TFOV- Andre on seuraava iso Stara Suomessa ja Suomesta !
Nyt tuli sellainen stara kehiin että ei ihan Mike Monroen jälkeen ole tullut! Aivan huikean huikea karisma ja älykkyys loistaa tästä artistista. Syvä kumarrus ja kiitokset jo nyt huikeasta esityksestä!
Kommentit (22)
Korjaan myöskin ANDREA . Olin niin täpinöissä että virheitä pukkaa!
Täysin suoraan kansainvälinen kerrankin ohhoh!!! Ei jumalauta mikä veto.
Tää toinen on semmonen helppoheikki tää Andrea oli TAITEILIJA!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se esitti? Mies vai nainen?
Mies ja ei ole ikinä nähty noin hyvää Monroen jälkeen! Tää oli ihan super super super!
Miksi HELVETISSÄ Robin ei ole enää mukana!!???
Jos tää oikein menee, niin voittajasta ei oo epäilystäkään. Se on Andrea!!!
Kyllä, ehdottomasti paras kisassa.
Tässä kohta 42:15 alkaen- tsiisus christ mikä taitelija!!!! Hyvä jos saamme pidettyyn Suomessa on niin hyvä. http://www.ruutu.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland
Olin kyllä kateellinen kaikille jotka saivat nähdä tuon livenä. Nyt tehdään historiaa!!!!
Vaan miksei ole the voice of italyssa, häh?
Vierailija kirjoitti:
Miksi HELVETISSÄ Robin ei ole enää mukana!!???
Niin ja Isak Elliot!!???
No ei nyt niin erikoinen.
Hyvä toki.
En käsitä miksi Monroe laittoi sen pulskan tumman naisen ykköseksi, vaikka laulu oli aivan hirveää karaokea! Ja nyt sitten Saara putosi pois... :(
Oon kuunnellut jo 9 kertaa ja se on aina vaan parempi esitys! Ihan sama voittaako tää on tulevaisuuden isoin tähti Suomesta!
Muut on karaokea enimmäkseen. Hyviä ääniä mutta staraus on muutakin kuin ääni. Pitää olla älyä ja tietty ote hommassa. Andrea lla on se kaikki ja enemmänkin! Helvetin hienoa että tuosta kämäsestä laulukisasta putkahtaa kerrankin joku tähti! Tästä tulee ainoa TVOF tähti - se eka!!!! Hallelujaa!
Kuulostaa siltä että suurin osa kommenteista on saman ihmisen käsialaa. Hyvä laulaja hän on, ei siinä mitään. Mutta ei todellakaan tuon hehkutuksen arvoinen.
TVOF korjaan