En halua enää syödä eläimiä, nyt se on loppu
Kommentit (56)
Jos ikävöit lihaa, niin ajan kanssa helpottaa. Itseasiassa aika nopeastikin. Olen ollut reilu vuoden lähes vegaani ja ilman lihaa 2,5 vuotta. Nykyisin liha haisee mädäntyneelle raadolle, kissan tölkkiruoalle tai muulle vastaavalle. Ei tee enää todellakaan mieli. Mieheni on edelleen lihansyöjä enkä valita hänen ruoanlaitostaan, mutta se käry keittiössä vie ruokahalun, koska haisee ihan älyttömän pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikävöit lihaa, niin ajan kanssa helpottaa. Itseasiassa aika nopeastikin. Olen ollut reilu vuoden lähes vegaani ja ilman lihaa 2,5 vuotta. Nykyisin liha haisee mädäntyneelle raadolle, kissan tölkkiruoalle tai muulle vastaavalle. Ei tee enää todellakaan mieli. Mieheni on edelleen lihansyöjä enkä valita hänen ruoanlaitostaan, mutta se käry keittiössä vie ruokahalun, koska haisee ihan älyttömän pahalle.
Ajankohtainen luonnehdinta, tuo mädäntynyt raato.
Niitähän ne ovatkin.
Mä en lopeta lihansyöntiä.
Enkä kalan. Musta ei saa vegaania millään.
Hyvä pihvi :-) NAM.
Kiitos paljon! Minä voin syödä sinunkin puolestasi, nam nam.
Itse aion pyrkiä niin omavaraiseksi kuin mahdollista. Kasvatan itse vihanneksia, marjoja ja sieniä kerään metsästä, kalaa saa järvestä. Omista kanoista saan kananmunia, ja jonkun niistä silloin tällöin itse tapan ja nyljen syötäväksi. Hirvijahdissa olen mukana ja sieltä saan oman osuuteni lihasta.
Onko tää nyt se hillitty vastaisku kun vegaanit sai nolosti pataan 6-0 kouluruokaketjussa? Aika nolo.
Vegaaneja on kiva kiusata ja töniä kun ne ei jaksa tapella vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Itse aion pyrkiä niin omavaraiseksi kuin mahdollista. Kasvatan itse vihanneksia, marjoja ja sieniä kerään metsästä, kalaa saa järvestä. Omista kanoista saan kananmunia, ja jonkun niistä silloin tällöin itse tapan ja nyljen syötäväksi. Hirvijahdissa olen mukana ja sieltä saan oman osuuteni lihasta.
Alapeukuttaja varmaan ajatteli että tuo on tosi epäekoloogista ja sillee kun voisit vaan syödä niinku quinoaa lähipellolta et sillee
hyvä päätös. kannattaa myös lukea maito - ja munatuotannon vaikutuksista eläimille ja ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
hyvä päätös. kannattaa myös lukea maito - ja munatuotannon vaikutuksista eläimille ja ympäristölle.
Mitä ne ovat? Lisäksi kiinnostaa tuo sisäänrakennettu vihjauksesi. Kun joku viljelee porkkanan syötäväksesi niin prosessin vaikutukset sille porkkanalla ja villille luonnolle ovat positiiviset?
Ylpeyden synti. Ai että, parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ovat? Lisäksi kiinnostaa tuo sisäänrakennettu vihjauksesi. Kun joku viljelee porkkanan syötäväksesi niin prosessin vaikutukset sille porkkanalla ja villille luonnolle ovat positiiviset?
Tämä on kyllä niin selkeä aivopieru, että haisee tänne asti.
Missä on ne käsiään vääntelevät itkuiset vegaanit jotka aina parkuu että mistä ikävät mielikuvat vegaaneista kun he eivät ikinä pidä mitään saarnaavaa sävyä?
Loppua niiltä poloilta porkkanat ja kuolivat nälkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin selkeä aivopieru, että haisee tänne asti.
Sulla taitaa olla B12 vitamiinin puutostila.
Lopeta ihmeessä jos siltä tuntuu.
Hienoa ap! Itse olen lihaa syövä vegaanin äiti.
Lapseni (17v) on opettanut minulle sen, että ilman lihaakin elää.
Vähälihaiseen ruokavalioon pyritään me muukin perhe. Kiitos vegaanin lapseni. =)) Vegaaniin ei ehkä vielä ole rahkeita, mutta aloitetaan pienestä.