Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikertalaiskiintiöstä huolimatta korkeakouluun pääsy

19.03.2017 |

Onko täällä joku, joka on ei-ensikertalaisena päässyt ensikertalaiskiintiöstä huolimatta opiskelemaan haluamaansa koulutukseen korkeakoulussa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin viime vuonna yliopistoon. Ei-ensikertalaisia otettiin 4 ja minä pääsin! Ei kannata tuijottaa niitä ensikertalaisprosentteja vaan rohkeasti hakea.

Vierailija
2/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin opiskelemaan terkkariksi helsinkiin ensikertalaiskiintiöstä huolimatta. Ei-ensikertalaisia otettiin sisään vain ihan muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan juuri terkkariksi :) opiskelen nyt sairaanhoitoa mutta en haluaisi tehdä sairaanhoitajan vaan terveydenhoitajan työtä.

Millaiset terveydenhoitajan pääsykokeet oli Helsingissä? Miten kannattaa valmistautua? Oliko laskuja ?

Toinen vaihtoehto on siirtohaku minulla.

Ap

Vierailija
4/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo jännittää kun ei-ensikertalaisia otetaan vain muutama sisään haettaessa terkkariksi. :( siirtohaku tosiaan toinen vaihtoehto, siinä kai arvosanat määrää pääseekö ja onko paikkoja. Minulla muutama 3, 4 ja 5 loput arvosanat.

Ap

Vierailija
5/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa sinä terveydenhoitajaksi päässyt millaiset pääsykokeet oli? :)

Ap

Vierailija
6/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin lääkikseen, yht paikkoja oli yli 150 mutta mun tavoitettavissa niistä n. 20 kun oli huonot yo-paperit ja amk-tutkinto. Pääsykokeessa pärjäsin niin hyvin et heittämällä sisään, vaikka kyllä stressasin tuota kiintiötä. Tsemppiä alanvaihtajille ja muille ei-ensikertalaisille, älkää antako kiintiöiden lannistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän