Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räyhäävä vaimo

Vierailija
18.03.2017 |

Kaiken se kestää, mutta enää en jaksa. Olen yrittänyt tukea vaimoa kaikella mahdollisella tavalla, kun hän jäi työstä pitkälle sairauslomalle vakavan uupumuksen takia, mutta hänen käytös ja persoona tuntuu muuttuneen huonompaan suuntaan. Aamupalalla otimme yhteen ja vaimo tönäisi minua niin että horjahdin ja kuuma kahvi kaatui päälleni. Hän myös läimytti minua kylkeen etten voinut mitenkään pysyä pystyssä ja kaikki ihan sen takia, kun kuulemma ärsytin häntä. Kävin päivystyksessä, kun kipu ei mennyt ohi ja vaimon läimäys oli ollut niin kova, että kyljessäni on hiusmurtuma. Kävi mielessä ilmoittaa vamoni, mutta sen sijaan soitin ja itkin kaverilleni. Hän tuli hakemaan minua sairaalasta ja oli kauhuissaan. Mielessäni on aamusta asti ollut avioero, haenko vaiko en.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu hullusta psykopaattiakasta eroon kun vielä ehdit.

Vierailija
2/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole ollut tuollainen niin tarvii apua. Esim. aivokasvain voi muuttaa ihmistä radikaalisti!

Mutta jos hän on aina ollut hieman väkivaltainen tai muuten vain räyhäävä sekopää niin ero heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan eroa.

Tai jutttke naisesi kanssa, että et enää jaksa ammattiavun kautta voisitte käydä... kumpikin tahollaan. Molemmat tarvitsette apua.

Väkivaltaan ei kannata jäädä. Pois vaan.

Vierailija
4/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa. Uupumus ei oikeuta puolison kaltoinkohteluun. Muuta nyt vähintään erilleen, että vaimo tajuaa, että on tosi kyseessä ja hakee apua itselleen.

Vierailija
5/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei ole ollut tuollainen niin tarvii apua. Esim. aivokasvain voi muuttaa ihmistä radikaalisti!

Mutta jos hän on aina ollut hieman väkivaltainen tai muuten vain räyhäävä sekopää niin ero heti.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tämä, enää en aio sietää väkivaltaa. Vaimo on ollut uupumuksen takia väsynyt, mutta aiemmin on käyttäytynyt hyvin ja ollut oma itsensä. Kun tulin kotiin niin vaimo mulkaisu vihaisesti emmekä ole aamun jälkeen puhuneet lainkaan. Apua hän tarvitsee ja nopeasti ettei tämä pahene. Elän siinää toiveessa että kerta jää viimeiseksi ja samalla odotan kunnon selitystä sekä anteeksipyyntöä. Vaikken eroa hakisikaan, niin vaimolle haen apua vihanhanllintaan.

Vierailija
6/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi sumopainija vai onko sulla osteoporoosi?

Vierailija
7/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi sumopainija vai onko sulla osteoporoosi?

Ei kumpaakaan. Olen pitkä ja hoikka mies.

Vierailija
8/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaimosi on uupunut sinun ei kuulu sietää väkivaltaa. Voitko vaikka mennä kaverillesi vähäksi aikaa? Hänhän tietää tilanteenkin kun haki sinut sairaalasta. Mietit eroa sitten kun olet toipunut.

Mielenkiinnosta, jos vaimosi aiemmin uupumuksessaan on kuitenkin ollut itsensä ja nyt muuttunut; onko hän aloittanut jonkin lääkkeen?

Vierailija
9/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ihan totta niin kuulostaa tosi hurjalta. Eniten se että hän ei ole itse kauhuissaan käytöksestään. Jos tuo olisi ollut vaan totaalinen itsehillinnän repeäminen niin hän olisi pyytänyt anteeksi ja varmistanut että olet kunnossa.

Joko hän on todella uupunut tai voisiko olla jokin sairaus? Oletteko minkä ikäisiä? Vaihdevuodet voivat olla todella rankat ja voivat aiheuttaa isojakin muutoksia käytökseen.

Vierailija
10/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väkivaltaisuutta jaksaa palstamammat selitellä. Taas kerran. Eroa ja rikosilmoitus.

Vierailija
11/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka vaimosi on uupunut sinun ei kuulu sietää väkivaltaa. Voitko vaikka mennä kaverillesi vähäksi aikaa? Hänhän tietää tilanteenkin kun haki sinut sairaalasta. Mietit eroa sitten kun olet toipunut.

Mielenkiinnosta, jos vaimosi aiemmin uupumuksessaan on kuitenkin ollut itsensä ja nyt muuttunut; onko hän aloittanut jonkin lääkkeen?

Ei hän käytä lääkitystä uupumukseen eikä muutenkaan.

Vierailija
12/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on ihan totta niin kuulostaa tosi hurjalta. Eniten se että hän ei ole itse kauhuissaan käytöksestään. Jos tuo olisi ollut vaan totaalinen itsehillinnän repeäminen niin hän olisi pyytänyt anteeksi ja varmistanut että olet kunnossa.

Joko hän on todella uupunut tai voisiko olla jokin sairaus? Oletteko minkä ikäisiä? Vaihdevuodet voivat olla todella rankat ja voivat aiheuttaa isojakin muutoksia käytökseen.

Vaimo ei ole lähelläkään vaihdevuosikää, hän täyttää tänä vuonna 28v, minä täytän 32v.

Vierailija
13/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vielä, että nukumme tänään eri huoneissa, vaimo meni vierashuoneeseen ja minä olen meidän makkarissa. Jos vaimo ei aamullakaan puhu, niin käyn kaverin luona. Kaverini sanoi, että jos vielä tapahtuu jotain niin pyysi soittamaan heti.

Vierailija
14/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske vaimoa syömään mielialälääkkeitä, ne vähentävät myös agressiivisuutta ja vihan tunteita. Tekevät ihmisestä tasapainoisemman. Myös terapiasta voisi olla apua.

Nim. kokemusta on

Vierailija
15/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske vaimoa syömään mielialälääkkeitä, ne vähentävät myös agressiivisuutta ja vihan tunteita. Tekevät ihmisestä tasapainoisemman. Myös terapiasta voisi olla apua.

Nim. kokemusta on

Ehkä paras apu on terapia, ainakin näin alkuun. Tietääkseni mielialalääkkeisiin voi jäädä pahasti koukkuun.

Vierailija
16/20 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/20 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin, kun vaimo hiipi yöllä makkariin ja ehdin jo pelästyä, että aikoo lyödä uudelleen, mutta hän itki katuen tekoaan ja puhuimme asian läpi. Vannotin, että saa jäädä  viimeiseksi kerraksi ja hankin vaimolle ammattiapua.  Saa nähdä miten vaimon käy, mutta toivottavasti hyvin.

Vierailija
18/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon että tämä on joku sairas provo jolla testataan, miten av-mammat on ihan varmaan Kaksinaismoralistisia sen suhteen lyökö mies vai nainen!

Mutta sitähän sanotaan, että naisten väkivalta

Miestään kohtaan on yllättävän yleistä, ja siihen minun mielipiteeni on, että löi/raapi/puri tahansa niin sellaiseen suhteeseen EI jäädä! Ihan hyvä AP jos jaksat olla vierellä jos hän selvittää onko hänellä joku sairaus joka tuon aiheuttaa mutta ei mikään sairauskaan anna oikeutta tehdä fyysistä väkivaltaa kenellekään!

Vierailija
19/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin nuori on saamaton ja agressiivinen räyhääjä, veikkaan aivokasvainta. Hän ei itse ymmärrä hakeutua hoitoon tai että mikään olis vialla, joten voi olla hyvin vaikea saada tutkimuksiin.

Vierailija
20/20 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Minkä ikäinen on vaimo? Jos yli 45, niin veikkaan vaihdevuosia. Itse olen muuttunut hymyttömäksi, vihaiseksi, kamalaksi akaksi. Minun täytynee mennä gynelle, sillä olo on kaamea - karjun, huudan, olen helvetin kiukkuinen. Että hormonitoiminta todella voi aiheuttaa pahoja juttuja, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi