Paskavammainen tekosyysi miksi jätät kännykässä wifin ja bluetoothin päälle kun et tarvitse niitä?
Kommentit (49)
Mul on me aina päällä. Who is that a problem to you?
Jättäkää ihmeessä nuo päälle aina ja kaikkialla, sillä teidän kännyköissänne on mielenkiintoisia tietoja sisällä.
Jo pelkästään se on mielenkiintoista milloin liikutte jossain paikassa ja noillahan sen selvittää ilman kallista valetukiasemaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ihmeessä nuo päälle aina ja kaikkialla, sillä teidän kännyköissänne on mielenkiintoisia tietoja sisällä.
Jo pelkästään se on mielenkiintoista milloin liikutte jossain paikassa ja noillahan sen selvittää ilman kallista valetukiasemaa.
Ihmisten jäljittämiseen tarvitaan tosiaan se 20 euron wifi-tukiasema ja vähän koodaustaitoa. Suomessa on firmoja jotka todellakin toimittaa näitä järjestelmiä.
Nyt ihan hys hys ettei av-mammat turhaan ala ymmärtämään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten jäljittämiseen tarvitaan tosiaan se 20 euron wifi-tukiasema ja vähän koodaustaitoa. Suomessa on firmoja jotka todellakin toimittaa näitä järjestelmiä.
Ap lisää vielä että kannattaa asentaa smart wifi manager.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pysyvät huolestuneina siitä heilahtavatko naapurin tädin verhot silloin kun itse muistavat tulla aamuyöstä kotiin. Taitaapa naapurin tädillä olla nykyään sellaiset vempeleet, ettei tarvitse enää verhojen välistä tarkkailla.
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä ei ole mitään haittaa.
Kuluttavat akkua ihan saatanasti, minusta se on haitta.
Olenkohan kerran käyttänyt wifiä puhelimestani, kun jaoin tietokoneelle nettiä. Bluetoothia en ole käyttänyt ikinä.
En osaa kertoa, miksi niiden pitäisi olla 24/7 päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan kerran käyttänyt wifiä puhelimestani, kun jaoin tietokoneelle nettiä. Bluetoothia en ole käyttänyt ikinä.
En osaa kertoa, miksi niiden pitäisi olla 24/7 päällä.
Minulla on myös paikannusohjelma pois päältä, koska foliohattu.
Mikä on sinun syysi käyttää noin typerää ilmaisua kuin "paskavammainen"?
Katopas, paskavammainen tekosyykin on herännyt talviuniltaan! Sinusta ei olekaan kuulunut mitään pitkiin aikoihin. Luulin jo, että olit tukehtunut omaan paskaasi.
En ole edes käyttänyt niitä koskaan.
Ap. on ihastunut termiin paskavammainen tekosyy. Vähän köyhä sanavarasto hänellä. Näitä samanlaisia avauksia on palstalla vaikka millä mitalla.
Mitä haittaa, jos wifi on päällä? Se löytää netin aina kotona ja muuten sitä ei muistaisi edes käyttää.
Koska mulla on paska iphone jonka bluetooth ei kykene kun yhteen laitepariin kerralla ja todennäköisesti on jo kytkeytynyt johonkin vaikka näkyykin. Ja siinähän ihastelee mun maisemakuvia, tässä on ankka sorsien keskellä http://aijaa.com/SIRsRr
Bluetooth aina päällä että saa bt-kuulokkeet käyttöön vain yhtä nappia painamalla. Koska olen vammainen lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluttavat akkua ihan saatanasti, minusta se on haitta.
Lisääntyneellä akun lataustarpeella ajan Suomeen viidettä ydinvoimalaa!
Vierailija kirjoitti:
Bluetooth aina päällä että saa bt-kuulokkeet käyttöön vain yhtä nappia painamalla. Koska olen vammainen lol.
Minkä merkkiset kuulokkeet on?