Olen parempi autokuski kuin mieheni!
Työskentelen kuljetusalalla joten taitoa löytyy. Silti mieheni haluaa rattiin aina kun matkustamme yhdessä. Häpeää kuulemma olla pelkääjän paikalla. Onko muita joiden miehillä noin huono itsetunto?
Kommentit (23)
Jätä se sika. Onpa itsekeskeinen ja kateellinen ukko.
Ajakaa molemmat omilla autoillanne niin molemmat on tyytyväisiä.
Voisihan sitä vuorotella. Jotkut miehet eivät päästä naisia rattiin koskaan, eikö siinä jo ajotaidot ruostu...
Niin minäkin olen, mutta mies antaa mun kyllä ajaa.
Ja miten tuo paremmuus on mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Ajakaa molemmat omilla autoillanne niin molemmat on tyytyväisiä.
Täytyy varmaan kohta tehdä niin, vaikka mentäisiinkin samaan suuntaan. On sitten miehelläkin parempi mieli :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekä mustaa valkoisella että käytännössä. Miehen ajokokemus on hyvin vähäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi ihmeessä sinun on sitten pakko päästä rattiin jos olette yhdessä liikenteessä vaikka ilmeisesti ajat ammatiksesi ja sinulla on paljon kokemusta? Miten se hyvin vähäinen ajokokemus siitä mihinkään lisääntyy jos ei aja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi ihmeessä sinun on sitten pakko päästä rattiin jos olette yhdessä liikenteessä vaikka ilmeisesti ajat ammatiksesi ja sinulla on paljon kokemusta? Miten se hyvin vähäinen ajokokemus siitä mihinkään lisääntyy jos ei aja?
Se on kyllä nimenomaan toisinpäin eli miehen on pakko aina päästä rattiin. Murjottaa heti jos minä pääsen ajamaan :D
Ap
""" Olen parempi autokuski kuin mieheni! """
Aivan varmasti !
Tää oli viikon paras ! Hah hah hah hah haaaa......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on kyllä nimenomaan toisinpäin eli miehen on pakko aina päästä rattiin. Murjottaa heti jos minä pääsen ajamaan :D
Ap
Onko teillä omat autot molemmilla? Eikö silloin olisi järkevintä että se ajaa, kumman autolla mennään. Etenkin silloin jos olette eri pituisia niin ei tarvitse aina olla säätelemässä istuinta ja peilejä kun ne on toisen jäljiltä ja pystyy hakemaan parhaimman asennon ajan kanssa.
Jos ajatte ristiin aina molempia autoja niin silloin molemmat joutuvat jatkuvasti säätelemään etenkin jos ette ole samanpituisia.
Vierailija kirjoitti:
""" Olen parempi autokuski kuin mieheni! """
Aivan varmasti !
Tää oli viikon paras ! Hah hah hah hah haaaa......
Aivan varmasti. Ja naureskelija on? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Miksiköhän minun on niin helppo ymmärtää miestäsi. 😹😹😹
Miehet eivät useinkaan päästä naista rattiin. Ymmärrän hyvin aloittajaa. Vaikka onkin kuljetusalan ammattilainen, ei estä miestä ajamasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät useinkaan päästä naista rattiin. Ymmärrän hyvin aloittajaa. Vaikka onkin kuljetusalan ammattilainen, ei estä miestä ajamasta.
Nainen voi ostaa oman auton ja ihan vapaasti määrätä kuka sen rattiin pääsee.
Miehen kateus on pahempi kuin viiden naisen yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kateus on pahempi kuin viiden naisen yhteensä.
Mikä kateus?
Meinaatko, ettei tuohon ole olemassa aivan jotain muuta syytä?
Ei ole kovin miehekästä estää naista ajamasta. Kasvattakaa pallit.
Mä antaisin mielelläni jonkun muun ajaa, kun töissä saa istua ratin takana ihan tarpeeksi. Ihan sama mistä syystä mies tahtoisi ajaa, kunhan ajaisi 😁