Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset baarivaatteet teillä on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt baarissa enkä aio käydä vastakaan.

Vierailija
2/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja paita. Yleensä housut on farkut. Kesällä saattaa olla jalassa caprit ja lyhythihainen paita. Olen tylsä. En muutenkaan hirveästi laittaudu... Mutta näinkin näyttäisi kelpaavan. Sen verran on "vonkujia" aina ympärillä... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuva tuubimekko halkiosukkiksissa ilman pikkareita kunnon korkkareissa ja kyllä olen korkeastikoulutettu naislääkäri, joka tykkää olla astetta tuhmempi tapaus!😉

Vierailija
4/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa enää käydä baareissa?

Vierailija
5/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja joku mainospaita (Battery/Karhu/tms.). Ja hyvät työkengät. Olen siis tiskin toisella puolen, jos jooku ei arvannut :p

Vierailija
6/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mustat pillifarkut ja joku erikoisempi paita. Harvoin jaksan mekkoa tai hametta laittaa. Vaikka nyt muutenkin voi yhden käden sormilla vuoden baarireissut laskea.

Vierailija
7/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt baarissa 6 vuoteen muuten kuin kahdesti kahvilla ja ihan niillä menin mitä sattu päällä olee :)

Vierailija
8/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tiukat housut ja joku kiva laskeutuva paita. Ikää 45 v. Käyn baarissa 4-6 krt vuodessa.

Vierailija
9/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normikuteet eli hame, paita ja neule. En erityisemmin laittaudu baariin, tykkään vaan hameista :)

Vierailija
10/10 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa ens viikonloppuna. Vaihtoehdot on mustat, tiukat vahapintaiset housut ja musta väljä lyhythih paita, jossa kimallusta tai sitten mustapohjainen desingualin hame ja istuvaa mallia oleva tummvihreä paita vesiputouskauluksella. Mustat nilkkurit tai saappaat. Oon 38v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan