Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion tunnustaa ihastuksen lääkärilleni

Vierailija
19.03.2017 |

Tänä keväänä se tapahtuu. Aion tunnustaa tavalla tai toisella, kasvokkain tietysti olisi parasta mutta voi olla että päädyn sähköpostiin. Kerron, että olen ollut ihastunut ja tiedostan ettei hän pysty kanssani mitenkään etenemään. Tarkoituksena ei ole ollut kiusata jos olen käyttäytynyt oudosti. Lopuksi kiitän yhteistyöstä.

Elämä on oikeasti lyhyt, täytyy sanoa ne asiat, jotka ovat mielessä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Vierailija
2/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, terapeutti muuttunut lääkäriksi. En edelleenkään ymmärrä kouhkaamistasi asiassa enkä sitä, että miksi sun pitää se "tunnustaa" terapeutille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan terapeuttia. Sellainen voisi kyllä olla tarpeen. Ap

Vierailija
4/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille tai terapeutille rakkaudentunnustus on kuin haistatus pomolle.

Vierailija
5/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olet se toinen hullu. Mitä jos vaan keskittyisit taas siihen raskauteen, lapseesi ja omaan mieheesi? Se lääkäri on tutkinut sun alapäätä ihan vaan elantonsa saadakseen.

Vierailija
6/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos vaan hankkisit hoitoa ongelmiisi  jostain muualta etkä sekottaisi viattoman ihmisen elämää omilla fantasioillasi? Tuo on äärimmäisen itsekästä ja vastuutonta käytöstä. Epävakaa ripustautujako sä olet?

Toi on epätervettä tunteen siirtoa ja sinä tiedät sen. Ota kylmä suihku ja ymmärrä että kukaan ulkopuolinen ei voi sun elämääsi parantaa, vain sinä itse.Älä siis pakene haaveisiin vaan pysyttele todellisuudessa vaikka se tuskallista onkin.

Vierailija
7/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todella terapeuttia taidat tarvita kun gynekologista haaveilet ja vapaa-ajalla seuraat ja pyrit viettämään aikaa. Ja vielä raskaana..

Vierailija
8/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todella terapeuttia taidat tarvita kun gynekologista haaveilet ja vapaa-ajalla seuraat ja pyrit viettämään aikaa. Ja vielä raskaana..

No, sinä et tiedäkään kaikkea :) Ap.

Vierailija
9/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, ei tämä lääkärikään taida olla kovin hyvällä arvostelukyvyllä varustettu. Noin hullulle on antanut lapsettomuushoitoja ja juttelee kun näkee. Uskon että sinusta kyllä paistaa se että olet vinksallaan. Jos tämä lääkäri ei siihen puutu, niin toivottavasti neuvolassa puututaan!

Vierailija
10/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha kääpä, arvauskeskuslääkäri? 

Vierailija
11/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pitäisi neuvolassa puuttua? Siihenkö että ihastuin? Ap

Vierailija
12/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terveyskeskus. Ap

Vierailija
13/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä keväänä se tapahtuu. Aion tunnustaa tavalla tai toisella, kasvokkain tietysti olisi parasta mutta voi olla että päädyn sähköpostiin. Kerron, että olen ollut ihastunut ja tiedostan ettei hän pysty kanssani mitenkään etenemään. Tarkoituksena ei ole ollut kiusata jos olen käyttäytynyt oudosti. Lopuksi kiitän yhteistyöstä.

Elämä on oikeasti lyhyt, täytyy sanoa ne asiat, jotka ovat mielessä.

älä nolaa itseäsi, lääkäri jos olisi kiinnostunut sinusta niin ehkä jotenkin antais ymmärtää että asia on näin

Vierailija
14/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terveyskeskus. Ap

Mut vähän vanhempi ukko kuitenkin? ;)

Vierailija
15/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri sinusta olisi ollutkin kiinnostunut (mitä ei ole voinut olla) niin mitä luulet sitten kun sulla maha kasvaa ja painat 200kg raskauden myötä? :D

Vierailija
16/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, ei tämä lääkärikään taida olla kovin hyvällä arvostelukyvyllä varustettu. Noin hullulle on antanut lapsettomuushoitoja ja juttelee kun näkee. Uskon että sinusta kyllä paistaa se että olet vinksallaan. Jos tämä lääkäri ei siihen puutu, niin toivottavasti neuvolassa puututaan!

Vierailija
17/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta. Anna lääkärin olla rauhassa. Hän on tehnyt vain työtänsä ja kiinnostunut ainoastaan sinun terveydentilasi palauttamisesta. Ei hänen tarvitse vastaanottaa jokaisen asiakkaat tunnetiloja.

Vierailija
18/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajalla taitaa olla sellaiset merkinnät papereissa, että kaikki tietää että hullu on. Onko kyseessä sairaala vai yksityinen klinikka?

Vierailija
19/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa, olenko yksityisellä vai julkisella. Ap

Vierailija
20/40 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.