kun menette ählämille
Itse söin tänään jälleen erittäin tyytyväisenä Kotipizzan ravintolassa. Pohja on ohut ja rapea, täytteet laadukkaita ja pitsa juuri sopivankokoinen tavalliselle ihmiselle. Täytteitä on valittavissa vaikka mitä hyvää. Ei se ole mikään ähkymättölä, missä lyödään viikon kalorit kerralla pöytään halvimmista mahdollisista raaka-aineista. Jos ei kelpaa, niin menkää sinne paikalliseen halpismättölään.
On kyl totta, että kotipizzassa on laaja valikoima täytteitä, eihän sieltä ees kehtais tilaa "kinkku ananas suomimiesvalkosipulipizzaa" kun valittavana ois jotain aurinkokuivattua unkarilaista poroa täytteeksi. Hieman kookkaampia pizzoja ku olisivat niin ostaisin.
Taas tekis mieli. Mutta kun ei jaksa edes yrittää tehdä tilausta. Liian vaikeaa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsaonline
Hahaa, tilasinkin just täältä. :) Rahat meni sit ählämeille kun suomalaiset feilaa. Kiitos kaikille kannustavista (tai emmätiiä en lukenu niitä) kommenteista! Ap.
Saa se olla isompi olla mutta sillä epämääräisellä tiesminkälaatuisella halpisjuustolla kylvettyä lättyä en söisi ilmaiseksikaan.Vielä karvakäsien tekemä...
Matkusteletko ikinä? Kannatko ulkomaille lomallekkin omat eväät mukaan suomesta? Naurattaa nää, ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsaonline
Somppu? Ei kyllä nyt heti tuu mieleen yhtäkään pizzeriaa missä somalit tekisivät pizzoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsaonline
Mistä lähtien somput on tehneet pizzoja? Ei ne käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tilaa karvakädeltä? Kotipizzan lätyt on törkeen pieniä ja kalliita. Yhen kotipizzan hinnalla saa paikallisesta pizzeriasta kebabin ja pizzan kotiinkuljetuksena.
Joo, tympeällä juustontapaisella, omituisella pohjalla ja kasvistäytteet suoraan purkista, ja usein niitä on aivan liikaa. Ikinä en ole itse saanut hyvää pizzaa karvakäsipaikoista, joskus sentään siedettävän. Kotipizzassa on moniakin mielestäni hyviä.
Ja se pienempi koko on monille vain plussaa, ainakin itse kun olen taipuvainen lihomaan helposti niin 950 kcal pizza on paljon parempi kuin 1500 kcal pizza...
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ikää on 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan Woltin kautta kotipizzan lätyt.
Ei tuolta löydy yhtäkään Vantaan Kotipizzaa.
Kylläpä kutsutte ulkomaisia pizzeriatyöntekijöitä ja pizzojaan rumilla nimillä tässä ketjussa! He ovat sentään täällä tekemässä töitä!