Millaiset baarivaatteet teillä on?
Kommentit (10)
Housut ja paita. Yleensä housut on farkut. Kesällä saattaa olla jalassa caprit ja lyhythihainen paita. Olen tylsä. En muutenkaan hirveästi laittaudu... Mutta näinkin näyttäisi kelpaavan. Sen verran on "vonkujia" aina ympärillä... ;)
Tyköistuva tuubimekko halkiosukkiksissa ilman pikkareita kunnon korkkareissa ja kyllä olen korkeastikoulutettu naislääkäri, joka tykkää olla astetta tuhmempi tapaus!😉
Farkut ja joku mainospaita (Battery/Karhu/tms.). Ja hyvät työkengät. Olen siis tiskin toisella puolen, jos jooku ei arvannut :p
Yleensä mustat pillifarkut ja joku erikoisempi paita. Harvoin jaksan mekkoa tai hametta laittaa. Vaikka nyt muutenkin voi yhden käden sormilla vuoden baarireissut laskea.
En oo käynyt baarissa 6 vuoteen muuten kuin kahdesti kahvilla ja ihan niillä menin mitä sattu päällä olee :)
Mustat tiukat housut ja joku kiva laskeutuva paita. Ikää 45 v. Käyn baarissa 4-6 krt vuodessa.
Ihan normikuteet eli hame, paita ja neule. En erityisemmin laittaudu baariin, tykkään vaan hameista :)
Oon menossa ens viikonloppuna. Vaihtoehdot on mustat, tiukat vahapintaiset housut ja musta väljä lyhythih paita, jossa kimallusta tai sitten mustapohjainen desingualin hame ja istuvaa mallia oleva tummvihreä paita vesiputouskauluksella. Mustat nilkkurit tai saappaat. Oon 38v.
En ole käynyt baarissa enkä aio käydä vastakaan.