Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffipalstat ja itsensä esittely

Vierailija
18.03.2017 |

Olen viikon yrittänyt miettiä mitä itsestäni voisin sanoa mutta en vaan keksi mitään. Minulla ei ole mitään harrastuksia eikä sen ihmeempiä kiinnostuksen kohteita. Mitä niihin voisi kirjoittaa?
Olenko ainut jolla näitä ongelmia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut on kirjoittanut?

Vierailija
2/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinä jotain muuta teet kuin möllötät tuijottamassa seiniä? Mitä yhteistä toivot teillä olevan? Mitä haluaisit tehdä kumppanin kanssa? Vai ajattelitko että kumppani hoitaa jatkossa molempien viihdyttämisen? 

En ymmärrä ollenkaan tuollaisia ihmisiä, jotka eivät tee mitään eivätkä pidä mistään. Luulisi että on ankea elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ihminen, joka ei viikossa keksi paria lausetta itsestään :(  

Emme me osaa täällä sen enempää keksiä sinulle cooleja harrastuksia, joilla voit mainostaa itseäsi. Ole rehellinen, kirjoita vaikka suoraan että elämäsi on keskustelupalstoilla roikkumista. Kyllä joku mies sielunkumppanuutta kokee. Tällä palstallakin lassukat itkevät että olisipa nainen, joka ei käy koskaan missään (tapaamassa muita miehiä). 

Vierailija
4/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, ulkonäkö, ammatti, elämäntilanne, millaista seuraa etsit...? Kerro toki sekin ettet harrasta mitään etkä ole kiinnostunut mistään, sehän on aika erikoista.

Vierailija
5/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidät? Millainen Olet? Mitä olet kokenut? Mitä toivot tulevaisuudesta? Mistä Haaveilee? Millaista miestä Etsit?

Vierailija
6/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ole kirjoittanut mitään. Kuva vaan ja viestejä on tullut enemmän kuin tarpeeksi..

Vierailija
7/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kulutat aikaasi?

Vierailija
8/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä ole kirjoittanut mitään. Kuva vaan ja viestejä on tullut enemmän kuin tarpeeksi..

Ehkä joku haluaa jotain muutakin kuin panoseuraa tai pelkän ulkonäön perässä hyppijöitä.

Vierailija
9/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sinä jotain muuta teet kuin möllötät tuijottamassa seiniä? Mitä yhteistä toivot teillä olevan? Mitä haluaisit tehdä kumppanin kanssa? Vai ajattelitko että kumppani hoitaa jatkossa molempien viihdyttämisen? 

En ymmärrä ollenkaan tuollaisia ihmisiä, jotka eivät tee mitään eivätkä pidä mistään. Luulisi että on ankea elämä. 

Sitähän minun elämä ehkä onkin, ankeaa.

Vierailija
10/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ihminen, joka ei viikossa keksi paria lausetta itsestään :(  

Emme me osaa täällä sen enempää keksiä sinulle cooleja harrastuksia, joilla voit mainostaa itseäsi. Ole rehellinen, kirjoita vaikka suoraan että elämäsi on keskustelupalstoilla roikkumista. Kyllä joku mies sielunkumppanuutta kokee. Tällä palstallakin lassukat itkevät että olisipa nainen, joka ei käy koskaan missään (tapaamassa muita miehiä). 

No töissä käyn mutta muuten en säännöllisesti missään.

Vierailija
11/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ja lasten kanssa.

Vierailija
12/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ja lasten kanssa.

No kirjoita mitä teet työksesi, kirjoita että sulla on lapsia. Varmaankin haluaisit joskus käydä jossain, tehdä jotain? Ei sun mitään kirjaa tarvii kirjoittaa, mutta jotain sellaista, että olet oikea ihminen. Jos elämäsi tuntuu tylsältä, ehdotan myös että hankit jotain kivaa tekemistä ja sisältöä muualtakin kuin treffipalstoilta, ihan itsesi takia. :) Yksi harrastus viikossa, lue kirjoja, tee käsitöitä. Käy lenkillä kaverin kanssa, käy viikonloppuna syömässä. kummasti tuli heti sisältöä elämään.

Vierailija
13/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuleva mussukka,

Olen normaali runkkaileva ja naisista haaveileva nuori miehen alku.

Olen kiinnostunut eläimistä ja luonnossa kävelhstä.

Toivoisin sinun tuleva mussukkani olevan kiinnostunut samoista asioista.

This is my tip for you!

Vierailija
14/14 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi esim.

"Kotona viihtyvä mörökölli etsii kaltaistaan jakamaan niitä mukavia möllötyshetkiä. Harrastusten määrä on toistaiseksi nolla, joten ennätän paijata ja pussata silloin, kun näemme. Ehkäpä keksimme yhdessä jonkun uuden ja oudon harrastuksen, kuka tietää. :)"