Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänlaatu parani,kun yksinkertaistin kaikki asiat ympärilläni

Vierailija
19.03.2017 |

* suosittelen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistit aloituspostauksenkin näköjään.

Vierailija
2/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten? Laita käytännön esimerkkjeä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Poistin facen ja instan

* Käyn ma-pe töissä mutta en haali niiden jälkeen mitään kalenterin täyttöä

*more being less doing

*lopetin lihansyönnin

*lopetin tv:n katselun

*pidän ympärillä vain ne ihmiset joista saan hyvää energiaa

*meditoin 20 min joka aamu

*'lopetin alkoholin käytön

*tumppasin viimeisen röökin joulukuussa maahan

Siinä muutama. Ap

Vierailija
4/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. En lue lehtiä tai katso telkkaria. En pidä yhteyttä ikäviin ihmisiin. En shoppaile ja myin pois turhat tavarat. Nykyään kaikki mitä teen tuntuu ihanalta ja erittäin mielekkäältä. Mahdumme pienempään asuntoon ja rahaa riittää juuri niihin tärkeimpiin mihin haluammekin. Ihanaa elämää.

Vierailija
5/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sigh*

Vierailija
6/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailua et kuitenkaan lopettanut? Se on mun suurin aikavaras!

Vierailija
7/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mainoksia. En tiedä, enkä tahdo tietää mikä on in.

Vierailija
8/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana elämäni oli hyvin minimalistista ulkoisesti. Olen kuitenkin onnellisempi ja henkisesti tasapainoisempi nyt, kun ympärilleni on kertynyt tonnitolkulla krääsää. Minä en näe yhteyttä materian ja onnettomuuden välillä.

... joo, ja tupakkaa en ole koskaan kokeillutkaan.

t. onnellinen absolutisti

Vierailija
9/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä periaatteessa kannatan samaa, mutta miten käytännössä nuo asiat toteutetaan?

Esim. Arki-iltaisin ei kalenterissa mitään --> sanotko lapsille, että mitään ei harrasteta, jos ei itse pysty sinne kulkemaan? Tai sanotko tapaamista ensi viikolle ehdottavalle ystävälle, että katsotaan sit sinä päivänä, huvittaako nähdä vai ei?

Ja tuo, että ympärillä vain ne ihmiset, jotka tuo hyvää energiaa --> jos oma sisko ei tuo hyvää energiaa, katkaisetko välit? Jos käly ei tuo hyvää energiaa, sanotko anopille, että en tule enää sukupäivällisille tai mihinkään suvun tilaisuuksiin, koska kälyllä on niin paljon negatiivista energiaa?

Vierailija
10/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel' onni on, se onnen kätkeköön, sanoi muinoin eräs viisas mies.

Vierailija
11/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäänyt myös telkkarin katsominen kokonaan. Ajanhukkaa ja jos haluan katsoa jotain niin katson putkeen sarjaa Netflixistä kun haluan.

Vierailija
12/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika monimutkaiselta. Miten jaksat muistaa joka päivä nuo kaikki rajoitukset? Mitäs sitten jos rikot suunnitelmaasi vastaan, tuleeko kriisi?

Vierailija
13/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo töiden jälkeen kalenterin tyhjääminen on nautinto. Olen tosin yötöissä. Kun ei suunnittele, niin jokainen päivä on seikkailu.

Jos ystävyyssuhde perustuu sovittuihin tapaamisiin tietyllä kellonlyömällä, sellainen pakkosuhde saa mennäkin.

Vierailija
14/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkaisin välit sukuuni ja elämänlaatu parani huimasti. Olen muutenkin katkaissut välit kaikkiin ikäviin energiasyöppöihin ja keskityn vain niihin, joiden kanssa ystävyys on vastavuoroista.

Tosiaan, facen ja instan poistaminen on myös itselleni lisännyt vaan hyvää oloa. Lisäksi siellä tuli roikuttua turhaan.

Vierailija
15/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistit aloituspostauksenkin näköjään.

:D

Vierailija
16/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailua et kuitenkaan lopettanut? Se on mun suurin aikavaras!

Oon vähentänyt, käyn ehkä pari kertaa kuukaudessa ainoastaa. Ennen tuli roikuttua joka päivä. Ja näinä kertoina kun käyn niin en jää roikkuun. Ap

Vierailija
17/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo töiden jälkeen kalenterin tyhjääminen on nautinto. Olen tosin yötöissä. Kun ei suunnittele, niin jokainen päivä on seikkailu.

Jos ystävyyssuhde perustuu sovittuihin tapaamisiin tietyllä kellonlyömällä, sellainen pakkosuhde saa mennäkin.

Kun molemmat ystävät on perheellisiä pienten lasten äitejä ja työssäkäyviä ihmisiä, ex tempore tapaamiset on aika vaikeita. Varsinkin, jos ei ihan naapureina asuta, vaan on vähän välimatkaakin.

Vierailija
18/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat tavattua aikuisia, työssä käyviä ihmisiä sopimatta tapaamisia etukäteen? Minun sosiaalisesta elämästäni tulisi aika hiton paljon ankeampaa, jos pitäisi noudattaa tuollaista sääntöä. Toki jos ei kauheasti ystävyyssuhteita arvosta, sitten ei tuossa kai mitään menetä...

Vierailija
19/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä periaatteessa kannatan samaa, mutta miten käytännössä nuo asiat toteutetaan?

Esim. Arki-iltaisin ei kalenterissa mitään --> sanotko lapsille, että mitään ei harrasteta, jos ei itse pysty sinne kulkemaan? Tai sanotko tapaamista ensi viikolle ehdottavalle ystävälle, että katsotaan sit sinä päivänä, huvittaako nähdä vai ei?

Ja tuo, että ympärillä vain ne ihmiset, jotka tuo hyvää energiaa --> jos oma sisko ei tuo hyvää energiaa, katkaisetko välit? Jos käly ei tuo hyvää energiaa, sanotko anopille, että en tule enää sukupäivällisille tai mihinkään suvun tilaisuuksiin, koska kälyllä on niin paljon negatiivista energiaa?

Lapset on isoja jo, eli kulkevat itse. Sanon ystäville nykyään, että katsotaan. En lupaa mitään mitä en pysty pitämään. Mun äiti vei energiat, olen vähentänyt yhteydenpitoa. No sukutilaisuuksiin saattaisin mennä vaikka käly olisi. En vain menisi hänen lähelleen. Etsisin jonkun jolla on hyvät energiat ja jäisin hänen ympärille.Ap

Vierailija
20/25 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat tavattua aikuisia, työssä käyviä ihmisiä sopimatta tapaamisia etukäteen? Minun sosiaalisesta elämästäni tulisi aika hiton paljon ankeampaa, jos pitäisi noudattaa tuollaista sääntöä. Toki jos ei kauheasti ystävyyssuhteita arvosta, sitten ei tuossa kai mitään menetä...

Mä oon vähän erakkoluonne, eli viihdyn kotona lasten kanssa. Aika paljon soittelen kavereille. Ja sitten mulla on muutama sellainen joiden kanssa nähdään kun se molemmille sopii. Kalenterin täytöllä tarkoitin lähinnä harrastuksia jne..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän