Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää syödä eläimiä, nyt se on loppu

Vierailija
19.03.2017 |

Lihasyönti on väärin ja se loppuu tänään.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Itse olen lihaa syövä vegaanin äiti. 

Lapseni (17v) on opettanut minulle sen, että ilman lihaakin elää. 

Vähälihaiseen ruokavalioon pyritään me muukin perhe. Kiitos vegaanin lapseni. =)) Vegaaniin ei ehkä vielä ole rahkeita, mutta aloitetaan pienestä.

Vierailija
42/56 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikävöit lihaa, niin ajan kanssa helpottaa. Itseasiassa aika nopeastikin. Olen ollut reilu vuoden lähes vegaani ja ilman lihaa 2,5 vuotta. Nykyisin liha haisee mädäntyneelle raadolle, kissan tölkkiruoalle tai muulle vastaavalle. Ei tee enää todellakaan mieli. Mieheni on edelleen lihansyöjä enkä valita hänen ruoanlaitostaan, mutta se käry keittiössä vie ruokahalun, koska haisee ihan älyttömän pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikävöit lihaa, niin ajan kanssa helpottaa. Itseasiassa aika nopeastikin. Olen ollut reilu vuoden lähes vegaani ja ilman lihaa 2,5 vuotta. Nykyisin liha haisee mädäntyneelle raadolle, kissan tölkkiruoalle tai muulle vastaavalle. Ei tee enää todellakaan mieli. Mieheni on edelleen lihansyöjä enkä valita hänen ruoanlaitostaan, mutta se käry keittiössä vie ruokahalun, koska haisee ihan älyttömän pahalle.

Ajankohtainen luonnehdinta, tuo mädäntynyt raato.

Niitähän ne ovatkin.

Vierailija
44/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lopeta lihansyöntiä.

Enkä kalan. Musta ei saa vegaania millään.

Hyvä pihvi :-) NAM.

Vierailija
45/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon! Minä voin syödä sinunkin puolestasi, nam nam.

Vierailija
46/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion pyrkiä niin omavaraiseksi kuin mahdollista. Kasvatan itse vihanneksia, marjoja ja sieniä kerään metsästä, kalaa saa järvestä. Omista kanoista saan kananmunia, ja jonkun niistä silloin tällöin itse tapan ja nyljen syötäväksi. Hirvijahdissa olen mukana ja sieltä saan oman osuuteni lihasta.

Vierailija
47/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt se hillitty vastaisku kun vegaanit sai nolosti pataan 6-0 kouluruokaketjussa? Aika nolo.

Vierailija
48/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaneja on kiva kiusata ja töniä kun ne ei jaksa tapella vastaan :D

Vierailija
49/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion pyrkiä niin omavaraiseksi kuin mahdollista. Kasvatan itse vihanneksia, marjoja ja sieniä kerään metsästä, kalaa saa järvestä. Omista kanoista saan kananmunia, ja jonkun niistä silloin tällöin itse tapan ja nyljen syötäväksi. Hirvijahdissa olen mukana ja sieltä saan oman osuuteni lihasta.

Alapeukuttaja varmaan ajatteli että tuo on tosi epäekoloogista ja sillee kun voisit vaan syödä niinku quinoaa lähipellolta et sillee

Vierailija
50/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä päätös. kannattaa myös lukea maito - ja munatuotannon vaikutuksista eläimille ja ympäristölle. 

Vierailija
51/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä päätös. kannattaa myös lukea maito - ja munatuotannon vaikutuksista eläimille ja ympäristölle. 

Mitä ne ovat? Lisäksi kiinnostaa tuo sisäänrakennettu vihjauksesi. Kun joku viljelee porkkanan syötäväksesi niin prosessin vaikutukset sille porkkanalla ja villille luonnolle ovat positiiviset?

Ylpeyden synti. Ai että, parasta.

Vierailija
52/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ovat? Lisäksi kiinnostaa tuo sisäänrakennettu vihjauksesi. Kun joku viljelee porkkanan syötäväksesi niin prosessin vaikutukset sille porkkanalla ja villille luonnolle ovat positiiviset?

Tämä on kyllä niin selkeä aivopieru, että haisee tänne asti.

Vierailija
53/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne käsiään vääntelevät itkuiset vegaanit jotka aina parkuu että mistä ikävät mielikuvat vegaaneista kun he eivät ikinä pidä mitään saarnaavaa sävyä?

Loppua niiltä poloilta porkkanat ja kuolivat nälkään?

Vierailija
54/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin selkeä aivopieru, että haisee tänne asti.

Sulla taitaa olla B12 vitamiinin puutostila.

Vierailija
55/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ihmeessä jos siltä tuntuu.

Vierailija
56/56 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat eläimiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi