Kauanko meni eron jälkeen että pystyit seksiin
etenkin sinä, joka olit jätetty eikä jättäjä?
Reilu puoli vuotta erosta (pitkä avioliitto) ja vieläkään pysty kuvittelemaan että a) joku voisi haluta minua b) minä haluaisin jotakuta tai c) voisin antaa jonkun koskea itseäni. Se vain tuntuu niin oudolta ja väärältä edes ajatella.
Kommentit (14)
15 minuuttia ja sekin johtui kun dösä myöhässä.
Kolme vuotta mennyt erosta eikä kiinnosta parisuhde tai seksi vieläkään. Mies jätti 25 vuoden jälkeen ihan yks kaks kun tapasi laivalla itseään 20 vuotta nuoremman naisen ja rakastui. En oo toipunut siitä vieläkään ja jokainen päivä saan yhä kaivaa itseni "haudasta". Tuskin koskaan toivunkaan.
Ite tein eropäätöksen 15 v jälkeen, joten vuosi erosta pystyin eka kerran ajatteleen, että voisi edes tapailla. Seurustelua en etsinyt, mutta sitten osui eteeni niin hyvä mies, että piti harkita uudelleen.
Taisi olla kaksi päivää. Rakastin kyllä miestäni mutta ei se estänyt minua nussimasta jo mieli teki.
Yritin seksiä 4 kk erosta, ei siitä mitään tullut, ei siis seissyt.
Nyt erosta yli 2 vuotta ja fiilis on lähinnä etten tule enää koskaan seksiä harrastamaan.
15 minuuttia. Laitoin naisen ovesta pihalle ja tilasin toisen jonka kanssa olin sopinut.
Valmis olisin ollut varmaankin muutama kuukausi sen jälkeen, mutta puolitoista vuotta ilman seksiä nyt oltu. Avovaimo taisi olla ilman muutaman viikon korkeintaan.
Olin ehkä enemmän jättäjä kuin jätetty, mutta yli 10v suhde oikeastaan oli kuivunut kasaan jo molemmin puolin.
2kkn kuluttua, halusin kyllä vaikka heti (mies pitänyt selibaatissa yli 2v) mutta ajattelin etten kehtaa. Mutta tuli mukava, huomaavainen tyyppi vastaan ja oli hyvää yhden illan seksiä, vaikkemme toisiamme paremmin tunteneetkaan.
Ja kyllä teki hyvää niin fyysisesti kuin henkisesti :) Lisää kiitos.
Mun mies on jättäny mut äskettäin ja ehdottamasti haluaisin uuden miehen ja seksiä nyt ja heti! Mutta koska en ole flirttailija tai tinder-tyyppi niin joudun varmaan hetken odotteleen että sopiva astelee kohdalle.
Luulin haluavani parin kk jälkeen mutta vasta yli vuotta myöhemmin tuli semmonen tilanne vastaan että se oli luontevaa eikä kroppa pistänyt vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on jättäny mut äskettäin ja ehdottamasti haluaisin uuden miehen ja seksiä nyt ja heti! Mutta koska en ole flirttailija tai tinder-tyyppi niin joudun varmaan hetken odotteleen että sopiva astelee kohdalle.
Missä päin asut ja minkä ikäinen olet?
t. myöskin jätetty mies
Ero 20 v jälkeen.
4 kk olin täysin haluton, sitten alkoi tekemään mieli. 2 v päästä alkoi kiinnostaa miehet. Uuden aviomieheni tapasin, kun erosta oli 2,5 v.