Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskavammainen tekosyysi miksi jätät kännykässä wifin ja bluetoothin päälle kun et tarvitse niitä?

Vierailija
18.03.2017 |

Niin?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä ei ole mitään haittaa.

Kuluttavat akkua ihan saatanasti, minusta se on haitta.

No mulla on joka yö känny laturissa, joten aivan sama onko siinä klo 23:00 30% vai 3% virtaa.

Vierailija
22/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän väliä jos joku isoveli tai naapurin nörtti tietää missä kuljen tai olen? Olen niin hemmetin tylsä ihminen, että kuolee varmadti tylsyyteen minus stalkatessa.

Bluetooth on päällä, että autolla ajaessa voin turvallisesti puhua puhelimeen ilman kännykkää korvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bose.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bluetooth aina päällä että saa bt-kuulokkeet käyttöön vain yhtä nappia painamalla. Koska olen vammainen lol.

Minkä merkkiset kuulokkeet on?

Vierailija
24/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bose.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bluetooth aina päällä että saa bt-kuulokkeet käyttöön vain yhtä nappia painamalla. Koska olen vammainen lol.

Minkä merkkiset kuulokkeet on?

Hyvä hyvä! Mä meinasin ostaa AKG. 50bt.t kun nyt on samanaliset mut langalliset.

Vierailija
25/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa nyt mä ymmärrän miks omppukäyttäjät raahaa niitä latureita joka paikkaan mukana! Vika ei ookkaan puhelimessa vaan käyttäjissä !

Vierailija
26/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on joka yö känny laturissa, joten aivan sama onko siinä klo 23:00 30% vai 3% virtaa.

Palovaara, noin ei saisi tehdä.

Vierailija
27/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä. Mä teen noin, ja lisäksi vielä usein toimistolla telakassa vaikka oliskin akku täynnä. Koska voin, eikä kukaan tule sitä kieltämään.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa nyt mä ymmärrän miks omppukäyttäjät raahaa niitä latureita joka paikkaan mukana! Vika ei ookkaan puhelimessa vaan käyttäjissä !

On se siinä puhelimessakin vika tai myös käyttäjässä jotka statussyistä on saatava iphone, mutta rahat ei riitä kun nippanappa siihen lamamallin16gb. Plussan omistajan ei tartte akkuja latailla kesken päivää.

Vierailija
29/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän väliä jos joku isoveli tai naapurin nörtti tietää missä kuljen tai olen? Olen niin hemmetin tylsä ihminen, että kuolee varmadti tylsyyteen minus stalkatessa.

Bluetooth on päällä, että autolla ajaessa voin turvallisesti puhua puhelimeen ilman kännykkää korvalla.

Et kyllä voi puhua puhelimeen turvallisesti kun ajat autoa.

Vierailija
30/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handfree, näppäimistö ja kuulokkeet toimivat Bluetoohtilla. WLAN on aina päällä, koska on nopeampi kuin 3G-liittymä ja puhelimesta menee automaattisesti backupit tietokoneelle.

Vierailija
31/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koko ajan päällä, mutta ei haittaa vaikka olisivat. Kas kun en vietä salaisen agentin tai rikollisen elämää.

Vierailija
32/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä voi puhua puhelimeen turvallisesti kun ajat autoa.

etkä siis varmaan juttele vieressä istujan kanssakaan kun se on ihan yhtä vaarallista kuin puhua HF:n kautta puhelimeen. Minä puhun aina autossa ollessa HF:llä. Yleensä kokouksia vielä siihen aikaan kun matkustan kotia.

Vierailija
33/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bluethoot päällä siksi, että autossa voin puhua puhelimessa ja kuunnella tekstiviestit mitä auto mulle lukee ääneen. En muistas sitä kuitenkaan laittaa päälle autoon mennessä.

Wifi taas siksi, että hakee kotinetin aina, kun kotiin tulen. Puhelimessa sen verran hitaampi netti, että wifi toimii paremmin.

Mulla ei puhelinessa ole mitään niin salaista, että kukaan sitä kehtaisi kovi kauaa stalkata. Liikunkin lähinnä välillä koti-työpaikka-kauppa-koti siinäpähän joku stalkkaa jos kiinnostaa 😂.

Vierailija
34/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. on ihastunut termiin paskavammainen tekosyy. Vähän köyhä sanavarasto hänellä. Näitä samanlaisia avauksia on palstalla vaikka millä mitalla.

Ohhoh, kun meni ap:n aloitus tunteisiiiiiiiiin :D

Vierailija
35/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa vaikka koko Suomi tietäisi missä liikun.

Vierailija
36/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toottia, eikä fiitä.

Mitähän pööttiä minä voisin pitää puhelimessani auki?

Vierailija
37/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä. Mä teen noin, ja lisäksi vielä usein toimistolla telakassa vaikka oliskin akku täynnä. Koska voin, eikä kukaan tule sitä kieltämään.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä pidä palovaroittimessa patteria, autossa turvavyötä tai pimeällä heijastinta?

Töttöröö, tässä on aplefanien älykkyystaso.

Vierailija
38/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt kännykkääni niin paljon että tietäisin, mitä nuo ovat, mistä näkee ovatko ne päällä, ja mistä ne saa pois päältä jos ovat. Ei kiinnosta niin paljon.

Vierailija
39/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä pidä palovaroittimessa patteria, autossa turvavyötä tai pimeällä heijastinta?

Eihän tämä liity edes appleihin. Todellakaan ei ehjä laite pala jos on jatkuvasti laturissa. Ja jos on rikki, se pari minuuttia riittää joka tapauksessa.

Juu ja itsellä aina tietysti bt ja wlan päällä, koska käytännöllisen helppoa. Lisäksi jaan myös sijaintitiedot vapaaehtoisesti Googlelle. Osaan kyllä kytkeä kaikki pois sitten kun lähden pankkia ryöstämään.

Vierailija
40/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en asu niin maalla että tarvitsisin autoa, mutta patteri on palovaroittimessa kyllä. Heijastinta ei ole, kaupungissa harvoin on niin pimeää. Voi teitä maalaisia juntteja.

Puhelimeni on Samsung.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan