Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat on tehty mariskooleista, raitapaidoista...

Vierailija
21.03.2006 |

ja taaperoimetyksestä, luomusynnytyksestä, sotkan hyllyköistä ja kateellisuudesta uraäitejä kohtaan. AV-mammat tekee monta lasta peräkkäin niin saavat olla kotona. Mammat myös jäävät illalla kotiin kun mies lähtee kaljalle. Av-mammat eivät käytä meikkiä, vain edullista perusvoidetta. Mammat myös odottavat lapsilisiä kuin kuuta nousevaa. AV-mammat saavat lietsottua toisensa joukkohysteriaan :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja taaperoimetyksestä, luomusynnytyksestä, sotkan hyllyköistä ja kateellisuudesta uraäitejä kohtaan. AV-mammat tekee monta lasta peräkkäin niin saavat olla kotona. Mammat myös jäävät illalla kotiin kun mies lähtee kaljalle. Av-mammat eivät käytä meikkiä, vain edullista perusvoidetta. Mammat myös odottavat lapsilisiä kuin kuuta nousevaa. AV-mammat saavat lietsottua toisensa joukkohysteriaan :D

En omista mariskoolia, en raitapaitaa. Imetin 5kk en synnyttänyt luomuna, vaan epiduuralia kivunlievityksenä. Sotkan hyllyköt on karseita, ja niitä ei meillä ole. En ole kateelinen ja lapsia on yksi. Käytän meikkiä ja hyviä voiteita. En lietso joukkohysteriaa ja lapsilisät tulee kun tulee. Vierailen av:lla päivittäin.

Vierailija
2/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä " uraäideistä" tälläkin palstalla on oikeasti ihan tavallisia Siwan kassoja tai sairaanhoitajia joiden on pakko mennä töihin rahan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" AV-mammat on tehty mariskooleista, raitapaidoista..."

- Minulla ei ole kumpaakaan.

" ja taaperoimetyksestä"

- Esikoisen kohdalla imetyksen lopetin 8kk ikäisenä, toista en imettänyt koskaan, kuopusta imetän mutta lopetan muutaman kuukauden päästä.

" luomusynnytyksestä"

- Yksi leikkaus ja 2 luomua takana. Luomuissa kyllä vahvat " lääkkeet" mukana.

" sotkan hyllyköistä"

- Meillä ei ole mitään huonekaluja Sotkasta.

" ja kateellisuudesta uraäitejä kohtaan"

- En ole kateellinen uraäideille. Enkä ole kateellinen muillekaan. Uramamma saa mun puolesta mennä duuniin, niin kuin siskoni ovat menneet :D

" AV-mammat tekee monta lasta peräkkäin niin saavat olla kotona."

- No 4,5v, 2v, 2kk on. Mutta eipä ne ihan peräkkäin ole kuitenkaan.

" Mammat myös jäävät illalla kotiin kun mies lähtee kaljalle."

- Mies käy harvoin kaljalla, ei ole sen tyyppinen. Enemmänkin leffoissa, teatterissa, syömässä ja minä lähden useimmiten messiin. Ja muksut hoitoon :D

" Av-mammat eivät käytä meikkiä"

- Minä käytän meikkiä, kotonakin, omalla pihallakin, kauppareissuilla.

" vain edullista perusvoidetta."

- No Apteekin perusvoiteita löytyy Chanelien yms lisäksi.

" Mammat myös odottavat lapsilisiä kuin kuuta nousevaa."

- Lapsilisä on aivan yhdentekävä asia mulle. En edes muista minä päivänä se kuukaudesta tulee :D

" AV-mammat saavat lietsottua toisensa joukkohysteriaan :D"

- Ei ainakaan päde tähän mammaan! :D

Mielestäni SeCtio on synnytys, enkä ole aloittanut yhtäkään keskustelua!

Hahhah :D

Vierailija
4/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin minulla:

- ei ole mariskoolia

- on yksi marimekon t-paita

- en imettänyt taaperoitani

- en synnyttänyt luomusti, vaan yhteensä olen saanut kolme epiduraalia ja yhden spinaalin

- sotkassa en ole käynyt edes kynnyksellä

- en ole kade ketään kohtaan, mutta oma työelämä varsin mallillaan, esimiesasemassa ja viihdyn hyvin

- lapset eivät ole syntyneet peräjälkeen

- no jos mies lähtee ulos, jonkun on jäätävä kotiin, ja sitten taas toisinpäin, välillä yhdessä kun isovanhemmat ystävällisesti tulevat auttamaan

- käytän sellaisia kauneudenhoitotuotteita, jotka olen havainnut hyviksi, hinnasta tai merkistä viis

- minäkin odotan lapsilisää, sillä vaikka palkka on reilut 3000 euroa kummallakin, on lapsilisille aina käyttöä-

Vierailija
5/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole Sotkan hyllyjä, mutta Ikean, Vepsäläisen ja Iskun on. En nyt tiedä, onko sen parempi.

Ei ole taaperoimetystä. Eikä miestä, joka kävisi kaljalla.

Minusta sektiolla lapsen saaminen oli kaukana synnytyksestä, koska en kokenut mitään supistuksia, vaan lapsi vain leikattiin ulos - eli synnytys ei ehtinyt käynnistyä ollenkaan. Jos nyt menisin alatiesynnytykseen, kokisin sen olevan ensimmäinen synnytykseni. Mitään halveksittavaa leikkaukseen ei mielestäni liity, eikä minulla siitä ole mitään traumoja, joiden takia kokisin olevani vähemmän " äiti" .

Luomusynnytys? On jotkut kaverini sen kokeneet, minä en. Emme vertaile " suorituksia" .

Meillä ei ole mariskooleja, mutta minusta ne ovat aika sieviä, varsinkin ne värilliset. Maripaitoja taitaa olla 2 kaapissa, toisessa on raitoja ja toisessa ei.

En ole kotiäiti, mutta en uraäitikään. Kenties joku sekasikiö.

Vierailija
6/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sairaanhoitaja voi olla uranainen ihan hyvin.

Vierailija
7/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kylmä kiituri-uraohjus, joka sinkoilee heviosaston ja lihatiskin väliä.

Vierailija
8/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn täällä usein mutta en ole av-mamma koska

- en omista mariskoolia (aivan karseita)

- maripaitaa en panisi päälle vaikka maksettaisi, einkä osta lapsillenikaan

-täysimetin molempia lapsia 8 kk kun kumpikaan ei suostunut juoman tuttipullosta koskaan

- olen uraäiti jota te kotiäidit kadehditte ( Brutto 4500 euroa, talouspäällikkö)

- minä käyn meiltä ulkona useammin kun mies

-meikkaan JOKA päivä ja hiusten leikkaus on aina vimpan päälle

- hah hah kadehditteko jo arvon av-mammat ;)

Vierailija
9/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla Mariskoolia eikä raitapaitoja (ai niin, lapsilla on kaksi kirpparilta ostettua), monta lasta on kyllä, mutta töitä teen koko ajan samalla kotona (ei aina niin kovin herkkua, kyllä välillä väsyttää kun ei ole äitiyslomiakaan mahdollista pitää). Mies ei käy kaljalla - eikä kyllä paljon missään muuallakaan, no töissä ja ruokakaupassa :). Töihin en toistaiseksi ole tuntenut tarvetta ängetä mieheni mukaan, ruokakauppaan joskus ;). Jos käytän meikkiä, käytän kunnon voiteita, usein jää kyllä voiteetkin laittamatta, kun muutakin tekemistä on. Lapsilisistä en edes tiedä, mihin aikaan kuusta ne tilille rapsahtavat. Toivottavasti ne kuitenkin sinne tulevat...? Joukkohysteriaan ei ole ollut tapanani lähteä mukaan, jos jostain asiasta kirjoitellaan ylipaljon aloituksia, en yleensä niitä edes avaa. Jos ahdistaa liikaa, en myöskään katso uutisia! Ei myöskään ole tapanani yrittää saada toisia hysteeriseksi, päin vastoin rauhoittelen usein maalaisjärjellä.

Vierailija:

Vierailija
10/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperoa olen kyllä imettänyt, jokaista lasta sen mukaan, kuinka he ovat halunneet imeä. Esikko 1v 7kk, Pikkukakkonen 1v 4kk, Pikkukolmonen 1v. Kaikki lopetttivat sitten imemisen itse. Jos olisin kokenut imettämisen taakaksi, en tokikaan olisi niin kauan imettänyt. Toisaalta pakolla en kuitenkaan halunnut imetystä jatkaa.

Yksi luomusynnytys on takana (lue syöksysynnytys, jossa ei ehditty kipulääkkeitä antaa). Tämä pakon edessä.

Uraäideille en kyllä ole huomannut olevani kateellinen. Itse en uraäidiksi haluaisi. Sen sijaan voisin kyllä vaihtaa lusmuilevaksi tuilla eläjäksi, se se vasta olisi helppoa.... mutta ei anna luonto periksi ei :). Ja kai se toisaalta on hyvä näyttää lapsillekin erilaista mallia.

En siis taida minäkään olla av-mamma? Paljonkos av-mamman pitää av:lla roikkua, jotta voidaan tulkita av-mammaksi? Yli 2h päivässä? Yli 4h päivässä?

Vierailija
11/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin käyn täällä usein mutta en ole av-mamma koska

- en omista mariskoolia (aivan karseita)

- maripaitaa en panisi päälle vaikka maksettaisi, einkä osta lapsillenikaan

-täysimetin molempia lapsia 8 kk kun kumpikaan ei suostunut juoman tuttipullosta koskaan

- olen uraäiti jota te kotiäidit kadehditte ( Brutto 4500 euroa, talouspäällikkö)

- minä käyn meiltä ulkona useammin kun mies

-meikkaan JOKA päivä ja hiusten leikkaus on aina vimpan päälle

- hah hah kadehditteko jo arvon av-mammat ;)

Vierailija
12/12 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tänne vielä yhden:

-av-mammat viettävät päivänsä kuvitellen tyypillisiä av-mammoja, yleensä väärin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi