Ilmianna cover-versio, joka on parempi kuin alkuperäinen
aloitin tämän ketjun, koska kuvittelin ettei coverit vaan yksinkertaisesti voi olla parempia kuin originaaliversio. Mutta keksinhän mä yhden: Metallican versio Whiskey in the jar-biisistä on kyllä saletisti parempi kuin Thin Lizzyn alkuperäinen (joka on itseasiassa trad.)
Kommentit (264)
The Byrds - Mr Tambourine man, orig. Bob Dylan
Volbeatin I Only Want to be With You paras lukuisista versioista, alkuperäinen esittäjä Dusty Springfield joskus 1960-luvulla.
Billy Idol ja Don't You Forget About Me parempi kuin Simple Mindsin alkuperäisversio. Tosin se alkuperäinenkin oli tehty Idolille & Stevensille mutta eivät sitä silloin kelpuuttaneet. Tuottaja tarjosi sitten Simple Mindsille.
Jukka Pojan :"Silkkii" Laura Närhen versiona on niin sensuaalinen.
Natalia Imbruglia: Thorn
Guns 'n' Roses: Live And Let Die.
Olen eri mieltä Whisky in the jar versioista, Thin Lizzy on parempi.
Vierailija kirjoitti:
M. A. Numminen: Jos sulla on toinen
Eiiiikä!?? :D :D Kävin tsekkaamassa you tubesta ja toden totta: Mauri Anterohan on oikea cover-velho! Itse nostaisin esiin kyllä miehen Baccara-coverin, joka ansaitsee viisi tähteä.
Nyt sataa alanuolia mutta minkäs teet: mun mielestä Adelen versio Make You Feel My Lovesta on parempi kuin Bob Dylanin.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä Whisky in the jar versioista, Thin Lizzy on parempi.
Torn, ei Thorn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, I will stay, Hurriganesin versiona!
no tämä oli uutta! Kenen on siis alkuperäinen versio?
Wikipediasta lainattu:
"I Will Stay on tanskalaista alkuperää oleva popkappale. Ensimmäisenä sen levytti tanskalainen The Lollipops -yhtye nimellä I'll Stay By Your Side. Suomessa kappale päätyi Hurriganesin Roadrunner-albumille vuonna 1974. Sen lauloi Cisse Häkkinen."
Linkki YouTubeen:
Kingston Wallin And I Hear You Call Amorphiksen versiona.
Erään valtion natsiversiot leben heisst leben
Onpas hyvän mielen ketju. :> Itse tiedän muutaman paskan coverin.... ihan mikä tahansa coveri metallican nothing else matters biisistä on paska... >:C ihan ärsyttää ku radiossa soittaneet jonku akan versiota... Ja ylipäänsä melkein mikä tahansa "metalli balladi" väännettynä pop paskaksi on perseestä.
Hyviä covereitakin on... kuten lemmy killmisterin stand by me. AIVAN IHANA.
N21 (eli en ole mies joka vihaa nais laulajia...)
dkdkeie kirjoitti:
Placebo- Running Up That Hill
Mietin varmaan viime viikolla että olisi mielenkiintoista kuulla Kate Bushin kappaleiden covereita eli kiitos tästä. Ihan hyvä oli, joo, mutta en sanoisi että on parempi kuin alkuperäinen.
Al di Meola - Spanish Eyes, orig. Bert Kaempfert
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä Whisky in the jar versioista, Thin Lizzy on parempi.Torn, ei Thorn
Arvaapa, miten kone yrittää kirjoittaa Live And Let Dien. Live Android letku keijut.
Ei kaikkea huomaa.
Hysteria (Electric Violin Cover) Caitlin De Ville - Muse
(Video on aika läppä, ei varmaan kannata katsoa samalla kun kuuntelee.)
Pseudo Echon Funky town alkuperäistä parempi.
Alkuperäinenkin on mahtava mutta Toolin No quarter vielä piirun mahtavampi. Originaali Led Zeppelinin.
Judas Priest - Diamonds and rust, orig. Joan Baez
Manfred Mann's Earth Band - Blinded by the light, orig. Bruce Springsteen