Naistyökaverini läimäytti poskelle kun kysyin sylkeekö hän vai nielaisee
Mielestäni kysymys oli ihan ok ottaen huomioon että olemme viininmaistajia
Kommentit (12)
Miksi kaikki alapeukut? En vieläkään ymmärrä mistä hän suuttui.
t:ap
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen naisvihaprovo tällä kertaa...
Miksi kaikki pitää aina tulkita provoksi? Miksi mikään ei voi olla vain huumoria? Ja ei, huumorin ei aina tarvitse olla sellaista, että se varsinaisesti naurattaisi.
Et tiedä niin... Mä vetäisin nyrkillä turpaan.
Eikai kukaan maistaja niele?! Ihan uuvattia kysyä moista, olisin minäkin läimäissyt jos ammattimaisuuttani noin pahoin joku erehtyisi epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä niin... Mä vetäisin nyrkillä turpaan.
Väistäisin ja laittaisin sivukoukun kylkeen. Miten sitten suu pantaisiin?
Täällä ei kyllä ikinä voi tietää millaisen vastaanoton postaus saa. :D Olen kirjoitellut tänne joitain oikeasti sovinistisia ja vähän häiriintyneitä kaskuja ja sitten ne saakin enemmän yläpeukkuja kuin alapeukkuja.
t:ap
Et ole vielä tuota asiaa selvittänyt vai oliko uusi työkaveri?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tässä että kuinka tästä nyt saa naisvihaprovon, senkin huumorintajuton hupsu? Ei tuo nyt maailman hienoin vitsi ollut mutta aika kaukana jostain naisvihasta kuitenkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki pitää aina tulkita provoksi? Miksi mikään ei voi olla vain huumoria? Ja ei, huumorin ei aina tarvitse olla sellaista, että se varsinaisesti naurattaisi.
Huumorin nimenomaan pitää naurattaa.
Lapsiakin torutaan jos käyttäytyvät väkivaltaisesti. Miksi aikuinen karvaperseakka saa mukiloida miestä ja se on hienoa ja vitsikästä?
Missä on naisten verbaalinen ylivoimaisuus, kun kenkien ja nyrkkien pitää puhua?
Ilmeisesti kukaan ei tunnista puhdasta vitsiä kun sellaisen näkee. Sääli.